021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک کارکرده چه مزیت هایی دارد؟

خرید لیفتراک کارکرده چه مزیت هایی دارد؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2475

خرید لیفتراک کارکرده ارزان قیمت؟

خرید لیفتراک کارکرده مزیت های بسیار زیادی دارد، لیفتراک های کارکرده اغلب ارزان تر از مدل های کاملاً جدید هستند، حتی اگر فقط به صورت معمولی استفاده شده باشند. ما در این مطلب قصد داریم به مهمترین آنها اشاره کنیم تا بتوانید از آنها استفاده کنید و بهره وری کارتان چندین برابر افزایش یابد.

 

مزیت شماره ۱: صرفه جویی در مرحله اول

هنگامی که تصمیم می گیرید لیفتراک کارکرده را انتخاب کنید، به طور موثر می توانید یک لیفتراک با کیفیت بالا و عملکرد بالا را با قیمت بسیار کمتری از بازار خریداری کنید.

 

مزیت شماره ۲: قدرت خرید

هزینه ای که برای یک لیفتراک کاملاً جدید پرداخت می کنید، اغلب برای پوشش دو لیفتراک دست دوم یا همان کارکرده کافی است. از آنجا که لیفتراک های دست دوم معمولاً حداقل ۵۰٪ کمتر از یک لیفتراک جدید قیمت دارند، سرمایه گذاری و خرید لیفتراک کارکرده در واقع قدرت خرید شما را افزایش می دهد. با همین پول می توانید لیفتراک های بیشتری بخرید تا بهره وری نیروی کار خود را بهبود ببخشید.

 

مزیت شماره ۳: دوام و قابلیت اطمینان

هنگام خرید لیفتراک کارکرده، خیالتان از این بابت راحت است که لیفتراک خریداری شده قبلاً امتحان خود را پس داده است، یعنی قابلیت اطمینان خود را نشان داده است. حتی در صورت لزوم تعمیر، تعمیر یک لیفتراک کارکرده ارزان تر از یک لیفتراک جدید است، زیرا قطعات لیفتراک های کارکرده کم هزینه هستند و شما همیشه می توانید قطعات دست دوم را با تخفیف زیاد خریداری کنید.

 

مزیت شماره ۴: آشنایی

هنگامی که شما روی یک لیفتراک کارکرده سرمایه گذاری می کنید، اپراتورها از قبل با آنها آشنا هستند و می توانند به راحتی کار را بر عهده بگیرند بدون اینکه نیازی به صرف وقت و هزینه برای آموزش لیفتراک باشد.

 

مزیت شماره 5: سود بیشتر

وقتی هزینه های خرید لیفتراک کارکرده شما کمتر شود، خط اصلی شما بزرگتر می شود. در واقع می توانید هزینه فروش خود را کاهش داده و حاشیه سود خود را افزایش دهید.

 خرید لیفتراک کارکرده

تفاوت لیفتراک کارکرده با لیفتراک نو چیست؟

هنگام خرید لیفتراک کارکرده معمولاً خیلی سریع آن را خریداری می کنید، زیرا نیازی به عقد قرارداد با شرکت سازنده نمی باشد،  و با پرداخت هزینه خیلی سریع کامیون ها  آنها را به محل کار شما حمل می کنند. این کار به شما امکان می دهد بلافاصله از لیفتراک ها را در تجهیزات جدید خود استفاده کنید.

لیفتراک های جدید ممکن است دارای ویژگی های ارگونومیک خاصی باشند که بسیاری از رانندگان هنوز با آنها آشنا نیستند - قبل از استفاده از هر وسیله ای، به زمان بیشتری برای آموزش نیاز دارند. اما اکثر اپراتورها شناخت کافی از لیفتراک های کارکرده را دارند و به راحتی می توانند با آنها کار کنند.

 برخلاف نظر خیلی از افراد، لیفتراک های کارکرده عمر زیادی دارند و مانند لیفتراک های جدید باید به صورت مرتب اقدام به سرویس و نگهداری آنها کرد تا دچار خرابی نشوند. لیفتراک های کارکرده با یک سرویس کلی مانند روز اول می توانند کار کنند و به کار شما رو نق ببخشند و سرعت کار را بیشتر از قبل کنند.

 

https://www.kmhsystems.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا