021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1391

نکات مهم در مورد تعمیرات لیفتراک اشتیل

هیچ وسیله صنعتی در این جهان نیست که احتمال خرابی و نیاز به تعمیر نداشته باشد و لیفتراک اشتیل هم از این قاعده مستثنی نیست. شما باید با تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل آشنا باشید تا در زمان لازم برای تعمیر این ماشین صنعتی و پر کاربرد تصمیمات درست و به جا بگیرید. مهمترین نکاتی که در تعمیر باید به آن‌ها دقت کنید، عبارتند از:

- خرید قطعه:

خرید قطعات اصلی و باکیفیت اولین گام در تعمیر لیفتراک اشتیل است. شما باید به دنبال قطعات اصلی باشید و از خرید قطعات فیک یا دست دوم اجتناب کنید. توجه داشته باشید که فروش قطعات تقلبی در بازار بسیار زیاد است، پس به هر فروشنده‌ای اعتماد نداشته باشید.

- تشخیص:

در بسیاری از شرایط، اصلاً لیفتراک نیاز به تعویض قطعه ندارد. اگر تشخیص درست توسط تعمیرکار داده شود، مشکل قطعه معیوب لیفتراک را میتوان با تعمیر حل کرد. به همین دلیل تاکید می‌کنیم حتماً لیفتراک اشتیل را برای تعمیر به یک تعمیرکار متخصص و مجرب نشان دهید تا تشخیص او قابل اعتماد باشد.

- تجهیزات:

به دلیل اینکه لیفتراک نوعی ماشین صنعتی خاص محسوب می‌شود، تجهیزات تعمیرکاری آن کمتر در کشور ما خریداری می‌شود. به همین دلیل متاسفانه برخی از تعمیرکاران با کمبود تجهیزات مواجه هستند. در انتخاب تعمیرکار لیفتراک حتماً دقت داشته باشید که او تجهیزات لازم را داشته باشد.

- زمان: 

اگر وجود لیفتراک برای انجام کارهای شما ضرورت زیادی دارد، حتما به دنبال تعمیرکاری باشید که به سرعت مشکل ماشین شما را برطرف سازد. البته طبیعتاً در این شرایط باید کمی‌هزینه بیشتری پرداخت کنید اما اگر کار مهمی‌دارید، پیشنهاد می‌کنیم زیاد روی موضوع تمرکز نکنید.

تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

بهترین انتخاب برای انجام تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

با توجه به توضیحاتی که در بخش قبلی خدمت شما بیان کردیم، طبیعتاً برای انتخاب نوع تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل حساسیت‌های بیشتری خواهید داشت. البته این موضوع بسیار خوب است چرا که کمک می‌کند عملکرد شما در این مورد بهتر شود. اولین چیزی که باید به آن دقت داشته باشید، تنظیم یک استراتژی مشخص برای بررسی سالانه لیفتراک است.

این ماشین صنعتی را نمی‌توان فقط در زمانی که خراب شده است برای تعمیر و تعویض قطعه به تعمیرکار معرفی کرد. شما باید به طور مرتب برای بررسی قطعات مختلف آن اقدام کنید. مورد دیگری که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت کار است.

هزینه و قابل اطمینان بودن تعمیرکار

هزینه و قابل اطمینان بودن تعمیرکار موارد بعدی هستند که باید به آنها دقت کنید. نکته مهم این است که شما می‌توانید تمام این ویژگی‌ها را در نمایندگی لیفتراک اشتیل پیدا کنید. هیچ جای معتبرتر و قابل اطمینان‌تر است یک نمایندگی برای تعمیر وسایل مربوط به آن نمایندگی نیست.

نمایندگی به دلیل این که به طور مستقیم با کارخانه ارتباط دارد می‌تواند بهترین تجهیزات و قطعات را در کنار بهترین تکنسین‌ها در اختیار شما قرار دهد. یعنی عملاً کیفیت کار نمایندگی در مقایسه با دیگر تعمیرکاران یک سر و گردن بالاتر است. نمایندگی با هزینه بسیار پایین تر از دیگر تعمیرکاران فرایند تعمیر را برای شما به انجام می‌رساند. همچنین نمایندگی در قبال تمام محصولات و قطعاتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، خدمات پس از فروش و ضمانت هم دارد و از این نظر کاملا قابل اعتماد است.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا