021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - راهنمای خرید بهترین لیفتراک

راهنمای خرید بهترین لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2592

برای خرید لیفتراک شما باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. لیفتراک ها بسته به نوع آن ها شرایط خاصی برای نگهداری و تعمیرات دارند. چنانچه شما تجربه ی خاصی در این حوزه ندارید بهتر است برای خرید لیفتراک، کار را به افراد با تجربه و متخصصین بسپارید. شما برای کسب و کار خود باید شرایط را دقیقا در نظر بگیرید. شما باید تناسب نیازهای خود را جهت خرید لیفتراک بدانید که چه چیزهایی هستند. قبل از راهنمایی جهت خرید لیفتراک، ابتدا بهتر است شما را با مفهوم و کارایی لیفتراک آشنا کنیم.

لیفتراک چیست؟ انواع آن کدامند؟

وسیله ای برای سهولت در حمل و بالا و پایین بردن کالا و وسایل در انبارها که به وسیله ی دو شاخک در جلو این عمل را انجام می دهد. علاوه بر استفاده در انبارها، در ساخت و ساز نیز معمولا از لیفتراک برای حمل و جا به جایی مصالح مورد استفاده قرار می گیرد. شیوه ی کار لیفتراک ها به گونه ای است که حجم وسیعی از کارها را در انبارهای بزرگ در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

یکی از اجزای مهم لیفتراک ها موتور آن است. موتور لیفتراک قدرت و گشتاور لازم را برای جهت عملکرد لیفتراک تامین می کند. لیفتراک دارای انواعی می باشد. یک نوع از لیفتراک ها، لیفتراک دیزلی است. استفاده از این نوع لیفتراک بیشتر در فضای باز کاربرد دارد. زیرا بخار اگزوز و ذرات دیزل به راحتی می توانند در فضا پخش شوند. این نوع لیفتراک نسبت به لیفتراک های LPG کارایی بهتری دارند. گشتاور بالا در این نوع موتور باعث می شود در شرایط نا همواری مسیر قدرت بیشتری را برای حمل کالاها ایجاد کند.

معایب این نوع لیفتراک نیز سر و صدای بالا و هزینه ی نگهداری بیشتر نسبت به سایر لیفتراک ها می باشد. دسته ی بعدی لیفتراک دوگانه‌سوز (گاز LPG و بنزین) هستند. این نوع لیفتراک قیمت مناسب تر، بخار و آلایندگی کمتر و همچنین آلودگی صوتی کمتری نسبت به لیفتراک های دیزلی دارند. از معایب این لیفتراک که هنگام خرید لیفتراک با این نوع ساخت سیستم باید در نظر گرفت هزینه ی بالای تامین سوخت آن می باشد.

لیفتراک برقی یا الکتریکی دسته ی بعدی از لیفتراک ها هستند. اگر دنبال خرید لیفتراک با هزینه ی سوخت کم و نگهداری آسان هستید پیشنهاد ما خرید این نوع لیفتراک است. از معایب این دسته از لیفتراک ها کم شدن سریع باتری هنگام کار در شیب ها می باشد. با توجه به معرفی نکات بالا باید اطلاعات بیشتری جهت خرید لیفتراک به دست آورده باشید.

با خرید لیفتراک شما می توانید تمام کارهای سنگین در انبارها، فروشگاه ها و بنادر را با سرعت بالایی انجام دهید. خرید این دستگاه در بلند مدت می تواند از پرداخت هزینه ای که به چند نیروی انسانی جهت جا به جایی کالاها داده می شد جلوگیری کند.

انواع لیفتراک

نکاتی قبل از خرید لیفتراک

آلفا ماشین به پشتوانه ی چندین سال تجربه ی فعالیت در این عرصه می تواند شما را به خرید لیفتراک متناسب با خواسته هایتان راهنمایی کند. قبل از خرید لیفتراک باید در نظر داشت. شما باید بدانید با لیفتراک چه کارایی را قرار است انجام دهید. از اندازه ی جک ها برای بالا بردن وسایل آگاه باشیم. نوع موتور مورد نیاز شما چگونه باید باشد.

حوزه ی کاری شما بیشتر در داخل سالن خواهد بود یا در فضای باز، چرا که استفاده از برخی لیفتراک ها در فضای بسته ممکن است مشکلاتی را برای ما ایجاد کند. میزان استفاده ی روزانه ی شما از لیفتراک چند ساعت است. تمام این موارد را ما در آلفا ماشین برای شما هنگام خرید لیفتراک شرح خواهیم داد. آلفا ماشین با ارائه ی انواع لیفتراک، خدمات گسترده ای به شما فعالان این عرصه خواهد داد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا