021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی نمایندگی نمایندگی لیفتراک جک

معرفی نمایندگی نمایندگی لیفتراک جک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3221

محبوب ترین و پر استفاده ترین ماشین جهت حمل و نقل کالاها و جعبه های نیمه سنگین در بنادر، اسکله ها، انبارها و همچنین محل های ساخت و ساز بدون شک لیفتراک است. لیفتراک امروزه توسط بزرگترین کمپانی های ساخت ماشین آلات صنعتی در بازار عرضه می شود. نمایندگی لیفتراک جک در ایران نیز انواع لیفتراک های این کمپانی را در طرح های مختلف و با بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه می کند. آلفا ماشین به عنوان نمایندگی لیفتراک جک تمام محصولات خود را مستقیما و بدون واسطه وارد کرده و به فعالان این حوزه ارائه می دهد.

لیفتراک جک

جک موتورس به عنوان یک شرکت بزرگ خودرویی هم اکنون تمام محصولات خود نظیر لیفتراک، کامیون های سنگین، نیمه سنگین، سبک و خودروهای سواری، انواع موتور، شاسی، گیربکس و سایر قطعات مورد نیاز را به بازار جهانی عرضه می کند. جک نیز به عنوان یک زیر مجموعه از این کمپانی تمام لیفتراک های موجود را با بهترین کیفیت و بروزترین فناوری تولید و عرضه می کند. لیفتراک های جک در انواع مختلف مانند لیفتراک دیزلی، لیفتراک برقی و لیفتراک دوگانه سوز به بازار ارائه می شوند. بهره گیری از موتورهای پرقدرت ساخت کمپانی نیسان و ایسوزو در ساخت لیفتراک های جک موجب شده که کیفیت و عملکرد فوق العاده ای را از لیفتراک های این کمپانی مشاهده کنیم.

نمایندگی لیفتراک جک

انواع لیفتراک های جک

لیفتراک های دیزلی: لیفتراک های دیزلی جک با بهره مندی از قویترین موتورهای این حوزه قابلیت حمل 16 تن بار را نیز دارا می باشند استفاده از این نوع لیفتراک جهت انجام کارهای سنگین بسیار مناسب است.

لیفتراک برقی جک: چنانچه قصد انجام کارهای سنگین را ندارید و قصد دارید هزینه ی کمتری را برای خرید لیفتراک بپردازید، خرید لیفتراک برقی جک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این نوع لیفتراک بسیار با محیط زیست سازگار بوده و هیچگونه آلودگی را از خود ایجاد نخواهد کرد. مزیت بعدی این لیفتراک کم صدا بودن آن است. لیفتراک برقی جک توانایی حمل بار تا 3 و نیم تن را دارا هستند.

لیفتراک گازسوز جک: این نوع لیفتراک نیز بسیار مناسب برای انجام کارهای سبک است. به مانند لیفتراک برقی، لیفتراک گازسوز نیز بدون ایجاد آلایندگی توانایی حمل بار تا 3 و نیم تن را به خوبی دارا است. سوخت مورد نیاز لیفتراک گازسوز جک، LPG است که به راحتی می توان آن را تهیه کرد.

نمایندگی لیفتراک جک آماده است تا به شما عزیزان انواع لیفتراک های تولید شده توسط این شرکت را با بهترین کیفیت ارائه کند.

خدمات نمایندگی لیفتراک جک

ما در این مرکز نمایندگی برای کاربران تمام خدمات مورد نیاز را ارائه خواهیم داد. برخی از فعالیت های ما در این مرکز عبارتند از:

- فروش انواع لیفتراک های نو و کارکرده جک

- تعمیر انواع لیفتراک های جک با ساخت های مختلف

- فروش ویژه لیفتراک های جک به صورت شرایطی

- تعمیر قطعات لیفتراک جک تحت نظر اساتید و نصب قطعات دیجیتال

- راهنمایی و آموزش کار با لیفتراک های این شرکت

سخن پایانی

چنانچه قصد خرید لیفتراک جک را دارید با مراجعه به مرکز نمایندگی لیفتراک جک از مزایای خرید این نوع ماشین بهره مند شوید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا