021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی نمایندگی فروش قطعات لیفتراک

بررسی نمایندگی فروش قطعات لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1547
برچسب ها

آشنایی با نمایندگی فروش قطعات لیفتراک

لوازم یدکی لیفتراک شامل قطعات و تجهیزات مورد نیاز لیفتراک، می شود. نمایندگی فروش لیفتراک، علاوه بر این که انواع مدل های لیفتراک و ماشین آلات صنعتی را به فروش می رساند، در زمینه فروش لوازم یدکی و قطعات لیفتراک، هم فعالیت می کند.

قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات صنعتی و لیفتراک ها از هر برندی که باشند، در بازار موجود است. ولی در اکثر مواقع لوازم یدکی های موجود در بازار، همگی فیک و غیر اصل هستند که با قیمتی برابر قیمت لوازم اورجینال و اصل، به فروش می رسند. در عوض، نمایندگی فروش قطعات لیفتراک، لوازم اصل و اورجینال را به فروش می رساند که همگی مورد تایید نمایندگی، می باشند.

قیمت لوازم یدکی و قطعات اصلی و جانبی لیفتراک و ماشین آلات صنعتی

قیمت لوازم یدکی و قطعات اصلی و جانبی لیفتراک و ماشین آلات صنعتی، فوق العاده مناسب می باشد. از طرفی، تمامی قطعات با تضمین اصالت کالا، به فروش می رسند. نمایندگی ها، موظف به فروش لوازم جانبی و قطعات یدکی اورجینال و اصل شرکتی هستند،

قیمت این لوازم در نمایندگی ها، مناسب می باشد. اکثر مشتریان و خریداران جهت تعمیر خرابی های لیفتراک ها و ماشین آلات صنعتی خود، به نمایندگی ای که از آن خرید کرده اند، مراجعه می کنند. چرا که تعمیر خرابی ها توسط مهندسین و مکانیک های ماهر و مجرب تیم موجود در نمایندگی، صورت می گیرد.

قبل از هر اقدامی، عیب یابی توسط مکانیک ها و مهندسین، انجام می شود و سپس قطعه معیوب شناسایی شده و برای تعمیر اقدام می شود. اگر قطعه قابل تعمیر باشد، تعمیر می شود ولی اگر غیر قابل تعمیر باشد، قطعه جایگزین می شود.

نمایندگی فروش قطعات لیفتراک

قطعات جانبی، لوازم یدکی، قطعات اصلی و تمام لوازم داخلی ماشین آلات صنعتی، را می توان از نمایندگی، تهیه کرد. نمایندگی های هر برند را می توانید از وب سایت ها سرچ کنید و به آن ها، مراجعه کنید. لیست تمام نمایندگی ها در وب سایت، موجود است و شما می توانید به نزدیک ترین نمایندگی و مرکزی که موجود است، مراجعه کنید.

آیا استفاده از لوازم یدکی اورجینال، کیفیت عملکردی ماشین صنعتی را تضمین می کند؟

قطع به یقین، جواب ما به این سوال، بله است. لوازم یدکی و قطعات فیک و غیر اورجینال، به ساختمان و ساختار ماشین آلات صنعتی، لطمه وارد می کند. آسیبی که لوازم فیک به لیفتراک می زنند، غیر قابل پیش بینی است، ممکن است این آسیب به موتور لیفتراک وارد شود و هزینه فوق العاده سنگینی را برای صاحب آن، ایجاد کند.

گاها ممکن است این آسیب به باتری یا قسمت سوخت رسانی لیفتراک وارد شود و در کار لیفتراک، اختلال ایجاد کند. بله، تمام این اتفاق ها زمانی می افتد که لوازم یدکی فیک و قطعات فیک و تقلبی جایگزین قطعات اصلی لیفتراک شوند. در این صورت، شاهد خرابی های بیشتر، آسیب های پیاپی و افت عملکرد و کاهش کارایی لیفتراک هستیم.

در عوض، لوازک یدکی اورجینال به عملکرد ماشین آلات صنعتی، سرعت می بخشند و موجب عملکرد بهینه و درست لیفتراک، می شوند. نکته ناگفته این است که لوازم یدکی و قطعاتی که تهیه می شوند، می بایست از برند خود لیفتراک باشند تا با سایر اجزا، هماهنگ باشند.

به هیچ عنوان تحت تاثیر فروشنده قرار نگیرید و قطعه ای نخرید که با لیفتراک شما، هماهنگ نیست. هر چند قطعه تهیه شده، اصل باشد و یا از برند بهتر باشد، ولی درست این است که شما قطعه ای را بخرید که هم برند لیفتراک شما، باشد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا