021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - انواع برندهای لیفتراک ایران

انواع برندهای لیفتراک ایران
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 16750

در میان تولیدکنندگان معتبر و معروف لیفتراک جهان و در میان برندهای سرشناس کوماتسو، هیوندای، تویوتا، هلی، زوم لاین، بیگ جویی و اشتیل که همگی از برترین های لیفتراک در جهان هستند، نام تولیدکننده های ایرانی نیز به چشم می خورد.
شرکت های ایرانی تولیدکننده لیفتراک، در شهرهای مختلف در حال فعالیت هستند و با تمام توان خود، لیفتراک های صنعتی را با کیفیت بالا تولید می کنند. تمام برندهای لیفتراک ایرانی مطابق با اصول استاندارد جهانی طرای و ساخته می شوند.

*شرکت های برتر تولید کننده لیفتراک در ایران:

علی رغم کیفیت بالای لیفتراک های خارجی، به جرأت می توان گفت، برندهای لیفتراک ایرانی از لحاظ کارایی و کیفیت قابل رقابت با لیفتراک های خارجی هستند. در ایران، شرکت های بزرگی در زمینه تولید لیفتراک مشغول به کار می باشند. در ادامه این مطلب، چند مورد از برترین برندهای لیفتراک ایران را معرفی خواهیم کرد.

لیفتراک سهند:

مجتمع لیفتراک سازی سهند، یکی از شرکت های بنام و مشهور در ایران است که در زمینه تولید انواع لیفتراک، ریچتراک، یدک کش و استاکر فعالیت می کند. همچنین شرکت سهند، انواع الحاقیه های لیفتراک را نیز تولید می کند. این مجتمع بزرگ لیفتراک سازی در شهرک صنعتی قراملک شهر تبریز قرار دارد.

لیفتراک سپاهان لیفتر:

شرکت سپاهان لیفتر، یکی از برندهای معروف تولید کننده لیفتراک در ایران است. این مجموعه بزرگ صنعتی در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان قرار دارد و انواع لیفتراک و یدک کش را طراحی و تولید می کند. ویژگی لیفتراک های برند سپاهان لیفتر، با نمونه های خارجی قابل رقابت است؛ این دستگاه ها، کیفیت بسیار بالایی دارند. لیفتراک های سپاهان لیفتر، قابلیت حمل بار از 2 تا 32 تن را دارا می باشند.

لیفتراک ایران یدک:

یکی دیگر فعالان صنعت تجهیزات صنعتی، لیفتراک و بالابر، شرکت ایران یدک است. این مجموعه صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه در تهران قرار دارد و انواع لیفتراک، یدک کش، جک پالت و پالت تراک را تولید می کند. همچنین ایران یدک، بر طبق نیاز مشتریان خود، لیفتراک و یا انواع بالابر را طراحی و تولید می کند.

لیفتراک آریا:

یکی دیگر از برندهای معروف لیفتراک در ایران، لیفتراک آریا است. شرکت لیفتراک سازی آریا در شهر قوچان مشهد قرار گرفته است. شرکت آریا، انواع لیفتراک، یدک کش، استاکر، جک پالت و پالت تراک را طراحی کرده و روانه بازار می کند. کیفیت لیفتراک های تولیدی این شرکت صنعتی، قابل رقابت با نمونه های خارجی آن است.

*تفاوت برندهای خارجی لیفتراک با نمونه های ایرانی آن چیست؟

مهم ترین عاملی که موجب رقابت دو برند خارجی و ایرانی لیفتراک می شود، شهرت و قیمت این نوع دستگاه ها است. مدل های خارجی به واسطه شهرت جهانی برند خود نظیر کوماتسو و تویوتا، از قیمت بالاتری برخوردار هستند. لیفتراک های ایرانی کیفیت خوبی دارند اما ممکن است در بین مشتریان، شناخته شده نباشند. بهترین کار برای مقایسه برندهای لیفتراک ایرانی و خارجی، مراجعه به نمایندگی های معتبر این شرکت های در سطح کشور و دریافت اطلاعات لازم در مورد این دستگاه ها می باشد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا