021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - با تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان آشنا شوید

با تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان آشنا شوید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3473

همانطور که مستحضر هستید کمپانی تولید کننده لیفتراک دوو دوسان در زمره کمپانی های مطرح در خصوص تولید لیفتراک های مختلف می باشد. اما باید توجه داشته باشید که دستگاه ها و تجهیزات مختلف هر چقدر هم با کیفیت باشند در در بازه های زمانی مختلف دچار ایراد و اشکال خواهد شد و مطمئناً به تعمیرات، سرویس و نگهداری نیاز خواهند داشت. بدیهی است که لیفتراک های دوو دوسان نیز از این قاعده مستثنا نیستند، بنابراین هر از گاهی به تعمیرات و تعویض قطعات نیاز پیدا خواهند کرد.

در این خصوص کمپانی دوو دوسان تصمیم به تاسیس نمایندگی های مجاز در رابطه با تعمیرات و تعویض قطعات لیفتراک های خود گرفته است. به همین جهت مالکین این دستگاه ها می توانند با مراجعه به نمایندگی لیفتراک دوو دوسان مسائل مربوط به تعمیرات و یا تعویض قطعات لیفتراک خود را انجام دهند.

تعمیرات لیفتراک دوو دوسان بر اساس مدل

بدیهی است که تعمیرات لیفتراک ها به هیچ عنوان شبیه به هم نیستند، بر همین اساس تعمیرات این دستگاه ها را بر مبنای مدل آنها گروه بندی کرده اند. این گروه ها عبارت است از:

- تناژ در دستگاه های لیفتراک

- نوع سوخت دستگاه های لیفتراک

- نوع نیروی پیشران دستگاه‌ های لیفتراک

- نوع موتور دستگاه لیفتراک.

مطمئناً این گروه بندی برای لیفتراک های دوو دوسان می تواند خدمات رسانی به این دستگاه ها را سرعت بخشد، بنابراین مراکزی که از این دستگاه ها استفاده می کنند نباید نگران اتلاف وقت خود در این نمایندگی ها باشند. در نظر داشته باشید که این نمایندگی همانطور که اشاره شد تمهیدات وزنی برای تعمیرات لیفتراک دوو دوسان تعیین نموده است بعنوان مثال این تمهیدات شامل:

  • لیفتراک های سنگین
  • لیفتراک های سبک

و لیفتراک های متوسط به لحاظ وزنی می باشد. البته در نظر داشته باشید که این نمایندگی می تواند لیفتراک هایی با تناژ بالای ۱۵ تن را نیز خدمات رسانی کند.

لیفتراک دوو دوسان

بر اساس تقسیم بندی کاری در این نمایندگی می توان یک مثال زد، مثلاً تعمیرات لیفتراک ها را که کمپانی دوو دوستان بر اساس سوخت دستگاه مشخص نموده است را می شود به عنوان مثال ذکر نمود. در واقع این نمایندگی با تفکیک کردن مدل های مختلف لیفتراک بر اساس سوخت آنها توانسته است سرعت تعمیرات و تعویض قطعات در آنها را چندین برابر کند، در نظر داشته باشید که این تفکیک تعمیراتی شامل لیفتراک هایی مانند:
- تعمیرات لیفتراک های دوگانه سوز دوو دوسان

- تعمیرات لیفتراک های برقی دوو دوسان

- تعمیرات لیفتراک های بنزینی دوو دوسان

- تعمیرات لیفتراک های گازی دوو دوسان

- تعمیرات لیفتراک های دیزلی دوو دوسان می باشد. این مدیریت در تفکیک سازی لیفتراک ها از یکدیگر، باعث می شود هر بخش برای تعمیر این لیفتراک ها به صورت مجزا فعالیت داشته باشد. با این اوصاف مطمئناً تراکم لیفتراک ها در یک قسمت از نمایندگی بسیار کم خواهد شد و به این ترتیب سرعت رسیدگی به مشکلات لیفتراک ها عملاً با سرعتی فوق العاده بالا صورت خواهد گرفت.

مطلب آخر

بدیهی است که با این ویژگی هایی که نمایندگی های تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان می توانند به مراجعین خود ارائه کنند عملکرد آنها به بهترین شکل ممکن خواهد بود، بنابراین توصیه می کنیم مالکین لیفتراک ها برای انجام مشکلات و بررسی لیفتراک خود حتماً به نمایندگی دوو دوسان مراجعه کنند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا