021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک قسمت دوم

خرید لیفتراک قسمت دوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3737

 در حال حاضر لیفتراک های متنوعی در سراسر جهان تولید می شوند که هر کدام از آن ها خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. این لیفتراک ها از برندهای معتبری هستند که بسیاری افراد، کم و بیش با نام آن ها آشنا هستند.
به طور کلی لیفتراک ها در سه نوع لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک دوگانه سوز تولید می شوند. بسته به اینکه در چه محیطی قرار است از لیفتراک استفاده شود و یا اینکه چه میزان بار باید با این دستگاه جابه جا شود، یکی از سه مدل لیفتراک انتخاب می گردد.
تمام مشخصات لیفتراک ها در کاتالوگ آن ها که توسط شرکت سازنده تولید شده است، درج می شوند. برای اینکه از مشخصات کامل لیفتراک ها اطلاع پیدا کنیم می توانیم کاتالوگ دستگاه را مطالعه کنیم.

بهترین مدل لیفتراک کدام است؟

در یک جمله نمی توان دقیقاً گفت که کدام نوع لیفتراک موجود در بازار، بهترین لیفتراک ها هستند اما برخی موارد جزئی وجود دارند که موجب برتری یک برند نسبت به سایر برندهای لیفتراک می شود. با یک نگاه اجمالی بر بازار لیفتراک، به نام های آشنایی نظیر لیفتراک کوماتسو، لیفتراک هیوندای، لیفتراک دوو، لیفتراک تویوتا، هلی، بیگ جویی، زوم لاین و ... برخورد می کنیم که در حال حاضر سهم بزرگی از بازار تجهیزات انبارداری را به خود اختصاص داده اند.
یکی از عوامل مهم در مورد لیفتراک که می تواند بر روی مقوله خرید لیفتراک به طور مستقیم تأثیرگذار باشد، قیمت دستگاه و راندمان بارگیری آن است. طبیعتاً لیفتراک های نو، قیمت بالاتری نسبت به لیفتراک های کارکرده و دست دوم دارند. هر چه قابلیت های یک دستگاه لیفتراک بیشتر باشد، دستگاه قیمت بالاتری نیز دارد.

خرید لیفتراک مناسب؛ لیفتراک نو یا لیفتراک کارکرده؟

از میان انواع لیفتراک، لیفتراک های برقی برای حمل و نقل بار در فضاهای کوچک و برای جابه جایی بار از 1 تا 4 تن مناسب هستند. برای حمل بار در وزن های 5 تا 10 تن در فضاهای آزاد بهتر است از لیفتراک های دوگانه سوز استفاده شود. مدل های لیفتراک دیزلی برای حمل بار از 8 تا 40 تن بار مناسب هستند. لیفتراک هایی که بیشتر از 20 تن بار را جابه جا می کنندف اغلب در اسکله ها، بنادر و گمرک ها برای حمل کانتینرهای کالا استفاده می شوند.
مسأله اساسی در مورد خرید لیفتراک، هماهنگی بین مدل لیفتراک و نوع کاربری آن است. حداکثر ظرفیت بارگیری این دستگاه ها باید با وزن کالا متناسب باشد. قابلیت های یک لیفتراک می تواند تعیین کننده محبوبیت آن در بازار باشد و همین امر موجی افزایش فروش یک برند خاص خواهد شد.
شهرت یک برند خاص از لیفتراک و خدماتی که شرکت ها در مورد خرید لیفتراک و گارانتی و یا حتی تأمین قطعات جانبی دستگاه به افراد ارائه می دهند، باعث موفقیت مدل مشخصی از یک لیفتراک معین می شود.
به هرحال، برای انتخاب یک لیفتراک مناسب و خرید آن بهتر است ابتدا بودجه خرید خود را مشخص کنید و سپس به نمایندگی های معتبر فروش لیفتراک مراجعه کرده و مدل های مختلف آن را با هم مقایسه نمایید و سپس یک لیفتراک مناسب را خریداری کنید.

خرید لیفتراک قسمت اول

خرید لیفتراک قسمت سوم

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا