021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی نمایندگی لیفتراک هلی

بررسی نمایندگی لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3494

آشنایی با نمایندگی لیفتراک هلی

شرکت و کارخانجات تولیدی لیفتراک های هلی در سال 1958 و در چین تاسیس گردید و کار خود را آغاز کرد که جز یکی از بهترین تولیدکنندگان لیفتراک در سراسر دنیا است و در 20 سال اخیر نیز جز اولین و بهترین لیفتراک ها در چین می باشد. این شرکت همچنین برای راحتی فروش محصولات خود دارای نمایندگی لیفتراک هلی در سراسر جهان می باشد. کارخانه هلی علاوه بر این که تولید کننده لیفتراک می باشد محصولات دیگری مثل ماشین آلات صنعتی، لودر، مواد آهنی، ماشین های الکتریکی، قطعات ریخته گری و... را نیز تولید و به بازار عرضه می کند.

این شرکت در زمینه تولید لیفتراک های صنعتی رتبه دهم جهان را دارا می باشد. معمولا موتور های استفاده شده در این نوع لیفتراک ها مربوط به شرکت ایسوزو و نیسان ژاپن می باشد که دارای کیفیت بالایی هستند و عملکرد و توان خوبی دارند. برخی از مهم ترین قطعات و تجهیزات این لیفتراک ها عبارت است از: الکتروموتور برقی، کنترلر، الکتروموتور پمپ هیدرولیک، نمایشگر چند منظوره دیجیتالی، شارژر دارای قطع کننده اتومات، سیستم ایمنی او پی اس و...

لیفتراک های هلی در انواع و مدل های مختلف برقی، دیزلی و دوگانه سوز می باشد که هر کدام کاربرد مربوط به خود را دارد و در نمایندگی لیفتراک هلی تمامی این مدل ها موجود می باشد و خریداران می توانند طبق نیاز و کارکرد یکی از انواع آن را خریداری نمایند تا طبق نیاز عملکرد بهتری داشته باشند.

یکی از عواملی که بر قیمت لیفتراک موثر می باشد انواع و مدل های مختلف آن می باشد که هر یک از مدل ها قیمتی متفاوت با دیگری دارد. علاوه بر این از دیگر عوامل موثر بر قیمت لیفتراک با توجه به وارداتی بودن این محصول نرخ ارز است که با توجه به نوسانات شدید ارزی و بالا و پایین شدن نرخ ارز قیمت لیفتراک و تمامی قطعات آن به صورت روزانه محاسبه می گردد.

نمایندگی لیفتراک هلی

بررسی ویژگی لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز هلی

یکی از ویژگی های لیفتراک برقی این است که نیروی محرکه خود را از موتور های برقی می گیرند و این موتور ها توانایی بالابری بار تا سه تن را دارند و موارد استفاده از این نوع لیفتراک ها بیشتر برای سالن ها و انبار های سربسته است.

یکی از مهم ترین ویژگی های لیفتراک های دیزلی مربوط به موتور آن ها می باشد که متعلق به شرکت ایسوزو ژاپن است و دارای توان و قدرت بالایی است و به همین دلیل می توانند بار های سنگین تری را تا ارتفاع بیشتری بالا ببرند. این نوع لیفتراک بیشتر برای مکان های باز مثل مراکز صنعتی، بندر ها، انبار های بزرگ و... مناسب است.

در مورد ویژگی های لیفتراک های دوگانه سوز هلی نیز باید گفت که نیروی محرکه موتور های این نوع محصول از دو سوخت بنزین و گاز تامین می شوند و معمولا مصرف کمتری در مقایسه با دیگر لیفتراک ها دارند. علاوه بر این از این نوع دستگاه هم می توان برای مکان های سرپوشیده و هم می توان برای مکان های باز استفاده کرد.

تمامی این محصولات با ویژگی های مخصوص به خود در نمایندگی لیفتراک هلی موجود می باشند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا