021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - شگردهایی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین

شگردهایی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 890

حداقل هزینه برای تعمیرات لیفتراک

تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین خدمات گوناگونی را شامل می شود و طی آن بازرسی دقیق اجزای داخلی، بررسی موتور دستگاه و سایر بخش ها انجام می گردد. برای همین برخی از افراد گمان می کنند که هزینه ناشی از این خدمات بسیار گزاف است و هرکسی از پس مخارج تعمیرات بر نمی آید. ما در این مقاله با شفاف سازی کامل به شما نشان می دهیم که تعمیرات می تواند چه فایده هایی را از نظر مالی برای شما به همراه داشته باشد.

 تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین خود به 2 دسته تقسیم می شود:

1. تعمیر اجزای داخلی: طی این روش، یک یا برخی از قطعات آسیب دیده لیفتراک مورد بازبینی، بررسی و در نتیجه تعمیر قرار می گیرند.

2. تعویض قطعات: زمانی که لیفتراک آسیب جدی دیده باشد و برخی از قطعات از کار افتاده باشند، نیاز به تعویض قطعات دارید.

با توجه به 2 روش خدمات تعمیر گفته شده، مسلما زمانی که شما اقدام به تعویض قطعات دستگاه کنید، برآورده هزینه آن نیز بیش تر می شود. برای جلوگیری از این اتفاق، تکنسین ها پیشنهاد جالبی را ارائه کرده اند. آن ها معتقدند که اگر یک لیفتراک در فواصل کوتاه مدت بازبینی شود، به هیچ عنوان تا ده سال اولیه خرید، نیاز به تعویض قطعات آن احساس نمی شود.

البته اشاره به این نکته ضروری است که حتی تعویض قطعات لیفتراک هم بسیار ارزان تر از خرید مجدد یک دستگاه جدید تمام می شود. به همین سبب، مناسب ترین پیشنهاد برای کسانی که یک لیفتراک خراب دارند این است که برای تعمیرات آن اقدام کنند تا از هزینه های خرید دستگاه مصون بمانند.

شگردهایی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین

رابطه میان خدمات تعمیر لیفتراک و بازدهی کارگران

به نظر شما هدف از ساخت دستگاه های مختلف و جایگزین کردن آن ها به جای نیروی انسانی چیست؟ در واقع انسان ها با توجه به مکانیزم بدنی خود، تنها در ساعات محدودی از شبانه روز قادر به فعالیت می باشند و مطمئنا پس از گذشت چند ساعت، دچار خستگی می شوند. این در حالی است که دستگاه هایی مانند لیفتراک، ساعت ها فعالیت مفید و ثمربخش دارند.

همین عامل سبب شد تا پس از انقلاب صنعتی، رفته رفته تعداد نیروی انسانی مشغول به کار کمتر و از آن طرف، تعداد دستگاه ها بیش تر شود. با این وجود، هر لیفتراک از قطعات مختلفی تشکیل شده است. این قطعات نیز مانند اعضای بدن انسان دست به دست یکدیگر می دهند تا دستگاه با قدرت بالایی فعالیت کند.

دقت کنید که این قطعات نیز درست مانند اعضای بدن انسان می توانند دچار آسیب شوند و فعالیت ناقص و نامناسبی را از خود نشان دهند. در چنین مواقعی، تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین، با ایجاد آسیب های جدی مقابله می کند و چه بسا از نقص دیگر قطعات نیز جلوگیری می کند.

علاوه بر این، رابطه مستحکمی نیز بین خدمات تعمیر لیفتراک و افزایش بازدهی کارگران یک مجموعه وجود دارد. زمانی که شما تعمیرات دوره ای لیفتراک را انجام دهید، سرعت فعالیت نیروهای کار در مجموعه افزایش پیدا کرده و در نتیجه بازدهی کاری نیز افزایش پیدا می کند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا