021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - در خرید قطعات دوو دوسان به چه مواردی توجه کنیم؟

در خرید قطعات دوو دوسان به چه مواردی توجه کنیم؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 931
برچسب ها

تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

زمانی که قصد دارید قطعات لیفتراک دوو دوسان را خریداری کنید باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. این نکات به شما کمک می‌کنند تا خرید موفقی را پشت سر بگذارید. مهمترین مواردی که در هنگام خرید لیفتراک باید به آنها توجه داشته باشید عبارتند از:

نوع لیفتراک:

لیفتراک‌هایی که به وسیله برند دوو دوسان تولید می‌شوند، انواع مختلفی دارند و در هنگام خرید شما باید به کارکرد آنها توجه داشته باشید. شما باید به دنبال مدلی بگردید که نیازهای شما را پاسخ دهد و از قطعات باکیفیت بهره ببرد. لیفتراک‌های برقی، گازی و دیزلی انواع مختلف محصولات دوو دوسان را تشکیل می‌دهند.

تشخیص قطعات آسیب دیده:

اگر برای برطرف کردن مشکلات موجود در لیفتراک به دنبال خرید یک محصول جدید هستید، ابتدا باید قطعه خراب را با دقت کامل تشخیص دهید. طبیعتاً تشخیص درست اولین گام برای خرید یک محصول باکیفیت است. اگر صرفاً بر اساس احتمالات به دنبال خرید قطعه بروید احتمال اشتباه بالا می‌رود و ممکن است پول خود را هدر دهید.

شماره قطعه:

یکی از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید یادداشت شماره قطعه و کد شناسایی مربوط به محصول است. شماره و کد شناسایی مشخص می‌کنند که قطعه مد نظر شما برای چه لیفتراکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. فروشنده بر اساس آنها بهتر می‌تواند قطعه مورد نظر را برای شما آماده کند.

تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

خرید از نمایندگی:

پیشنهاد می‌کنیم قطعات مورد نیاز خودتان را از نمایندگی دوو دوسان یا فروشگاه‌های معتبر موجود در بازار تهیه کنید. خرید از آنها خیال شما را از لحاظ کیفیت و قیمت محصولات راحت خواهد کرد.

در تعمیر لیفتراک دوو دوسان رعایت چه اصولی اهمیت دارد؟

اصولی تعمیر کردن یک قطعه در لیفتراک دوو دوسان کمک می‌کند تا در آینده دیگر دچار مشکل نشود. اولین اصلی که در این کار باید رعایت کنید داشتن دانش و تجربه کافی است. تعمیر یک ماشین صنعتی به وسیله فردی که اطلاعات کافی در مورد آن ندارد، فقط خسارت و زیان در پی خواهد داشت. پس اولاً خودتان به هیچ وجه در صورت نداشتن تجربه و دانش اقدام به تعمیر نکنید و برای انتخاب تعمیرکار هم به افراد مجرب و قابل اعتماد مراجعه نمایید.

برای تعمیرکاران در تعمیر این لیفتراک رعایت دو اصل اساسی به شدت ضروری است. اصل اول تشخیص حرفه‌ای ایراد قطعه آسیب دیده می‌باشد. در واقع مهمترین وجه تمایز کیفیت کار تعمیرکاران تشخیص دقیق آنها است.

عیب یابی درست چه کمکی می‌کند؟

عیب یابی درست کمک می‌کند تا تعمیر یا تعویض قطعه با هزینه کمتر و در زمان کوتاه‌تر انجام شود. دومین اصلی که تعمیرکاران باید در مورد آن دقت داشته باشند بررسی امکان قابل تعمیر بودن قطعه است. متاسفانه برخی از تکنسین‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند که حتی قطعه‌های قدیمی ‌را هم تعمیر کند.

این در حالی است که شاید عمر آنها به پایان رسیده و دیگر نمی‌توانند کارایی لازم را داشته باشند. تعویض یک قطعه قدیمی ‌به هیچ وجه هزینه اضافی نیست بلکه بالا بردن کیفیت عملکرد ماشین و امنیت آن می‌باشد. رعایت این اصول کمک می‌کند تا شما تعمیر موفقی را پشت سر بگذارید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا