021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - همه چیز در مورد تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

همه چیز در مورد تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1135

راهنمای تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

لیفتراک های هایستر از بادوام ترین و با کیفیت ترین لیفتراک ها هستند. خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر توسط نمایندگی لیفتراک هایستر در ایران انجام می شود. ماشین لیفتراک هایستر در صورت نگهداری مطلوب، خیلی کم پیش می آید قطعات آن دچار خرابی شوند. اما اگر به صورت درست از آن نگهداری نشود، می تواند دچار خرابی ها و مشکلاتی شود. در ادامه به  نکات تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر و توضیح آن بیشتر می پردازیم. پس در این مقاله با ما همراه باشید.

نکات مربوط به تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

لیفتراک ها ماشین آلات باارزش و گران قیمتی هستند در نتیجه تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در مکان های صنعتی لیفتراک ها مرتب مشغول به کار هستند و با اجسام سنگین سروکار دارند. در نتیجه اگر درست نگهداری نشوند می توانند دچار خرابی قطعات شوند. تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر باید به صورت دوره ای انجام شود. یعنی قطعات و عملکرد لیفتراک ها همواره مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت خرابی، به سرعت تعمیر شوند.

اگر به خرابی قطعه ای بی توجهی شود خرابی همان قطعه باعث خراب شدن بقیه قطعات نیز می شود. تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر باید توسط نمایندگی لیفتراک هایستر انجام شود. متاسفانه برخی از صاحبان مشاغل تعمیر لیفتراک خود را به افراد غیرمجاز و غیرماهر می سپارند که هیچ گونه دانش علمی و تخصصی در این زمینه ندارند.

همه چیز در مورد تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

با این کار لیفتراک مربوطه هم گارانتی خود را از دست می دهد و هم به صورت کامل خراب می شود و به صاحبان مشاغل ضرر و زیان زیادی وارد میشود. زیرا خراب شدن لیفتراک ها تاثیر منفی بر راندمان کلی کار می گذارند و بهره وری کار را پایین می آورند.

همچنین به خاطر گران قیمت بودن دستگاه تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر می تواند گران قیمت تمام شود. قطعات لیفتراک هایستر شامل شاخک ها، اهرم ها، کابین راننده، لاستیک ها، زنجیر های بالابر، موتور، باتری، سرسیلندر ها و سوپاپ ها، فیلتر هوا و روغن،  مخازن روغن و ...  می باشد. خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر در نمایندگی لیفتراک هایستر توسط بهترین کارشناسان و مهندسان انجام می شود. در نتیجه بهترین نتیجه را برای روند کار مشاغل دارد. نگهداری از لیفتراک در مرحله اول باید  توسط راننده لیفتراک انجام شود. راننده به عنوان فردی که بیشترین سروکار را با لیفتراک دارد وظیفه بررسی لیفتراک را قبل و بعد از کار دارد.

مجموعه ی آلفا ماشین، نمایندگی رسمی لیفتراک هایستر در ایران

شرکت آلفا ماشین، معتبر ترین نمایندگی لیفتراک هایستر در ایران است که خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر را توسط کارشناسان مجرب خود به مشتری ها ارائه می دهد. فقط کافیست به سایت آلفا ماشین مراجعه نمایید.

سخن پایانی

لیفتراک هایستر از ماشین آلات گران قیمتی می باشد که برای دریافت خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر باید به نمایندگی های معتبر و قانونی این برند مراجعه کرد تا بتوان لیفتراک هایستر را به بهترین شیوه نگهداری و تعمیر کرد. در غیر این صورت لیفتراک کارایی لازم را از دست می دهد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا