021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مرکز نمایندگی لیفتراک تویوتا

مرکز نمایندگی لیفتراک تویوتا
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3535

معرفی نمایندگی لیفتراک تویوتا

پای کیفیت و قدرت در ماشین آلات که به میان می آید، بی شک تویوتا جز نام هایی خواهد بود که به ذهن ما خواهد رسید. این کمپانی ژاپنی حدود یک قرن پیش توسط فردی ژاپنی به نام ساکیشی تویودا راه اندازی شد. محصولات متنوع این کمپانی در ایران نیز به کاربران ارائه می شوند. آلفا ماشین نیز به عنوان مرکز نمایندگی لیفتراک تویوتا تمام خدمات این نوع ماشین را اعم از فروش انواع لیفتراک، تعمیر لیفتراک و تعویض قطعات را به فعالان این حوزه ارائه می دهد. قبل از بیان خدمات ارائه شده توسط نمایندگی لیفتراک تویوتا در ایران، ابتدا شما را با شرکت تویوتا و تاریخچه ی آن آشنا می کنیم.

معرفی شرکت تویوتا

شرکت تویوتا در سال 1926 در ژاپن بنا نهاده شد. پیشرفت این شرکت در این سالیان به گونه ای بوده که اکنون در ساخت ماشین آلات تجاری، شخصی، صنعتی، حمل و نقل و نساجی این شرکت را جزء برندهای نمونه در ساخت این محصولات در جهان قرار داده است. 9 سال پس از استارت ساخت شرکت، این شرکت تصمیم گرفت اولین کارخانه ی ماشین سازی را راه اندازی کند. اولین محصولی که توسط این کمپانی ساخته و به بازار ارائه شد کامیون بود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر تویوتا،ایچی واقع است. جالب است بدانید طبق آخرین نظرسنجی، این شرکت برای سال دهم و متوالی موفق شد در صدر شرکت های ساخت لیفتراک در جهان قرار بگیرد. اکنون نیز لیفتراک های این شرکت در انواع مختلف و با کارکرد مختلف تولید شده و هم اکنون در بازارهای جهانی عرضه می شوند.

انواع لیفتراک های تویوتا

شرکت بزرگ تویوتا نیز به مانند سایر رقبای خود، اکنون به ساخت لیفتراک های مختلف با انواع کاربرد روی آورده است. تولید و عرضه ی لیفتراک های دیزلی، لیفتراک های برقی و لیفتراک های LPG هر کدام با خصوصیاتی خاص و برای کاربرد در شرایط مختلف اکنون توسط این شرکت بزرگ ساخت ماشین آلات ارائه شده اند. استفاده از لیفتراک دیزلی بیشتر برای حمل و نقل در شرکت های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. مزیت این نوع لیفتراک دارا بودن قدرت بالا برای جا به جایی وسایل است.

یک نمونه از لیفتراک های تویوتا

 لیفتراک برقی ارائه شده توسط تویوتا نیز برای کار کردن در مکان هایی که نباید آلایندگی وجود داشته باشد، مناسب می باشند. ضریب اطمینان بالا از مزایای موتور این نوع لیفتراک است. لیفتراک های LPG یا دو گانه سوز (بنزینی – گازی) آخرین نوع از لیفتراک های این مجموعه می باشند. ایجاد آلودگی کمتر و لرزش کم ماشین از مزایای این نوع لیفتراک است. آلفا ماشین به عنوان نمایندگی لیفتراک تویوتا در ایران، تمام این لیفتراک ها را برای شما عزیزان عرضه خواهد کرد.

مزایای مراجعه به نمایندگی لیفتراک تویوتا

شما با حضور در نمایندگی لیفتراک تویوتا می توانید از تمام خدمات فروش و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.
فروش انواع لیفتراک تویوتا اعم از دیزلی، برقی، LPG

- فروش لیفتراک تویوتا با شرایط اقساطی

- دریافت خدمات پس از فروش

- آموزش نحوه ی کار با لیفتراک ها

- و سایر موارد مورد نیاز شما در این حوزه را پاسخگو هستیم.

سخن پایانی

نمایندگی لیفتراک تویوتا به نام آلفا ماشین، تمام خدمات فروش و پس از فروش را برای شما ارائه خواهد کرد

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا