021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

معرفی نمایندگی لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 919

تاریخچه برند دوو دوسان

کمپانی دوو دوسان، تقریبا در سال های 1960 میلادی، فعالیت خود را در کشور کره جنوبی آغاز کرد. کارخانه دوو دوسان، تولیدکننده انواع ماشین آلات صنعتی، تجهیزات ساخت و ساز، وسایل نقلیه صنعتی، تجهیزات اتوماسیون صنعتی، محصولات صنایع دفاعی، موتورهای دیزلی و تجهیزات تامین برق، است.

سهم فروش محصولات دوو دوسان، در بازار داخلی کره جنوبی 85 درصد می باشد و از 15 درصد باقی مانده، 65 درصد به آسیا و 40 درصد به اروپا، صادرات می شود. اولین لیفتراک دوو دوسان در کشور انگلیس، به فروش رسید.

کیفیت ساخت متنوع ترین لیفتراک دوو دوسا

کیفیت ساخت متنوع ترین لیفتراک دوو دوسان تولید شده، فوق العاده بالا است و توانسته نیاز مشتریان خود را تامین کند. عمده تولیدات این کمپانی، آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند و میزان آلاینده های تولیدی آن ها، در حد بسیار پایین و نزدیک صفر می باشد. کمپانی دوو دوسان، توانسته با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، محصولات خود را به روز کند و بازار ماشین آلات صنعتی را با تولیدات خود، دست بگیرد.

محصولات این کمپانی، در بیش از 90 کشور جهان، به فروش می رسد و جزو برندهای مطرح و معتبر در سراسر دنیا می باشد. نمایندگی لیفتراک دوو دوسان در ایران، هم دارای شعباتی می باشد و شما می توانید جهت برقراری ارتباط و خرید از این برند، با نمایندگی ها، در تماس باشید و یا از طریق وب سایت، نمایندگی ها را دنبال کنید.

نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

شعبه و نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

بین تمام تولیدات دوو دوسان، لیفتراک دوو دوسان، از محبوبیت، برخوردار است. دوو دوسان دارای 516 شعبه و نمایندگی در سراسر دنیا است که در این بین، چندین نمایندگی لیفتراک دوو دوسان، سهم ایران شده است. یکی از عواملی که موجب محبوبیت این برند در ایران شده است،

قیمت مقرون به صرفه لیفتراک دوو دوسان، می باشد. علاوه بر قیمت مناسبی که لیفتراک دوو دوسان دارد، طول عمر و دوام آن می باشد که فوق العاده بالا است. جهت خرید از نمایندگی لیفتراک دوو دوسان، می توانید از طریق وب سایت اقدام نمایید.

ماشین آلات قدرتمند

لیفتراک دوو دوسان، جزو ماشین آلات قدرتمند می باشد که عملکردی قوی از خود، نشان داده است. در نمایندگی لیفتراک دوو دوسان، شما شاهد متنوع ترین ماشین آلات صنعتی هستید. لیفتراک گازی یکی از انواع لیفتراک دوو دوسان است که مصرف سوخت پایینی دارد و آلودگی کمی تولید می کند. در عوض، این نوع لیفتراک قدرتمند می باشد و همیشه جزو انتخاب های خریداران لیفتراک دوو دوسان، می باشد.

یکی دیگر از مدل های لیفتراک دوو دوسان که در نمایندگی های ایران موجود است، لیفتراک دیزلی دوو دوسان است. لیفتراک دیزلی دوو دوسان، مناسب فضاهای سرباز می باشد، چرا که دود تولید شده توسط این ماشین آلات صنعتی، در محیط سربسته، خطرناک است. ولی در محیط های سربسته، می بایست سیستم تهویه هوا به خوبی کار کند تا دود تولید شده را خارج کند و فضای داخلی را آلوده نکند. در کل،

قدرت لیفتراک دیزلی دوو دوسان، بسیار خوب می باشد.

مدل سوم لیفتراک دوو دوسان، لیفتراک برقی، می باشد. این نوع لیفتراک ها، نیازی به سوخت گیری ندارند و به صورت برقی و با شارژ، کار می کنند. میزان آلاینده های تولید شده توسط این نوع لیفتراک ها، تقریبا صفر است. ناگفته نماند که قدرت و کارکرد و توان لیفتراک برقی دوو دوسان، بسیار بالا است.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا