021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - انواع روش های خرید لیفتراک؟

انواع روش های خرید لیفتراک؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2780

شناخت و بررسی انواع روش های خرید لیفتراک؟

قبل از پرداختن به خرید لیفتراک، مختصری با تاریخچه این وسیله پرکاربرد آشنا خواهیم شد. کلارک، خالق اولین لیفتراک در سال ۱۹۱۷ بود و همچنان به ارائه طیف گسترده ای از لیفتراک ها می پردازد. لیفتراک های آنها کیفیت بسیار خوبی را ارائه می دهند و در همه فضاها اعم از بزرگ و کوچک، انبارها، پایانه های حمل بار و ... قابلیت فعالیت دارند.

این مجموعه با توجه به محبوبیت روزافزونی که در کشور استرالیا  و نیز سایر نقاط جهان دارند، از بهترین برندهای  برگزیده در مسابقات ملی Forklift 2018 ، Linde به شمار می رود. علاوه بر این،  برندهای دیگری مانند، کوماتسو، تویوتا، هلی، زوم لاین، جک و اشتیل را می توان نام برد که در طراحی و ساخت لیفتراک فعالیت خوبی دارند. از آنها می توان به عنوان سرشناس ترین برندهای موفق در زمینه لیفتراک نام برد. بیشترین خرید لیفتراک در دنیا به این برندها تعلق دارد.

لیفتراک

برای خرید لیفتراک متناسب با پروژه خود، می توانید به وب سایت اینترنتی مراجعه کنید تا لیست های تأمین کننده لیفتراک و برندهای موفق در این زمینه را بررسی کنید. این فضا جایی است که می توانید مدل های مختلف لیفتراک را در آن جستجو کرده و بهترین لیفتراک را برای پروژه خود پیدا کنید. البته با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت.

شما در این فضا به مدل های مختلف لیفتراک دسترسی دارید، می توانید هر کدام از آنها را از نظر، کیفیت، عملکرد، فناوری، قیمت فروش، ظرفیت حمل بار و ... بررسی کنید تا بهترین نوع لیفتراک را برای مجموعه خود تهیه کنید. بعد از انتخاب مدل مورد نظر و نیز ثبت سفارش کارشناسان متخصص در این زمینه با شما تماس گرفته و نحوه پرداخت و نیز تحویل لیفتراک را برای شما شرح خواهند داد. خرید لیفتراک به صورت اینترنتی مزیت ای زیادی نسبت به خرید سنتی دارد.

شما در این روش علاوه بر صرفه جویی در زمان، از تخفیفات ارائه شده توسط شرکت نیز استفاده خواهید کرد. توصیه ما برای شما خرید لیفتراک به صورت اینترنتی است. البته این روش در کشور ما چند سالی است که شروع شده و ممکن است هنوز با ایراداتی روبرو باشد. پس سعی کنید قبل از سفارش با مدیریت فروشگاهی که قرار است خرید را انجام دهید هماهنگ شوید.

نکاتی در مورد انواع سوخت لیفتراک؟

مهمترین نکته برای خرید لیفتراک این است که قبل از خرید راهنمای خرید این وسیله را بررسی و مطالعه کنید. و این که به ظرفیت حمل بار آن حتما توجه کنید، آنها معمولا از ۱تن الی ۳۰ تن قابلیت جابجاییی بار را دارند. قیمت آنها نیز متناسب با کیفیت، سرعت، و نیز شتاب لیفتراک متغیر است.

لیفتراک بنزینی

تفاوت بین لیفتراک بنزینی گازی؟

لیفتراک های بنزینی از قدیمی ترین لیفتراک های موجود در بازار فروش هستند که سال های زیادی در خدمت صنعت بوده اند، آنها شتاب و نیز قدرت بسیار زیادی دارند و مصرف سوخت آنها نیز نسبت به لیفتراک های گازی بیشتر است.

لیفتراک های بنزینی آلودگی زیادی نیز برای محیط زیست ایجاد می کنند. اما برخلاف لیفتراک های بنزینی نوع گازی آن سوخت کمتر و آلودگی کمتری دارد و قیمت فروش آن نیز بسیار مقرون به صرفه است.

 

https://www.briggsequipment.co.uk

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا