021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی لیفتراک - نمایندگی لیفتراک EP

نمایندگی لیفتراک EP
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5518

لیفتراک EP یکی از برندهای معروف تولید کننده لیفتراک در جهان است. شرکت EP در حال حاضر توانسته است بخش بزرگی از نیازهای صنایع بزرگ را برطرف نماید. شرکت های بزرگ ماشین سازی و قطعه سازی جهان، مشتریان محبوب لیفتراک EP هستند؛ کیفیت این سری از دستگاه های انبارداری موجب شده است بخش لجستیک کشورهای مختلف نیز برای خرید انواع لیفتراک EP اقدام نمایند. 

خدمات ارائه شده در نمایندگی لیفتراک EP

علاوه بر طراحی منحصر به فرد انواع لیفتراک EP، قیمت مناسب، ظاهر زیبا و البته خدمات فروش و پس از فروش گسترده این شرکت، مشتریان را به سمت خرید لیفتراک EP تشویق می کند. مشاوره خرید لیفتراک، راهنمایی در خصوص تعمیرات و یا بازرسی دوره ای، فروش و تأمین قطعات لیفتراک EP، ارائه خدمات آموزشی برای اپراتورها و مدیران و مشتریان و خدمات گارانتی فروش لیفتراک، مهم ترین موارد هستند که در مراکز معتبر نمایندگی لیفتراک EP به مشتریان ارائه می شوند.
خدمات ارائه شده در نمایندگی لیفتراک EP، صرفاً به خدمات لیفتراک منتهی نمی شود؛ این شرکت برای سایر محصولات خود مانند انواع بالابر، پالت تراک، استاکر و ریچتراک نیز خدمات فروش و پس از فروش را با کیفیت بالا ارائه می کند. قیمت انواع ماشین آلات انبارداری EP، بخصوص لیفتراک EP، در مقایسه با سایر برندهای مشابه، کمتر است؛ بنابراین به نظر می رسد خرید لیفتراک EP از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد.
انواع لیفتراک EP می توانند از 2 تا 25 تن بار را جابه جا نمایند؛ لیفتراک EP با حداکثر ظرفیت بارگیری 25 تن، بنا بر نیاز مشتری و به صورت سفارشی ساخته می شود؛ نکته مهم در مورد شرکت لیفتراک EP این است که این شرکت می تواند انواع تجهیزات انبارداری را مطابق با نیاز مشتریان و سفارش آن ها تولید کند؛ خریداران می توانند نوع قطعاتی که مایل هستند در لیفتراک EP به کار رود را در سفارش خود درج نمایند.

لیفتراک EP، محصول مشترک از غول های صنعتی جهان

لیفتراک EP، یک برند تولید کننده ژاپنی محسوب می شود؛ همانطور که می دانید لیفتراک ها از اجزای مختلف و بسیار پیچیده ای ساخته شده اند؛ شرکت های سازنده قطعات لیفتراک، تمهیدات لازم را برای استفاده، تعویض و تعمیرات هر یک از بخش های لیفتراک در نظر می گیرند و سپس اقدام به تولید یک محصول خاص می کنند؛ به طور مثال، موتور قدرتمند لیفتراک EP یکی از اجزای مهم این دستگاه محسوب می شود و لذا باید مطابق با استانداردهای صنعتی و کاملاً دقیق طراحی و تولید شود؛ موتور لیفتراک EP نباید هیچ آلایندگی برای محیط زیست داشته باشد. 
هر یک از اجزای لیفتراک EP توسط یکی از شرکت های عظیم صنعتی جهان تولید شده است؛ شرکت نیسان، مزدا و ایسوز، تولید کننده انواع موتورهای دیزلی سنگین و دوگانه سوز سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف؛ شرکت زاپی ایتالیا، تولید کننده انواع سوییچ و نشانگر و ترانس برق؛ شرکت بوچر آلمان، تولید کننده انواع شیر کنترل و تنظیم کننده فشار روغن و ...، شرکت های مشهور و معروف جهان هستند که محصولات تولیدی آن ها  در ساخت لیفتراک EP به کار می روند

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا