021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین

مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3207

همواره تاکید شده که چنانچه ماشین شما دچار نقص فنی شد به یک مرکز نمایندگی برای رفع مشکل رجوع کنید. آلفا ماشین به عنوان مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین ضمن ارائه ی تمام خدمات فروش لیفتراک های زوم لاین، برای شما تعمیر و تعویض قطعه را در سریعترین زمان انجام می دهد.

مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین به واسطه ی حضور متخصصین و مهندسین این امر و با بهره بردن از بروز ترین قطعات، لوازم یدکی و انواع وسایل مورد نیاز برای رفع مشکل لیفتراک زوم لاین تمام نیازهای کاربران را برطرف می کند. به هنگام مراجعه به مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین چنانچه با تشخیص متخصصین نیاز به تعمیر قطعه ی معیوب باشد در سریعترین زمان توسط مهندسین تعمیر شده و اگر تشخیص به تعویض قطعه داده شود با تعویض آن، یک قطعه ی اورجینال به جای قطعه ی معیوب، مشکل شما را به بهترین شکل رفع خواهیم کرد. ابتدا برای شما انواع لیفتراک های زوم لاین را بیان خواهیم کرد.

بخش های مختلف لیفتراک

معرفی انواع لیفتراک های زوم لاین

ما در مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین تمام مشکلات هر نوع لیفتراکی از کمپانی زوم لاین را برطرف خواهیم کرد. زوم لاین در گونه های گازسوز یا دوگانه سوز، دیزلی و برقی لیفتراک های خود را به بازار جهانی عرضه کرده است. هر کدام از این لیفتراک ها در شرایط مختلف کاربرد مناسبی دارند. لیفتراک های دیزلی با وجود ایجاد آلایندگی بالا مناسب برای کار در صنعت ساختمان سازی و انبارهای صنعتی به واسطه ی قدرت بالا هستند. لیفتراک های برقی زوم لاین با موتوری دارای ضریب اطمینان بالا و بدون لرزش و همچنین لیفتراک های گازسوز برای مکان هایی که نباید آلودگی ایجاد شود، گزینه ی مناسب تری هستند.

خدمات مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین

اگر لیفتراک زوم لاین شما دچار نقص فنی شد برای رفع این مشکل نیاز به تعمیرکار متخصص در این حوزه به شدت حس می شود، چرا که لیفتراک های زوم لاین از فناوری بسیار پیشرفته ای بهره برده و برای رفع مشکلات آن، وجود نیروی مجرب و متخصص به این امر لازم است. از جمله خدماتی که با مراجعه به آلفا ماشین به عنوان مرکز مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین به شما عرضه می شود می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

- برطرف کردن مشکل و نقص های انواع لیفتراک های زوم لاین با کمترین قیمت

- فروش قطعات اورجینال با کیفیت اصلی

- دادن ضمانت برای قطعه ی تعمیر یا تعویض شده

- ارائه ی تمام قطعات و همچنین دادن مشاوره به کاربران جهت خرید لیفتراک مناسب

و همچنین خدماتی نظیر تعمیر باتری، تعمیر گیربکس، تعمیر قطعات سیستم LPG در لیفتراک های گازسوز و دوگانه سوز،تعمیر هیدرولیک و رفع تمام مشکلات لیفتراک های زوم لاین.

باید اضافه کنیم تمام خدمات جانبی مانند تعویض روغن، تعویض فیلتر و رفع مشکل صندلی نیز در این مرکز به شما ارائه خواهد شد.

قطعات و لوازم یدکی انواع لیفتراک

سخن پایانی

در صورتی وجود هر مشکلی در لیفتراک های زوم لاین بهتر است با مراجعه به مرکز مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین در آلفا ماشین، با اطمینان خاطر از رفع مشکل خود بهره مند شوید. 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا