021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

استاکر برقی - آنچه باید درباره استاکر برقی و دستی بدانید

آنچه باید درباره استاکر برقی و دستی بدانید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5181

استاکر برقی و دستی ، نمونه هایی از تجهیزات انبارداری هستند که برای کاربردهای خاص و حمل کالا در فضاهای محدودتر طراحی شده اند. انواع استاکر را به نوعی می توان یک لیفتراک بسیار بسیار کوچک با ابعاد محدودتر تلقی نمود، با این تفاوت که اپراتور استاکر برقی و دستی در قسمت پشت دستگاه روی زمین می ایستد و آن را کنترل می کند. نحوه کار با انواع استاکر به کار کردن با جک پالت شباهت دارد. استاکرها قادر هستند میزان بار سنگین تری را حمل کنند.

در یک مقایسه ساده میان جک پالت، استاکر برقی و دستی و لیفتراک ها، به ترتیب ذکر شده، توانایی حمل کالا از راست به چپ افزایش پیدا می کند. انواع استاکر از نظر توانایی و قابلیت های بارگیری تناژ سنگین، در رتبه ای کمتر از لیفتراک ها قرار دارند. استاکرها در مکان هایی کاربرد دارند که حرکت لیفتراک یا حضور آن در این موقعیت خاص، امکان پذیر نباشد. راهروهای باریک و محدود فروشگاه های مواد غذایی، انبار کالاهای مختلف، سوله های صنعتی کوچک و اداره ها، نمونه هایی از موارد کاربردی استاکر برقی و دستی هستند.

 

استاکر برقی و دستی دارای چرخ های کوچی هستند و ظرفیت بارگیری آن ها محدود است. با این دستگاه ها می توانید در طول روز، کمتر از 5 ساعت کار کنید. استاکر برای حمل و نقل بار در فضای داخلی و سربسته طراحی شده است. تایرهای این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که فقط می تواند بر روی سطوح هموار و مسطح حرکت کند، بنابراین به هیچ عنوان استاکر برقی و دستی را روی آسفالت یا ناهمواری های محوطه خارج از انبار استفاده نکنید. چرخ ها و سایر قسمت ها به شدت آسیب خواهند دید.


انواع مدل های استاکر برقی و دستی

در حال حاضر، مدل های مختلفی از استاکر برقی و دستی در بازار وجود دارند که هر کدام دارای یک سری ویژگی ها و کاربردهایی هستند. انواع استاکر برقی و دستی را می توان به این صورت فهرست نمود:

•    استاکر دستی با قابلیت هدایت دستگاه توسط اپراتور، ایستاده روی زمین
•    ریچ استاکر دستی با امکان هدایت توسط اپراتور، ایستاده روی زمین؛ دارای شاخک های مخصوص بالابری بسته های کالا
•    استاکر برقی با جایگاه مخصوص ایستادن اپراتور بر روی دستگاه و هدایت آن؛ مجهز به شاخک های مخصوص بالابری کالا
•    استاکر دستی مجهز به وزنه تعادل با قابلیت هدایت توسط اپراتور، ایستاده روی زمین؛ مجهز به دکل های بالابری کالا
•    استاکر دستی استاندارد

اگر قصد دارید یکی از انواع استاکر برقی و دستی را خریداری کنید لازم است بدانید که انواع استاکر دستی یا معمولی که دکل بالابری ندارند و اپراتور در حالت ایستاده روی زمین، آن را کنترل می کند، دستگاه های بسیار ساده ای هستند که نمی توانند برای بالا بردن کار تا ارتفاع معینی استفاده شوند. ظرفیت بارگیری این نوع استاکرها بسیار محدود است و نیروی کمی باید برای یک کار معمولی صرف شود.

مزایای استفاده از انواع استاکر برقی و دستی در انبارداری


1-برای استفاده از استاکر برقی و دستی نیازی به دریافت گواهینامه رانندگی نیست؛ داشتن گواهینامه استاکر فقط برای مدلی از این دستگاه لازم است که اپراتور باید بر روی دستگاه بایستد و با آن رانندگی کند. به طور کلی افرادی که با این نوع دستگاه ها کار می کنند باید بتوانند استاکر را کنترل کنند. بارگیری صحیح با استاکر و حمل آنها، ایمنی کالاها را تضمین می کند.
2-قیمت استاکر برقی و دستی در مقایسه با سایر تجهیزات انبارداری بسیار ارزان تر است؛ اگر قصد دارید یک دستگاه انبارداری ارزان قیمت تهیه کنید، استاکرها بهترین گزینه انتخابی برای شما هستند.
3-تجهیزات فنی ارزان؛ انواع استاکر برقی که با استفاده از نیروی باتری کار می کنند در مقایسه با استاکرهای دیزلی، گازی یا CNG، ارزانتر هستند. تعمیرات و نگهداری باتری استاکر برقی به مراتب ارزانتر از موتورهای سوختی هستند..
4-انواع استاکر برقی و دستی، هیچ گونه آلودگی صوتی، دود یا آلاینده های سوختی تولید نمی کنند؛ این قابلیت موجب می شود استاکرها ایده آل ترین تجهیزات انبارداری در محوطه های داخلی برشمرده شود. برای کار با این دستگاه ها به انرژی کمتری نیاز است بنابراین انتشار کربن احتراقی تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
5-استاکر برقی و دستی، دستگاه انعطاف پذیری است؛ از این دستگاه برای بارگیری در قسمت های مختلف انبار استفاده می شود.
6-میدان دید وسیع برای اپراتور؛ انواع استاکر برقی و دستی دارای بیشترین زاویه دید در حین حمل کالاها هستند. اپراتور این دستگاه ها به تمام جهات حرکت استاکر مسلط است.

 

با خرید استاکر برقی و دستی و نیمه برقی، در هزینه های خود صرفه جویی کنید

هنگامی که به دنبال خرید استاکر برقی و دستی هستید، در حقیقت قصد دارید کالاهای سنگین را جا به جا کنید. قطعاً در این حالت انتظار دارید دستگاهی در اختیار شما قرار بگیرد که قدرت بالایی در حمل بار داشته و قطعات آن از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشند. با خرید این نوع دستگاه ها باید بهره وری و راندمان کاری شما افزایش پیدا کند. در مواردی که وسعت فضای کاری شما محدود باشد، به جای خرید لیفتراک باید از استاکر برقی و دستی استفاده کنید.
خرید استاکر برقی و دستی از بسیاری جهات مقرون به صرفه است؛ این دستگاه ها می توانند در راهروهای باریک حرکت کنند. استاکر نیمه برقی، یک انتخاب اقتصادی است زیرا این محصول، تلفیقی از استاکر برقی و دستی است.

مشتریان خرید استاکر برقی و دستی، گزینه های متنوعی برای خرید، پیش رو دارند. قیمت این تجهیزات با توجه به نوع برند و امکانات، متفاوت است. به یاد داشته باشید که باید دستگاهی انتخاب کنید که نیازهای کاری شما را برطرف کند. بدون آگاهی از بازار یا بدون داشتن اطلاعات کافی در مورد استاکرها نباید هزینه ای برای خرید پرداخت کنید. خرید این دستگاه ها به عنوان تجهیزات کارآمد انبارداری به وقت و انرژی کافی نیاز دارد؛ اگرچه قیمت کمتری نسبت به لیفتراک ها دارند اما انتخاب غلط استاکر می تواند هزینه های شما را هدر دهد.

خرید استاکر برقی و دستی از طریق نمایندگی های معتبر فروش تجهیزات انبارداری، بهترین شیوه خرید این دستگاه ها است. با این روش می توانید یک دستگاه ایده آل، همراه با گارانتی و پشتیبانی را دریافت کنید.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا