021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی لیفتراک - نمایندگی لیفتراک بائولی

نمایندگی لیفتراک بائولی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 7205

 لیفتراک ها ماشین های سنگین صنعتی هستند که به منظور حمل و نقل بار در مقادیر زیاد، استفاده می شوند. لیفتراک ها انواع مختلفی دارند و کارخانه های بسیاری در دنیا، این نوع دستگاه را تولید می کنند.
  شرکت بائولی، یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لیفتراک است که توانسته محصولاتی با بهترین کیفیت به بازار عرضه نماید. بائولی، زیر مجموعه یک گروه صنعتی بزرگ تر با نام "گروه کایون" است.
 گروه صنعتی کایون، دارای 6 زیر مجموعه با نام های تجاری اُ ام (OM )، فنویک (Fenvick)، بائولی (Baoli )، استیل (Still)، لیند (Linde) و ولتاس (Voltas) می باشد. این شرکت بزرگ، ارائه دهنده محصولات و خدمات در زمینه لیفتراک و ماشین آلات انبارداری در اروپا و همچنین در سراسر جهان است.
  گروه کایون، دومین تولید کننده بزرگ لیفتراک و ماشین آلات انبارداری در اروپا است که هدایت بازار را برعهده دارد. از میان زیر مجموعه های شرکت کایون، شرکت های Linde ، Still و Baoli، و در سراسر دنیا با ارائه بهترین و با کیفیت ترین لیفتراک ها و تجهیزات انبارداری، جایگاه ویژه ای را در میان صنعتگران به خود اختصاص داده اند.
  شرکت های Fenvick  در فرانسه، OM  در ایتالیا و Voltas در هند، دارای بیشترین تولید و برترین کیفیت در بین رقبای خود هستند. شرکت بائولی، به عنوان یکی از اعضای فعال گروه کایون در حوزه تولید و ارائه خدمات لیفتراک و تکنولوژی انبارداری، توسط شرکت کایون در نزدیکی شهر شانگهای در کشور چین، تأسیس شد.
  این شرکت در منطقه توسعه اقتصادی جینگجیانگ، واقع در استان جیانگسو، در مساحت 120000 متر مربع، با به کارگیری بیش از 600 کارمند و شبکه گسترده ای از نمایندگی ها در بیش از 80 کشور قرار دارد.
  شرکت بائولی، تولید کننده انواع لیفتراک های دیزلی، لیفتراک  دوگانه سوز، لیفتراک برقی و همچنین انواع استاکر، ریچ تراک، جک پالت و یدک کش در تناژهای مختلف (1 تا 10 تن) می باشد.
  گروه صنعتی بائولی توانسته با ارائه محصولات باکیفیت، رعایت استانداردهای جهانی، ارائه خدمات گسترده و مشتری مداری، هزینه تعمیرات و نگهداری محصولات را کاهش دهد و توجه بسیاری از صنعتگران در سراسر جهان را به خود معطوف سازد. نمایندگی لیفتراک بائولی، در آسیا در کشور مالزی، و در اروپا در انگلستان قرار دارد.
  در کشور ایران هم شرکت های بسیاری در زمینه فروش محصولات و خدمات شرکت بائولی فعالیت دارند. این شرکت ها، نمایندگی های مجاز بائولی در ایران هستند که پس از بررسی و ارزیابی همه جانبه در مورد تمام کمپانی های سازنده لیفتراک، موفق به انتخاب و اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش از شرکت بزرگ کایون – بائولی شده اند.
  چشم انداز آینده شرکت کایون – بائولی، ارائه محصولات جدید لیفتراک، ارائه خدمات گسترده تر در سطح کشور، افزایش صادرات محصولات، آموزش تیم مهندسی و کارمندان شرکت جهت افزایش راندمان تولید و به کار گیری متخصصان در این زمینه می باشد.
  یکی از هدف های اصلی شرکت بائولی، ارائه قطعات جانبی و یدکی ماشین آلات تولیدی خود است. این شرکت برای محصولات خود، قطعات یدکی نیز تولید می کند و گارانتی تعویض قطعه را نیز برای محصولات خود در نظر می گیرد.
  نمایندگان فروش محصولات بائولی نیز، بر طبق سفارشات خرید قطعات یدکی توسط مشتریان، این لوازم را از شرکت خرید می کنند. خط مشی بائولی، تأمین نیازهای صنعتی مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا