021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - با لیفتراک کوماتسو سری FH آشنا شویم

با لیفتراک کوماتسو سری FH آشنا شویم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4465

لیفتراک کوماتسو سری  FH ، یک سری از محصولات شرکت کوماتسو است که به صورت ویژه برای کاربردهای صنعتی در قسمت حمل و نقل کالا در فضای آزاد طراحی شده اند. این لیفتراک ها با سوخت دیزل کار می کنند و در نوع خود، بی نظیر و منحصر به فرد هستند.

لیفتراک های کوماتسو با استفاده از فناوری های روز دنیا و به کارگیری تکنیک های مهندسی و استانداردها تولید شده اند و می توان به جرأت بیان کرد که جایگاهی خوبی در میان سایر رقبا به خود اختصاص داده است.

لیفتراک کوماتسو سری  FH در سه مدل متفاوت تولید می شود؛ این مدل ها عبارتند از لیفتراک های FH40، FH45 و FH50. این اعداد به معنای آن هستند که لیفتراک های کوماتسو قابلیت بارگیری بار معادل 4000، 4500 و 5000 کیلوگرم را دارند.

از مهم ترین ویژگی های این سری لیفتراک ها می توان به سرعت و عملکرد دقیق و ایمنی، موتور قدرتمند، قابلیت حمل بارهای سنگین، توانایی تحرک در زمین های شیب دار و ناهموار و همچنین سازگار با محیط زیست اشاره نمود.

موارد فوق، تنها بخشی از مهم ترین قابلیت های لیفتراک کوماتسو سری  FH هستند. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق تر این دستگاه می پردازیم.

لیفتراک کوماتسو سری FH بر اساس فناوری های هیدرولیکی کار می کند

لیفتراک کوماتسو سری FH به طور ویژه برای کاربردهای سنگین به گونه ای طراحی شده است که بتواند ایمنی بارگیری را تأمین کند. سیستمی که لیفتراک بر اساس آن طراحی شده است بر مبنای یک سیستم الکترونیکی کنترل یا HST (Hydro-Static Transmission) عمل می کند.

این قابلیت موجب می شود که لیفتراک، مانند یک دستگاه کاملاً پیشرفته مجهز به سیستم هیدرولیکی عمل کرده و به این ترتیب، اپراتور بتواند به راحتی با آن کار کند.

فناوری هیدرولیکی که در طراحی لیفتراک کوماتسو سری FH استفاده شده است، سازگاری این دستگاه را با محیط زیست تأمین کرده است؛ لیفتراک های دیزلی کوماتسو با ظرفیت بارگیری 4000 تا 5000 کیلوگرم با کاهش میزان کربن دی اکسید خروجی از موتور، آلاینده های کمتری تولید می کنند.

جالب آن است که بدانید سیستم های HST در لیفتراک کوماتسو سری FH به گونه ای عمل می کنند که هنگام حمل بار، این سیستم ها میزان سنگینی بار را دریافت کرده و به صورت یک سیگنال به سمت موتور ECM لیفتراک ارسال می کنند؛ در ادامه این فرآیند، موتور لیفتراک به طور خودکار، نیروی لازم برای حرکت و میزان مصرف سوخت را کنترل می کند تا بتواند مصرف سوخت را بهینه سازی کرده و عملکرد دستگاه را تا حد زیادی افزایش دهد.

سیستم های هیدرولیکی که در طراحی لیفتراک کوماتسو سری FH به کار رفته اند موجب حرکت آرام تر و ایمن تر لیفتراک، هنگام حمل بار می شوند. این لیفتراک ها مجهز به سیستم های محدود کننده سرعت هستند. سرعت لیفتراک های کوماتسو در چهار حالت 5، 8، 15 و 5/23 کیلومتر در ساعت، قابل تنظیم است. محدود کننده سرعت می تواند به صورت اتوماتیک، سرعت حرکت لیفتراک کوماتسو دیزلی را کنترل کرده و از بروز حوادث جلوگیری کند.

انواع لیفتراک کوماتسو سری FH برای عملکرد بهتر به برق 24 ولت نیاز دارند. از این لیفتراک می توانید در تمام شرایط آب و هوایی و حتی در هوای سرد نیز استفاده کنید. موتور این لیفتراک ها در برابر سرمای زیاد نیز مقاومت خوبی دارند؛ با این حال توصیه می کنیم موارد ایمنی و نکات فنی کار با لیفتراک کوماتسو دیزلی را رعایت کنید.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا