021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مرکز خرید لیفتراک سهند نو و کارکرده

مرکز خرید لیفتراک سهند نو و کارکرده
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2551

شرکت سهند با سابقه ی حدود نیم قرن تجربه با ارائه ی انواع لیفتراک ها با کیفیت عالی و هم رده با نمونه های خارجی مشغول به طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی است. این شرکت به عنوان قدیمی ترین شرکت سازنده ی ماشین آلات صنعتی، خصوصا لیفتراک خدمات متنوعی را به فعالان این حوزه ارائه می دهد. خرید لیفتراک سهند می تواند یک گزینه ی عالی برای کاربران باشد. اگر قصد خرید لیفتراک را دارید بهتر است با خرید لیفتراک سهند که به صورت نو و کارکرده در مرکز خدمات آلفا ماشین عرضه می شوند، یک انتخاب مطمئن برای خود انجام دهید.

معرفی شرکت سهند

شرکت سهند به عنوان قدیمی ترین شرکت سازنده ی ماشین آلات در خاورمیانه مشغول به ارائه ی قویترین ماشین آلات صنعتی است. این شرکت که توسط KAUP آلمان به عنوان نماینده رسمی الحاقی های آن معرفی شده حدود نیم قرن تجربه کاری در این حوزه دارد. به واسطه ی این پیشرفت شرکت بلغارستانی بالکان AD نیز تصمیم به همکاری با این شرکت ایرانی گرفت. یدک کش های سهند با قدرت فوق العاده ای که دارند قابلیت حمل 45 تن بار را دارا می باشند. گستردگی کار سهند به گونه ای است که هم اکنون 27 نمایندگی رسمی در کشور مشغول به ارائه ی خدمات این شرکت هستند.

مزایای خرید لیفتراک سهند

سهند با ارائه ی بیش از 17000 لیفتراک در بازار سهم عمده ای در توسعه ی این ماشین در کشور داشته است. خرید لیفتراک سهند می تواند مزایای بسیاری را برای ما نسبت به لیفتراک های خارجی داشته باشد.

گستردگی نمایندگی های این شرکت به گونه ای است که ما به راحتی می توانیم به خدمات لیفتراک های سهند دسترسی داشته باشیم. مزیت بعدی در خرید لیفتراک سهند دسترسی آسان به قطعات این لیفتراک است. با خرید لیفتراک سهند ما به راحتی و هنگام نیاز به تعویض قطعه می توانیم با مراجعه به مرکز خدمات و نمایندگی این لیفتراک اقدام به خرید یا تعویض قطعه ی مورد نظر کنیم.

لیفتراک سهند با توجه به قیمت آن بهترین گزینه برای خرید است. چنانچه این فناوری در لیفتراک های خارجی به کار رفته باشد می تواند قیمتی بسیار بالاتر از لیفتراک های سهند داشته باشد.

دسترسی بسیار آسان به خدمات نگهداری در نمایندگی های سهند نیز می تواند گزینه ای باشد که هر کاربری را نسبت به خرید لیفتراک های سهند ترغیب کند.

انواع لیفتراک سهند

سهند نیز به مانند سایر رقبا مشغول به تولید انواع لیفتراک های برقی، دیزلی، گازسوز و دوگانه سوز است. قدرت بالای لیفتراک های دیزلی سهند، ضریب اطمینان مناسب در لیفتراک های برقی سهند و همچنین عدم ایجاد آلایندگی در ساخت لیفتراک های گازسوز سهند موجب شده که ما برای هر مکانی بتوانیم لیفتراک مورد نظر خود را خریداری کنیم. چنانچه قصد انجام کارهای سنگین را دارید بهتر است با خرید لیفتراک دیزلی سهند به بهترین نحو مشغول به انجام کار خود شوید.

سخن پایانی

شرکت تبریزی سهند با سابقه ی درخشان توانسته در ایران گوی سبقت را از رقبای خارجی خود ربوده و به عنوان پرفروش ترین شرکت در زمینه ی تولید ماشین آلات صنعتی فعالیت کند. خرید لیفتراک سهند می تواند موجب توسعه ی هر چه بیشتر این محصول داخلی شود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا