021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - راهنمای انتخاب و خرید لیفتراک جک

راهنمای انتخاب و  خرید لیفتراک جک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2111

راهنمای خرید لیفتراک جک؟

هنگام خرید لیفتراک جک باید به نوع ظرفیت، اندازه و مکانی که از لیفتراک استفاده می کنید توجه کنید تا بتوانید لیفتراک مورد نیاز را تعیین کنید. کمپانی بزرگ جک همواره محصولات با کیفیت، با توان قدرت بالا تولید و برای تامین نیاز مصرف کنندگان به بازار ارسال می کند. در ادامه شما را با مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید لیفتراک به آنها توجه کنید آشنا می کنیم و به شما می گوییم که چگونه متناسب با کارتان لیفتراک را انتخاب و خریداری کنید.

لیفتراک های برقی جک مناسب ترین صرفه جویی در هزینه های طولانی مدت و همچنین مصرف سوخت و نگهداری را دارند. لیفتراک های برقی این شرکت مناسب ترین لیفتراک برای استفاده در محیط های داخلی هستند، آنها کمترین میزان انتشار آلودگی زیست محیطی را دارند و در خیلی از مدل ها این عدد حتی به صفر می رسد. بنابراین برای ساعات کار طولانی تر مناسب هستند.

اگر به یک لیفتراک قدرتمندتر برای کار در فضای باز نیاز دارید، باید به دنبال خرید لیفتراک جک با انواع دیگر سوخت که شامل دیزل، بنزین، LPG یا سوخت دوگانه است توجه کنید. سوخت در مقایسه با لیفتراک های برقی به طور قابل توجهی هزینه های جاری را افزایش می دهد. در نهایت به کاربرد لیفتراک شما بستگی دارد. با استفاده از فناوری جدید در بازار، تولیدکنندگان روش های موثری را برای کاهش انتشار و تأمین انرژی سوخت بهتر طراحی کرده اند.

خرید یک لیفتراک جدیدتر با این فناوری ها به معنای هزینه بیشتر بودجه از همان ابتدا است اما هزینه های جاری را در مقایسه با مدل های قدیمی کاهش می دهد. این به بودجه ای که تعیین کرده اید بستگی دارد و این اطلاعات برای کمک به شما در نظر گرفته شده است تا تمام اطلاعات صحیح برای تصمیم گیری هوشمند در مورد خرید لیفتراک جک را در اختیار داشته باشید.

 خرید لیفتراک جک

میزان تاثیر لاستیک لیفتراک جک بر کیفیت کار؟

شرکت بزرگ جک انواع مختلفی از لاستیک ها را برای لیفتراک ها متناسب با کاربردهای خاص در نظر گرفته است. سه نوع اصلی لاستیک لیفتراک این شرکت که می توانید موقع خرید لیفتراک جک از آنها استفاده کنید عبارت است از. لاستیک کوسن، لاستیک پنوماتیک و لاستیک پنوماتیک جامد.

لاستیک های کوسن لیفتراک جک به طور کلی در لیفتراک هایی نصب می شود که در فضاهای داخلی و سرپوشیده استفاده می شود و معمولاً در لیفتراک های برقی بیشترین کاربرد را دارد. همچنین می توانید برای استفاده در انبارهای از این نوع لاستیک استفاده کنید.

لاستیک های پنوماتیک لیفتراک جک از هوای فشرده استفاده می کنند به همین دلیل می توان از این نوع لاستیک در فضای باز استفاده کرد. این گونه از لاستیک ها عموماً در لیفتراک هایی نصب می شوند که روی سطوح ناهموار کار می کنند.

لاستیک های پنوماتیک جامد را می توان در اکثر لیفتراک های بزرگ زمینی نصب کرد و در کاربردهای سنگین از آنها استفاده نمود. این گونه از لاستیک ها دوام و طول عمر بالایی دارند. برای خرید لیفتراک جک بهتر است به نوع لاستیک های آن حتما توجه کنید تا لیفتراک شما بهترین عملکرد را در فضاهای داخلی و نیز فضاهای خارجی داشته باشد. قیمت این نوع از لاستیک ها تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و به راحتی می توانید از نمایندگی های فروش آنها را تهیه کنید.

 

https://www.lencrowforklifts.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا