021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - اصلی ترین ویژگی برای خرید لیفتراک بائولی؟

اصلی ترین ویژگی برای خرید لیفتراک بائولی؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2757

اصلی ترین ویژگی لیفتراک بائولی؟

با وجود گزینه های زیادی که برای خرید لیفتراک وجود دارد، انتخاب و خرید لیفتراک بائولیمی توان یک کار صحیح و نیز مناسبی به نظر برسد. برای افزایش بهره وری و همچنین ارتقاء ایمنی، اینگونه از لیفتراک ها گزینه مناسبی هستند.

وقتی صحبت از کیفیت، عملکرد و پشتیبانی می شود، لیفتراک بائولی یک قدم جلوتر از سایر رقبای خود در بازار است. آنها عملکرد و کارایی فوق العاده بالایی در هنگام جابجایی بارهای سنگین و سبک دارند.

 

خرید لیفتراک بائولی

لیفتراک بائولی یک وسیله کاملاً همه کاره است که می تواند در هر موقعیتی و در هر منطقه ای بدون هیچ گونه خطایی کار کند. از انبارهای بسیار بزرگ و حساس گرفته تا حمل بار در ترمینال ها و فرودگاه ها، راه آهن، معادن، کارخانجات فولاد، کارخانجات مس، کارخانجات تولید لوله های فلزی سنگین و ... . می توانند با خرید لیفتراک بائولی بهره وری خود خودشان را بدون صرف هزینه های زیاد بالا ببرند.

 لیفتراک بائولی با استفاده از اجزای مهندسی شده بسیار قوی، عملکرد فوق العاده خوبی را برای کاربران ارائه می دهد. این نوع لیفتراک با پیشرانه قدرتمند توربلی خود و موتور ۴ اسب بخار قدرت و گشتاور زیادی را به شما می دهد تا راحت تر بتوانید بارهای سنگین را تحمل و جابجا کنید. این لیفتراک با استفاده از سیستم تزریق مستقیم ریلی پیشرفته و مشترک، بسیار کارآمد هستند.

قیمت لیفتراک بائولی

 

از مهمترین ویژگی های خرید لیفتراک بائولی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • داشتن قیمت مقرون به صرفه، همراه با ضمانت نامه معتبر
  • گارد سربار معلق در این نوع لیفتراک لرزش را کاهش می دهد
  • هود موتور روکش شده با فوم باعث کاهش سر و صدا شده است
  • دارای لاستیک های پنوماتیک جامد
  • مجهز به صندلی تعلیق
  • پشتیبانی از یک موتور نیسان IMPCO K25 بسیار قوی
  • مجهز به چراغ های جلوی LED بسیار قوی
  • دارای کابین  راننده کاملاً معلق

 

خرید لیفتراک بائولی با ارزان ترین قیمت؟

انتخاب صحیح و خرید لیفتراک بائولی با قیمت ارزان، همیشه برای خریداران کار سخت و مشکلی تلقی مشود، برای این که این برند در مدل های گسترده ای لیفتراک های خود را طراحی و تولید می کند، و هر کدام از آنها برای کار مخصوصی طراحی شده اند، حال چاره این کار چیست؟

پیشنهاد ما برای برای انتخاب و خرید لیفتراک بائولی ، مشورت گرفتن از افراد با تجربه و نیز مشاوران متخصص در این زمینه است. آنها با تجربه چندین ساله در این کار می توانند شما را در انتخاب مدل لیفتراک بائولی راهنمایی کنند.

لیفتراک بائولی

 

قیمت خرید لیفتراک بائولی؟

همانطوری که می دانی مهمترین مسئله  و عامل در هنگام خرید لیفتراک بائولی ، قیمت محصول است. قیمت لیفتراک ها نسبت به کیفیت هر اندازه کمتر باشد قطعا از فروش بیشتری برخوردار خواهد بود و مصرف کنندگان بیشتری به سمتش خواهند آمد و برعکس.

قیمت خرید لیفتراک بائولی در بازار نسبت به محصولات مشابه ارزان تر است، و علاقه مندان زیادی تمایل به خرید این برند دارند. آنها علاوه بر قیمت ارزان، از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند.

 

  1. http://blog.kion-na.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا