021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی باطری - نمایندگی باتری میداک ایتالیا

نمایندگی باتری میداک ایتالیا
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 8759

  شرکت "Midac"، یکی از تولید کننده های پیشرو در زمینه تولید باتری های محرک صنعتی است و طیف کاملی از باتری ها، با قدرت های مختلف را تحت پوشش خود قرار می دهد.
  سلول های سوختی و باتری های میداک، در لوازم جانبی و وسایل گوناگونی به کار می روند و تقریباً توانسته است نیاز هر مشتری را مطابق با سلیقه های متفاوت برآورده سازد. باتری های میداک، به لحاظ کاربردی و اقتصادی، بسیار مقرون به صرفه هستند.
  شرکت باتری میداک ایتالیا، تنها شرکت تولید کننده باتری های محرک خودرو و لیفتراک های صنعتی است که در کمتر از 20 سال، توانسته جزء شرکت های برتر اروپایی قرار گیرد و محصولات خود را در سراسر جهان عرضه نماید. شور، تعهد و نوآوری برای دستیابی به برتری در بازار، نمونه شعار شرکت میداک است.
  اهداف شرکت میداک، ارائه محصولاتی باکیفیت و خدمات پس از فروش به مشتریان خود است. تنها در سایه تلاش مداوم است که می توان به این اهداف دست پیدا کرد. باتری میداک، در صدد طراحی محصولاتی است که سازگار با محیط زیست باشد و بتواند بازارهای خارجی را تقویت نماید.
  تمام باتری های تولیدی شرکت میداک، در آزمایشگاه کنترل کیفیت محصولات، مورد بررسی قرار داده می شوند. انواع تست های فیزیکی، شیمیایی، عملکردی و الکتریکی، بر روی باتری ها انجام می شود.
  یکی از شرکت های تحت پوشش میداک، از سال 1989، با تعداد کارمند 360 نفر و در زمینی به مساحت 83048 مترمربع، شروع به کار کرد. دومین شعبه آن در سال 2008، توسط شرکتی به نام " Veronese" در ایتالیا، با تعداد 60 کارمند، در زمینی به مساحت 20000 افتتاح شد.
  شرکت باتری میداک ایتالیا، در کشورهای هلند، آلمان، فرانسه، انگلستان، ایرلند، استرالیا و سوئد دارای نمایندگی های معتبر است و توانسته به خوبی محصولات خود را به این کشورها صادر کند. 
چشم انداز سازمانی شرکت باتری میداک عبارتست از:  
• نوآوری، خلاقیت و استفاده از تکنولوژی جدید، با هدف بهینه سازی انرژی
• کنترل کیفیت محصولات با توجه به استانداردهای جهانی
• افزایش راندمان و بهره وری محصولات با تکیه بر نیروهای سازمان
• طراحی، تولید و ساخت محصولاتی سازگار با محیط زیست
  انواع باتری لیفتراک تولید شده در شرکت میداک ایتالیا، عبارتند از: باتری لیفتراک 24 ولتی، 48 ولتی و 72 ولتی. هر کدام را در ادامه به اختصار بیان می کنیم.

باتری لیفتراک 24 ولتی: باتری 24 ولتی، معمولاً در انواع لیفتراک های برقی با وزنی در حدود 1 تن، به کار می روند. این باتری ها دارای 12 سلول شیمیایی 2 ولتی هستند که به صورت سری، به هم متصل شده است. باتری های 24 ولتی لیفتراک، در آمپرساعت های 160 تا 360 آمپر، کار می کنند.
باتری لیفتراک 48 ولتی: این باتری از پرکاربردترین و رایج ترین نوع باتری لیفتراک هستند؛ معمولاً برای لیفتراک هایی با وزن 5/1 تا 5/2 تن استفاده می شوند و چنانچه وزن لیفتراک بالاتر رود، باتری های 72 ولت یا 80 ولت به کار می رود. میزان آمپری که یک باتری 48 ولتی در لیفتراک 2 تنی مصرف می کند، در حدود 450 تا 730 آمپر ساعت است. با افزایش ابعاد و وزن لیفتراک، باتری ها قوی تر شده و به نسبت گران تر هم هستند.
باتری لیفتراک 72 ولتی: این نوع باتری ها، بسیار کم مصرف هستند و بیشتر برای لیفتراک های خاص مانند برند کوماتسو 3 تنی، استفاده می شوند. مصرف آمپر برای این نوع باتری ها، نسبت به باتری های دیگر بالاتر است.

صفحه اول و دوم مقاله، از سایت زیر ترجمه شده است:
http://www.midacbatteries.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا