021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نکات مهم و کاربردی هنگام خرید از نمایندگی لیفتراک کوماتسو؟

نکات مهم و کاربردی هنگام خرید  از نمایندگی لیفتراک کوماتسو؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1538

راهنمای خرید از نمایندگی لیفتراک کوماتسو ؟

نمایندگی لیفتراک کوماتسو مناسب ترین ارائه دهنده محصولات کوماتسو در کشور است که تمامی مدل های جدید و قدیمی این شرکت را با قیمت مناسب برای مشتریان خود ارائه می دهد. در حال حاضر به دلیل ویژگی های خارق العاده محصولات کوماتسو، علاقه مندان بسیاری در داخل کشور و خارج از کشور خواهان خرید این نوع لیفتراک ها هستند.

لیفتراک های کوماتسو منحصراً دارای سیستم پایداری فعال با کنترل عملکرد فعال دکل هستند. سیستم پایداری فعال کوماتسو  به طور پیشگیرانه خطر صدمات و تصادفات را کاهش می دهد، با این حال تولیدکنندگان دیگر از سیستم واکنشی استفاده می کنند.

سیستم واکنشی لیفتراک های کوماتسو در هر ثانیه شرایط عملیاتی ناامن را تشخیص می دهد. آنها بلافاصله سیلندر قفل تاب را درگیر می کند تا در صورت خطرناک بودن وضعیت تشخیص داده شده، بالابر را تثبیت کند و این احتمال واژگونی را کاهش می دهد. تثبیت کننده عقب و کنترل کننده عملکرد فعال Mast نیز پایداری را ایجاد می کنند و به شما در جلوگیری از حوادث و صدمات کمک می کنند.

خلاصه باید گفت نمایندگی لیفتراک کوماتسو بهترین مدل های این برند را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در زمان کوتاهی بهره وری خود را در شغلتان افزایش دهید و هزینه های خود را نیز کاهش دهید.

مهمترین خصوصیات لیفتراک کوماتسو  چیست؟

خرید از نمایندگی لیفتراک کوماتسو مزیت های بسیاری به همراه دارد، که مهمترین آن، پایین بودن هزینه ها و نیز تضمین کیفیت دستگاه است. شما می توانید با گارانتی معتبر این وسیله با ارزش را از نمایندگی خریداری کنید، فرقی نمی کند در کجای کشور زندگی می کنید، با یک تماس ساده با مجموعه آلفا ماشین در واقع شما می توانید بهترین نوع لیفتراک کوماتسو را برای خود سفارش دهید.

خرید لیفتراک کوماتسو

لیفتراک کوماتسو محاسن بیشماری را را شامل می شود، به عنوان مثال، هنگام بلند کردن محموله ها، می تواند یک سرعت شیب خطرناک را تشخیص دهد و سرعت دکل را پایین می آورد تا برعکس نشود. این نوع از لیفتراک ها به طور خودکار ارتفاع دکل و وزن بار را تشخیص می دهد و اگر هرگونه بی ثباتی را احساس کند، کنترل های دستی را لغو کرده و شیب رو به جلو را محدود می کند و این باعث می شود که خطرات موجود به حداقل خود کاهش پیدا کند.

 همچنین اهرم چنگال اتوماتیک، چنگال های خالی را فقط با فشار یک دکمه در حالت سطح قرار می دهد. و اپراتورها به راحتی داخل و خارج پالت ها حرکت می کنند که باعث افزایش بهره وری می شود و به اپراتور اطمینان می دهد.

شما با مراجعه به نمایندگی لیفتراک کوماتسو از نزدیک با ویژگی ها و خصوصیات مهم لیفتراک های کوماتسو آشنا خواهید شد، و با آگاهی برای خرید این محصول تصمیم خواهید گرفت. نمایندگی موجود به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید محصولات با کیفیت را به خوبی تشخیص دهید و بتوانید متناسب با کار خود بهترین نوع لیفتراک را خریداری کنید.
جهت خرید و کسب مشاوره رایگان در خصوص لیفتراک های کوماتسو، می توانید با مجموعه آلفا ماشین تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  https://www.williamsmachinery.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا