021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک سپاهان به قیمت ارزان و مقرون به صرفه؟

خرید لیفتراک سپاهان به قیمت ارزان و مقرون به صرفه؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2876

خرید لیفتراک سپاهان با ضمانت معتبر؟

قبل از اینکه بحث خرید لیفتراک سپاهان را شروع کنیم بهتر است شناخت مختصری از برند سپاهان داشته باشیم تا بهتر با این برند ایرانی آشنا شویم. شرکت سپاهان از برندهای مطرح ایرانی است که در زمینه تولید انواع لیفتراک در ظرفیت های ۲ الی ۳۲ تن فعالیت می کند، معمولا لیفتراک های تولیدی این شرکت با سوخت گاز، دوگانه سوز(بنزین و گاز)،  گازوئیل و برقی کار می کنند.

شاید خیلی از افراد تعجب کنند که ماشین آلات به این پیشرفتگی، در ایران تولید می شود، اما باید گفت متخصصان جوان ایرانی در شرکت سپاهان موفق به تولید انواع مختلفی از لیفتراک ها در این شرکت شده اند، تا از خروج میلیون ها دلار ارز ملی جلوگیری کنند. خرید لیفتراک سپاهان می تواند شما را به سرعت به هدفتان برساند.

شاید فکر کنید که از نظر کیفیت محصولات سپاهان به خوبی محصولات خارجی  نباشند، باید گفت نه تنها از نظر کیفیت لیفتراک های سپاهان با استانداردهای روز دنیا مطابقت می کنند بلکه شاهد هستیم در مواردی بهتر از برندهای معروف دنیا عمل می کنند و محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای تولید می کنند.

مهمترین مزیت خرید لیفتراک سپاهان این است که شما تنها با یک سوم قیمت مدل های خارجی ، این محصولات را از شرکت ایرانی و با ضمانت معتبر خریداری می کنید. شاید شنیده باشید که اکثر برندهای خارجی معروف به دلیل تحریم های موجود حق فعالیت در ایران را نداشته و به راحتی نمی توانند از محصولات خود پشتیبانی کنند،  اما لیفتراک سپاهان یک برند ایرانی بوده و همواره از محصولات خود پشتیبانی می کند.

اگر به دنبال یک لیفتراک جدید هستید اما مطمئن نیستید کدام نوع مناسب برنامه شماست، می توانید به مراکز فروش سپاهان مراجعه کنید تا بتوانید از افراد متخصص آنها مشاوره بگیرید. نیروهای حرفه ای سپاهان به عنوان  متخصصان لیفتراک، می دانند و می توانند تشخیص دهند که کدام یک از لیفتراک ها برای کسب و کار شما بهتر است و کدام ها بهتر نیست.

هنگام خرید لیفتراک سپاهان شما می توانید از لیفتراک های دیزلی، گازی LP یا برقی این شرکت استفاده کنید که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، بهتر است از افراد با تجربه و متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید.

 خرید لیفتراک سپاهان

مهمترین ویژگی لیفتراک سپاهان؟

خرید لیفتراک سپاهان مزیت های بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت که مهمترین آن قیمت ارزان و داشتن ضمانت معتبر از سوی شرکت است. اما به غیر از موارد گفته شده می تواند به ویژگی هایی همچون:

  • پشتیبانی از موتور فوق العاده قوی با سرعت عمل بسیار بالا
  • تولید در مدل های برقی، گازی، دیزلی، دوگانه سوز و با آخرین فناوری روز دنیا
  • ایجاد کمترین آلودگی صوتی و زیست محیطی
  • شتاب و سرعت مناسب هنگام جابجایی کالا
  • پشتیبانی از یک صندلی بسیار مناسب و راحت برای نشستن اپراتور
  • سیستم روشنایی کاملا ویژه
  • قابلیت جابجایی بار از ۲ الی ۳۲ تن
  • مناسب برای فضاهای سرپوشیده و فضای باز
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه
  • خرید مستقیم از تولید کننده
  • پیدا شدن تمامی قطعات در نمایندگی

 

http://www.sepahanlifter.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا