021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - درباره لیفتراک برقی Big Joe

درباره لیفتراک برقی Big Joe
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 6286

Big Joe(بیگ جوی) یکی از برندهای جدید تولید کننده ماشین آلات و تجهیزات انبارداری می باشد. این شرکت انواع لیفتراک، پالت تراک، جک پالت و بالابر را با استفاده از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا طراحی و تولید می کند.
لیفتراک Big Joe(بیگ جوی) یکی از محصولات این شرکت است که در مدل های مختلف و با ویژگی های کارآمد تولید شده اند. عملیات بارگیری توسط این مدل از لیفتراک ها با سهولت و با امنیت بالا انجام می گیرد. فناوری جدیدی که در تولید لیفتراک Big Joe(بیگ جوی) مورد استفاده قرار گرفته است، موجب شده است که تولید این دستگاه ها در مدت زمان کوتاه تر و با کیفیت بالاتر انجام گیرد.
لیفتراک Big Joe(بیگ جوی) از قطعات متحرک کمتری تشکیل شده است؛ به همین دلیل باعث صرفه جویی در هزینه های جانبی و همچنین هزینه های تعمیرات و نگهداری لیفتراک می شود. کارایی تمام مدل های لیفتراک Big Joe(بیگ جوی)، در حد بسیار عالی ارزیابی شده است.
لیفتراک هایی Big Joe که ابعاد کوچکتری دارند، برای کاربرد در صنایع مختلف و به ویژه برای انبارهای کوچک و سوله های صنعتی گزینه های بسیار مناسبی هستند. لیفتراک برقی Big Joe(بیگ جوی) جزو لیفتراک های با سایز کوچک محسوب می شود. عملیات بارگیری با این سری از لیفتراک ها نیز با امنیت بالا صورت می گیرد. تمام مدل های لیفتراک Big Joe، بر اساس استاندارد محیط زیست جهانی تولید می شوند و لذا با محیط زیست سازگار هستند و هیچ گونه آلودگی برای آن ایجاد نمی کنند.

درباره لیفتراک برقی Big Joe(بیگ جوی)
لیفتراک برقی Big Joe(بیگ جوی) یکی از محصولات پرکاربرد این شرکت است. این لیفتراک دارای سه چرخ می باشد و توانایی حمل بار از 1/5 تا 4 تن را دارد. دکل های لیفتراک برقی Big Joe(بیگ جوی)، سه مرحله ای است و عملیات بالابری بار توسط این لیفتراک با حداکثر ایمنی انجام می شود. لیفتراک برقی Big Joe(بیگ جوی) مجهز به موتور پر قدرت AC است که موجب مصرفه بهینه انرژی نیز می گردد.
فضای اتاقک راننده لیفتراک برقی Big Joe(بیگ جوی) به گونه ای طراحی شده است که آسایش و راحتی را برای اپراتور دستگاه فرآهم می کند. کابین لیفتراک برقی Big Joe(بیگ جوی)، حداکثر میدان دید را دارد. صندلی راننده لیفتراک مطابق با اصول اگونومی طراحی شده که می تواند بر حسب موقعیت راننده تنظیم شود. این لیفتراک مجهز به اهرم های هیدرولیکی است که موجب کنترل عملیات بارگیری خواهند شد.
زاویه شیب برای لیفتراک برقی Big Joe(بیگ جوی) در حالت آزاد برابر با 8% و در حالت حمل بار برابر با 6% می باشد. منبع تغدیه لیفتراک برقی Big Joe(بیگ جوی) با ظرفیت حمل بار 1/5 تن، باتری است که با ولتاژ 24 ولت کار می کند. لیفتراک برقی Big Joe(بیگ جوی) با ظرفیت بارگیری 2/8 تن، از باتری 48 ولتی به عنوان منبع انرژی استفاده می کند.

نتیجه گیری:
به طور کلی تمام انواع لیفتراک های برقی Big Joe(بیگ جوی) خصوصیات مشابه دارند؛ این لیفتراک ها در برخی از خصوصیات نظیر وزن لیفتراک، ولتاژ باتری، حجم موتور، ابعاد دستگاه، سرعت حرکت و سرعت بالابری و سایز لاستیک ها با یکدیگر متفاوت هستند. این لیفتراک ها با علامت لاتین V در بازار شناخته می شوند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا