021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با نمایندگی لیفتراک تویوتا

آشنایی با نمایندگی لیفتراک تویوتا
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1670

بررسی نمایندگی لیفتراک تویوتا

لیفتراک تویوتا جز یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات برای جا به جایی بار می باشد و از قدرت بالایی نیز برخوردار است. این لیفتراک آلایندگی بسیار کمی دارد و از این جهت که آلودگی زیادی را ایجاد نمی کند در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب است و دوستدار محیط زیست می باشد. نمایندگی لیفتراک تویوتا دارای مراکز متعددی در سراسر ایران می باشد که برای خرید لیفتراک می توان به این مراکز مراجعه کرد.

شرکت تویوتا در واقع تولید کننده انواع خودرو ها می باشد که اولین لیفتراک خود را در سال 1956 میلادی تولید و به بازار عرضه کرد. در مدت کمی این شرکت توانست تولیدات خود را افزایش دهد و در سطح جهان محبوبیت بسیار زیادی را به دست آورد. این شرکت علاوه بر تولید محصولات با کیفیت خدمات بسیار زیادی را از طریق نمایندگی های خود در تمام جهان به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدمات این شرکت شامل ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات توسط نمایندگی ها می باشد. این خدمات که توسط این نمایندگی ارائه می گردد شامل فروش لیفتراک صفر و کارنکرده به مشتریان است. همچنین به کارگیری افراد متخصص و آموزش دیده برای تعمیر قطعات مختلف، خدمات نگهداری و فروش قطعات اصل و اورجینال از دیگر خدمات این نمایندگی می باشد.

لیفتراک های موجود در نمایندگی لیفتراک تویوتا شامل لیفتراک های برقی یا الکتریکی، لیفتراک های دوگانه سوز، لیفتراک های دیزلی، لیفتراک با قابلیت و ظرفیت تحمل بار بالا، جک های بالابر، تجهیزات بندری و... می شود.

نمایندگی لیفتراک تویوتا

نمایندگی لیفتراک تویوتا

تجهیزات لیفتراک های تویوتا

معمولا لیفتراک های تویوتا از ایمنی بالایی برخوردار هستند که مصرف کنندگان با خیال راحت و با اطمینان کامل می توانند از این محصولات استفاده نمایند. علاوه بر کیفیت و ایمنی بالا محصولات تویوتا از تجهیزات زیادی نیز برخوردار هستند.

یکی از این تجهیزات که برخی از لیفتراک های تویوتا به آن مجهز می باشد سیستم فرمان هیدرولیک آن می باشد که طراحی و ساخت فرمان این محصول به صورتی است که چرخ های آن حداکثر زاویه گردش را دارا می باشند. بنابراین با استفاده از سیستم هیدرولیک فرمان این محصول راننده انرژی و قدرت کمتری را برای چرخاندن آن استفاده می نماید.

از دیگر تجهیزات این محصول حسگر قفل کننده سیستم های مختلف مربوط به لیفتراک است. این سیستم سبب ایمنی هر چه بیشتر این لیفتراک ها می گردد که در صورت بلند شدن راننده و ترک صندلی این سیستم به صورت خودکار فعال می شود و سبب قطع حرکت دکل، گیربکس و سیستم هیدرولیک می گردد.

سیستم بالابری سه مرحله از دیگر تجهیزات این لیفتراک ها است که در مقایسه با دیگر لیفتراک ها دارای بیشترین زاویه دید است و راننده بدون این که از محل خود بلند شود می تواند دید کامل داشته باشد.

پس به طور کلی باید گفت که نمایندگی لیفتراک تویوتا ارائه دهنده خدمات مختلف این محصول می باشد که مشتریان بدون رفتن به خارج از کشور می توانند این محصول ژاپنی را خریداری نمایند و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرند و همچنین از خدمات مختلف پس از فروش آن نیز بهره مند شوند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا