021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی لیفتراک - نمایندگی لیفتراک هیوندای

نمایندگی لیفتراک هیوندای
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 9111

 هيوندای (Hyundai)  مجموعه ای از شركتها و كارخانجات بزرگ است كه در سال 1947 توسط فردی به نام چونگ جو يونگ تاسيس شد.
  صنايع ماشین آلات سنگين هيوندای، از سال 1985 شروع به تولید ماشین آلات سنگین (راهسازی، معدنی) و صنعتی نمود. مهمترین محصولات شرکت هیوندای شامل بیل مکانیکی، مینی بیل، لودر، مینی لودر، بکهو، و انواع لیفتراک ها می باشد. 
  در حال حاضر  ماشین آلات سنگین و صنعتی هیوندای توسط بیش از 400 نمایندگی هیوندای، و در 140 کشور جهان پخش و توزیع شده و خدمات پس از فروش آن نیز ارائه می گردد؛ که در نتیجه شرکت هیوندای را به برترین و بزرگ ترین شبکه جهانی فروش صنایع سنگین تبدیل کرده است.   
  از بارزترین ویژگی های ماشین آلات سنگین و صنعتی هیوندای ساختار ارگونومی دقیق می باشد که با استفاده از طراحی های مهندسی به روز دنیا، اجرا شده است. طراحی دقیق محصولات هیوندای، به گونه ای است که کمترین فشار جسمی و روانی به اپراتورهای دستگاه، وارد شود.
  کارخانه های ماشین آلات سنگین و صنعتی هیوندای با پیشرفته ترین سیستم های اتوماسیون، مهندسی های نوین وسیستم بازرسی کنترل کیفیت پشتیبانی می گردد؛ در نتیجه ماشین آلاتی با کیفیت بالا و تنوع زیاد برای رفع نیازهای مشتریان تولید و روانه بازار می شود.

مروری بر تاریخچه تولیدات شرکت هیوندای
  پایه ریزی اساسی شرکت هیوندای در سال 1985، با طراحی ماشین آلات راهسازی و معدنی به عنوان تأمین کننده اصلی بخشی از ماشین های صنعتی، شروع به کار کرد.
  در سال 1987، توانست تولیدات بخش راهسازی و معدنی خود را از سایر بخش ها متمایز کند. در پی این تغییرات، در سال 1988، اولین سری ماشین های بیل هیدرولیک را تولید و روانه بازار کرد. بیل های هیدرولیک اولیه، 21 و 29 تنی بودند.
  با گسترش کار و موفقیت در بازارهای داخلی، اولین کارخانه هیوندای تحت عنوان " شرکت صنایع سنگین هیوندای"، در سال 1989 تأسیس شد.
  در سال 1991، هیوندای توانست اولین شعبه خارجی خود را در شهر شیکاگوی آمریکا، افتتاح نماید. افتتاح این شعبه، دروازه جدیدی برای ورود به کشورهای خارجی به حساب می آمد.
  در سال های 1992 و 1993، شرکت توسعه پیدا کرد و دومین کارخانه تولید محصولات هیوندای و همچنین شعبه خارجی در کشور هلند، راه اندازی شد.
  در طی سال های 1994 و 1995، اجرای بخشی از فعالیت های شرکت در کشور بلژیک انجام میشد. طی همان سال ها، یک شرکت سرمایه گذاری چینی به محصولات هیوندای علاقه مند شد و شعبه نمایندگی هیوندای را در چین افتتاح کرد.
 هیوندای، با تلاش و فعالیت مستمر و پیوسته توانست نظر مشتریان بازار را به خود جلب کند و در سال 2005، در نمایشگاه ماشین آلات صنعتی هنگ کنگ شرکت کرد و عنوان "بهترین طراح محصول برای طراحی ریچ تراک برقی" را به خود اختصاص داد.
  در سال 2006، شعبه نمایندگی هیوندای در ترکیه افتتاح شد. در سال 2007، کشور هند، نمایندگی فروش ماشین آلات هیوندا را بر عهده گرفت.
  در طی سال های 2008 تا 2013، این شرکت نمایندگی های مختلف هیوندای را در کشورهای مختلف از جمله هند، برزیل، دبی، پاناما و آلمان تأسیس کرد و خدمات پس از فروش محصولات خود را گسترش داد.
  اکنون محصولات هیوندای، شامل ماشین آلات راهسازی بیل مکانیکی هیدرولیکی، لودر چرخ دار، لودر بکهو، لیفتراک دیزلی، لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک بالابر و مینی لودر و همچنین نیز وسایل نقلیه صنعتی است.
  هیوندای توانسته با ارائه بهترین خدمات و محصولات، بخش بزرگی از بازار لیفتراک را به خود اختصاص دهد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا