021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی لیفتراک - نمایندگی لیفتراک سهند - قسمت سوم

نمایندگی لیفتراک سهند - قسمت سوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3694

شرکت لیفتراک سازی سهند، یکی از برترین شرکت های تولیدکننده لیفتراک در ایران است. تمام دستگاه های این شرکت صنعتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با استفاده از فناوری های نوین دنیا ساخته شده اند.
نمایندگی لیفتراک سهند، مرکز معتبری است که توسط این شرکت تأسیس شده است؛ این شرکت، طبق سیاست های اقتصادی خود در نظر دارد تعداد مراکز نمایندگی لیفتراک سهند را در سراسر جهان گسترش دهد. تأمین قطعات، ضمانت کیفیت لیفتراک ها، خدمات تعویض و تعمیرات این دستگاه ها و پشتیبانی مشتریان در این نمایندگی ها به مشتریان لیفتراک سهند ارائه می شوند.

وظایف و تعهدات نمایندگی لیفتراک سهند چیست؟

هنگامی که یک مشتری یا مدیر یک شرکت تولیدی برای خرید یک لیفتراک ایرانی به نمایندگی لیفتراک سهند مراجعه می کند، کارشناسان این مرکز وظیفه دارند او را به نحو مطلوب راهنمایی کنند. کارمندان نمایندگی لیفتراک سهند باید تمام موارد لازم برای خرید یک لیفتراک مناسب را برای مشتریان توضیح دهند و جزئیات خرید را برای آن ها تشریح کنند. جلب رضایتمندی خریداران از لیفتراک های سهند، مهم ترین هدف این شرکت است.
تأمین انواع لیفتراک با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش کامل و گسترده، از وظایف و تعهدات نمایندگی لیفتراک سهند به شمار می روند. تأمین لوازم جانبی لیفتراک، لاستیک ها، زنجیر، چراغ ها و سیستم های هشدار لیفتراک، اتصالات و الحاقیه ها بر عهده نمایندگی های مجاز فروش لیفتراک سهند می باشد. 

راهنمایی استفاده از خدمات تعمیرات لیفتراک در نمایندگی لیفتراک سهند

لیفتراک ها عموماً دستگاه هایی هستند که دوام و طول عمر بالایی دارند و تا سال های طولانی می توان برای حمل و نقل بار با تناژ متفاوت از آن ها استفاده کرد. علی رغم این خصوصیت عالی در لیفتراک ها، در برخی موارد ممکن است یک لیفتراک در حین حمل بار یا بارگیری کالا دچار مشکلاتی شود؛ عدم روشن شدن دستگاه قبل از شروع به کار نیز می تواند یکی از مهم ترین مسایلی باشد که اپراتور با آن مواجه می شود.
با وجود اینکه تمام کسانی که در جایگاه اپراتور لیفتراک در حال فعالیت هستند، اطلاعات کافی در مورد قطعات داخلی و تعمیرات لیفتراک دارند اما به نظر می رسد در صورت بروز عیب یا نقص های جدی در لیفتراک سهند، مراجعه به نمایندگی لیفتراک سهند و درخواست پشتیبانی فنی می تواند اقدامی مهم تلقی شود. 
پس از اینکه بازرسان فنی نمایندگی لیفتراک سهند به محل لیفتراک مراجعه کردند، دستگاه را بررسی می کنند؛ اگر تعمیرکاران بتوانند این عیب را برطرف کنند، نیازی به حمل دستگاه نیست اما در صورتی که مشکل لیفتراک بسیار جدی باشد، تعمیرکار باید با هماهنگی با نمایندگی، لیفتراک را به محل مخصوص تعمیر واقع در نمایندگی لیفتراک سهند انتقال دهد. 

گستردگی خدمات نمایندگی لیفتراک سهند

خدمات متنوع ارائه شده در نمایندگی های مجاز فروش انواع لیفتراک سهند صرفاً به لیفتراک ها ختم نمی شوند؛ این نمایندگی ها مسئولیت فروش و پشتیبانی انواع بالابر، استاکر، ریچتراک و یدک کش های سهند را بر عهده دارند. انواع لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز سهند را می توانید با اطمینان، از نمایندگی های معتبر این شرکت تهیه کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا