021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

جک پالت - با جک پالت تویوتا و ویژگی های آن آشنا شویم

با جک پالت تویوتا و ویژگی های آن آشنا شویم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4216

تجهیزات جک پالت ، ساده ترین و پرکاربردترین دستگاه هایی هستند که برای حمل و نقل بار با کمتر از یک تن طراحی شده‌اند برندهای مختلفی از این دستگاه ها در بازار وجود دارند که هر یک قابلیت های ویژه و امکانات کاربردی را برای کارخانه ها و صنایع فراهم کرده‌اند.

افرادی که قصد خرید جک پالت را دارند، اگر اطلاعات درستی از این دستگاه‌ها در اختیار نداشته باشند، قطعاً دچار سردرگمی خواهند شد و هزاران سوال در خصوص نحوه کار، ویژگی ها، قابلیت ها و مشخصات فنی جک پالت برای آنها به وجود خواهد آمد.

چک پالت تویوتا

با مطالعه منابع مختلف که هر یک، ویژگی های تجهیزات را معرفی کرده اند، مشتریان به راحتی می توانند تصمیم گیری کنند که به کدام یک از مدل های آن نیاز دارند. خرید جک پالت، ارزان قیمت تر از خرید لیفتراک است؛ به همین علت، کسب و کارهایی که روزانه با حمل و نقل وزن های کمتری از بار سر و کار دارند، به جای خرید لیفتراک می توانند این تجهیزات را در برنامه خود قرار دهند.

 جک پالت تویوتا ، یک محصول ایده آل برای حمل کالا

جک پالت تویوتا یکی از مدل های موجود در بازار برای حمل و نقل کالا می باشد. این تجهیزات در مدل ها و انواع مختلف با کاربری ویژه توسط شرکت تویوتا تولید شده‌اند. یکی از انواع محصولات تویوتا، جک پالت های هیدرولیکی می باشد.

جک پالت

خرید این دستگاه از لحاظ قیمت، بسیار مقرون به صرفه بوده و برای حمل و نقل کالا در انبارهای کم وسعت به کار می رود. حمل بار با این مدل دستگاه ها بدون تولید سر و صدا امکان پذیر است. جک پالت تویوتا، بهره وری محیط کار را افزایش می دهد.

جک پالت تویوتا دستگاهی است که از دو پایه فلزی مقاوم ساخته شده از فولاد آلیاژی، تشکیل شده ایت که به چرخ ها و اهرم کنترل متصل می باشد. اهرم کنترل که از طریق سیستم هیدرولیکی عمل می کند، موجب سهولت حرکت پایه های فلزی و حمل کالا می گردد.

جک پالت

ابعاد پایه ها در مدل‌های مختلف این محصولات متفاوت است. جک پالت تویوتا که وزن بیشتری می تواند تحمل کند، طول ۶۳ و 48 اینچ دارد؛ نوعی از این دستگاه ها که برای حمل کالاهای بزرگتر طراحی شده است، با فاصله بین دو پایه ۲۷ اینچ می باشد.

 مزایای جک پالت تویوتا

خرید جک پالت از مراکز معتبر تجهیزات انبارداری علاوه بر دریافت کالای استاندارد و با کیفیت، بهره مندی از خدمات پس از فروش، بازرسی و تعمیرات یا تعویض قطعات را نیز به دنبال دارد. جک پالت مطابق با اصول ارگونومی در محیط کار طراحی شده است؛ لذا اپراتور می تواند به سادگی با دستگاه کار کند.

مزایای جک پالت

اهرم ها به سادگی توسط اپراتور دستگاه قابل کنترل می باشند. چرخ های این دستگاه از دوام بالا برخوردار بوده و قابل حرکت بر روی تمام سطوح است. این دستگاه می تواند در زاویه ۱۸۰ درجه بچرخد و بارها را در تمام موقعیت ها به ویژه در راهروهای باریک جابجا کند.

پمپ های هیدرولیک که در جک پالت تویوتا ارائه شده است، امکان بارگیری و حمل کالا را به آرامی و با سهولت بیشتر فراهم کرده است. استفاده از مواد مرغوب در ساخت تمام قطعات این محصولات، رضایت مشتریان را در بر دارد. با خرید جک پالت تویوتا، بهترین دستگاه را برای کسب و کار خود تهیه خواهید کرد.

چرخ جک پالت تویوتا

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا