021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - رازهایی در مورد تعمیرات و قطعات لیفتراک جک

رازهایی در مورد تعمیرات و قطعات لیفتراک جک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2787

لیفتراک جک در کدام محیط ها کاربرد دارد؟

آیا تاکنون یک لیفتراک جک را از نزدیک دیده اید؟ فکر می کنید این محصول تا چه اندازه ظرفیت حمل بار دارد؟ تعمیرات و قطعات لیفتراک جک به چه صورت انجام می شود؟ تمامی این پرسش ها، برای افرادی که کسب و کار آن ها مربوط به حمل بارهای سنگین است، ایجاد می شود. ما برای نجات شما از سردرگمی، تک به تک پاسخ این سوالات را جمع آوری کرده ایم تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.

با توجه به توانایی و قدرت بالای انواع لیفتراک جک، امروزه می توانید آن را در محیط های مختلفی به استفاده برسانید. از شرکت ها و کارخانه های تولیدی گرفته، تا مراکز لجستیک برای حمل بار، نیاز به لیفتراک دارند. لیفتراک هایی با برند جک یکی از پر فروش ترین دستگاه های موجود در بازار هستند. برای همین است که اغلب کارفرمایان و صاحبان مراکز تولیدی، استفاده و خرید این برند را ترجیح می دهند.

علاوه بر این، تعمیرات و قطعات لیفتراک جک بسیار راحت تر از دیگر لیفتراک ها است. همین امر موجبات افزایش خرید و استفاده از لیفتراک های جک را فراهم کرده است. برخی از محیط هایی که در آن از لیفتراک استفاده می کنند، عبارتند از:

• شرکت های بزرگ

• کارخانه های مشهور

• کارگاه ها و مراکز تولیدی

• مراکز لجستیک

سوالاتی برای استفاده ایمن از انواع لیفتراک

رازهایی در مورد تعمیرات و قطعات لیفتراک جک

• در مورد رانندگی با انواع لیفتراک چه نکاتی مهم است؟

قبل از بلند کردن بار، مطمئن شوید که هر دو شاخک تا حد امکان زیر بار قرار دارند. همیشه با کمترین بار ممکن رانندگی کنید. به محدودیت سرعت و علائم هشدار دهنده توجه کنید. اگر باری دید رو به جلو را مسدود کرد، برعکس حرکت کنید

• چرا 3 پدال روی لیفتراک وجود دارد؟

سه نوع پدال در لیفتراک وجود دارد: گاز، ترمز و کلاچ. یک لیفتراک معمولی دارای هر سه پدال است، اما استثناهایی وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از لیفتراک‎ها دارای یک پدال هستند که برای جدا کردن گیربکس بالابر و کاهش سرعت دستگاه یا توقف کامل آن استفاده می‎شود.

• آیا رانندگی با لیفتراک سخت است؟

برای یک تازه کار، کار با انواع لیفتراک می تواند دلهره آور باشد. درست مانند یک خودروی معمولی، رانندگی با لیفتراک بسیار آسان است. فقط کمی زمان و کمی تمرین می خواهد تا بتوانید از آن استفاده کنید. البته باید تمامی تلاش خود را به کار بگیرید تا بتوانید به خوبی با لیفتراک رانندگی کنید.

• علت اصلی تصادفات مرگبار یا جدی لیفتراک چیست؟

واژگونی لیفتراک عامل اصلی مرگ و میر ناشی از بالابرها است. واژگونی می تواند ناشی از موارد زیر باشد: چرخش اشتباه، رانندگی با بار سنگین. تعمیرات و قطعات لیفتراک جک برای مقابله با چنین حوادث انجام می شود.

• هنگام کار با لیفتراک چه کارهایی نباید انجام داد؟

از ایستادن یا راه رفتن زیر بار، خودداری کنید، زیرا ممکن است بار روی هر کسی که زیر آن قرار دارد بیفتد. دست ها و پاهای خود را از دکل لیفتراک دور نگه دارید، زیرا دکل متحرک می تواند باعث آسیب جدی شود.

• کجا نمی توان لیفتراک را پارک کرد؟

هرگز لیفتراک را جلوی درها، ورودی‎ها، خروجی‎های اضطراری یا کپسول های آتش نشانی پارک نکنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا