021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی نمایندگی لیفتراک زوم لاین

بررسی نمایندگی لیفتراک زوم لاین
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 841
برچسب ها

آشنایی با نمایندگی لیفتراک زوم لاین

برند زوم لاین، یکی از کمپانی های مهم در زمینه تولید لیفتراک و ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات سنگین می باشد. برند زوم لاین در سال 1992 در کشور چین، تاسیس شد و طی تمام این سال ها، تکنولوژی این کمپانی قوی تر شده است. نمایندگی لیفتراک زوم لاین در ایران، تمام لیفتراک ها، ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات سنگین تولید شده را موجود دارد.

رتبه تجهیزات انبارداری، لیفتراک ها و جرثقیل های تولید شده در کمپانی زوم لاین، در بین ده برند مطرح جهان، شش می باشد. کمپانی زوم لاین، دارای 160 نمایندگی فروش در سراسر دنیا می باشد که در این بین، 700 نیروی متخصص و ماهر در نمایندگی ها مشغول به کار هستند. نیروهای متخصص متشکل اند از مکانیک ها، مشاوران، مهندسان و کارشناسان، که در هر نمایندگی حضور فعال دارند.

مشاوران با ارائه توضیحات، به روند خرید و فروش و انتخاب لیفتراک مد نظر مشتری، تسهیل می بخشند. مهندسان و مکانیک ها، با هدف تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده این ماشین آلات صنعتی در نمایندگی ها، مشغول هستند. کارشناسان، به منظور تسهیل امور مشتریان، در هر نمایندگی، پاسخگوی نیاز مشتری هستند و با مشتری در ارتباط می باشند.

علاوه بر ایران، کشورهایی چون روسیه، آلمان، استرالیا، آرژانتین، برزیل، آمریکا، آفریقای جنونی و برخی از کشورهای منطقه آسیای جنوبی و خاورمیانه، هم متقاضی مدل های لیفتراک زوم لاین هستند. لیفتراک زوم لاین چین، دارای مدل های دیزلی، دوگانه سوز و برقی است.

نمایندگی لیفتراک زوم لاین

هر مدل از لیفتراک های زوم لاین، در مدل های مختلف سری z، سری r و سری e، ساخته شده اند و در بازار موجود هستند. اصلی ترین هدف نمایندگی لیفتراک زوم لاین، ارائه مشاوره رایگان جهت فروش تجهیزات به مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش به خریداران، می باشد. می توانید جهت ارتباط با نمایندگی لیفتراک زوم لاین، از طریق وب سایت، اقدام نمایید.

استعلام قیمت تجهیزات انبارداری از نمایندگی های زوم لاین

امروزه با توجه به نوسانات دلار، قیمت تجهیزات انبارداری اعم از ماشین آلات صنعتی مانند لیفتراک، بسته به قیمت دلار، در حال نوسان است. گاها با کاهش قیمت دلار، شاهد کاهش قیمت و با افزایش قیمت دلار، شاهد افزایش قیمت تجهیزات، هستیم. از این رو، جهت استعلام قیمت، می توانید با مشاوران نمایندگی لیفتراک زوم لاین در ارتباط باشید و از قیمت حدودی محصولات مطلع باشید.

شرایط خرید و فروش نمایندگی ها، بسته به سیاست فروش آن ها، می باشد و گاها به صورت شرایطی هم با خریداران، کنار می آیند. البته، ناگفته نماند که غیر از قیمت دلار، نوع لیفتراک هم اهمیت دارد.

این که لیفتراک انتخابی شما، دیزلی است یا دوگانه سوز یا برقی، در قیمت محصول اثربخش است. مدلی که مشتری انتخاب می کند، بسیار در قیمت موثر است، گاها مشتری محصول و پروداکتی را انتخاب می کند که مدرن تر و مجهزتر است.

قاعدتا تجهیزات مدرن و مجهز، گران تر از تجهیزات قدیمی و بدون امکانات، می باشند. علاوه بر تمام این ها، گاها مسافت مشتری از نمایندگی، دور است و می بایست یک هزینه مجزا برای حمل لیفتراک زوم لاین، در نظر بگیرد. تمام این عوامل، موجب تعیین دقیق قیمت لیفراک در نمایندگی لیفتراک زوم لاین، می شوند. ناگفته نماند که هر نمایندگی موظف به ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود، می باشند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا