021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

آشنایی با نمایندگی لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1403

بررسی نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

شرکت دوسان در اصل در سال 2005 توسط گروه دوسان تاسیس شد و کار خود را آغاز نمود و امروزه به یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی تبدیل شده است. این شرکت در سراسر دنیا نمایندگی های فعال دارد و تمامی محصولات خود را به خارج از کشور صادر می نماید و در ایران نیز دارای نمایندگی لیفتراک دوو دوسان است.

این لیفتراک ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که از مهم ترین این ویژگی ها می توان به عمر زیاد، کیفیت بالا و مناسب و کم هزینه بودن نگهداری آن ها اشاره کرد پس با توجه به این ویژگی ها این محصولات بسیار پرفروش می باشند و برای متقاضیان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

این شرکت با 80 سال سابقه ای که در زمینه تولید و ساخت لیفتراک دارد جز یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لیفتراک است و تمامی دستگاه ها طبق تکنولوژی روز ساخته شده اند و دارای تمامی استاندارد های جهانی هستند. لیفتراک های تویوتا در انواع و مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند که به سه دسته کلی گازی، برقی و دیزلی تقسیم بندی می شوند و هر کدام کاربرد های خاص خود را دارند.

لیفتراک های گازی معمولا از قدرت بیشتری برای حمل و جا به جایی بار برخوردار هستند و مصرف سوخت کمتری دارند و بیشتر برای فضاهای بسته مورد استفاده قرار می گیرند. لیفتراک های برقی نیز به دلیل اینکه هیچ آلودگی و سروصدای اضافی ندارند بیشتر برای محیط های بسته مثل انبار ها که از تهویه خوبی برخوردار نیستند مورد استفاده قرار می گیرند. لیفتراک های دیزلی نیز معمولا مقاومت بیشتری را در برابر بار های سنگین دارند بنابراین از این نوع لیفتراک بیشتر برای جا به جایی بار های سنگین استفاده می شود.

نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

قیمت لیفتراک های دوو دوسان در نمایندگی های ایران

قیمت این محصولات در نمایندگی لیفتراک دوو دوسان در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد و عوامل بسیاری می توانند در قیمت لیفتراک ها تاثیر گذار باشند. با توجه به این موضوع که محصولات دوو دوسان وارداتی هستند و در داخل کشور تولید نمی شوند پس قیمت آن ها نیز با نرخ ارز مشخص می شوند بنابراین یکی از این عوامل تاثیرگذار در قیمت، نرخ ارز می باشد و با توجه به نوسانات ارزی در ایران نرخ آن دائم در حال تغییر است پس برای اطلاع از قیمت بهتر است با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت شود.

همان طور که در بالا به این مطلب اشاره شد لیفتراک های این شرکت در انواع و مدل های مختلف دیزلی، برقی و گازی طراحی و ساخته می شوند که هر کدام قیمت های متفاوتی با دیگر مدل ها دارند بنابراین یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت نوع و مدل این لیفتراک ها می باشد.

هزینه حمل و نقل این لیفتراک ها چه در خارج از کشور برای ورود به ایران و چه در داخل کشور برای رساندن به سایر نمایندگی ها در ایران یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت می باشد.

پس با توجه به این موارد نمی توان قیمت دقیقی از این لیفتراک ها ارائه داد و برای اطلاع دقیق از قیمت ها بهتر است که به نمایندگی لیفتراک دوو دوسان مراجعه کرد و یا با تماس با مشاوران متخصص در این زمینه از قیمت دقیق آن اطلاع پیدا کرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا