021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1879

آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

برای آشنایی بهتر با تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان در ابتدا با اجزای مختلف آن آشنا شده و در ادامه به بررسی و چگونگی تعمیرات این قطعات خواهیم پرداخت. معمولا لیفتراک ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که طریقه نگهداری و تعمیر به موقع این قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت عدم تعویض و تعمیر به موقع آن ها ممکن است لیفتراک با مشکلات جدی تر مواجه شود و دیگر اجزای لیفتراک نیز دچار آسیب شوند.

برای کاهش خرابی این قطعات بهتر است از قطعات یدکی اصل و اورجینال استفاده شود و با توجه به وجود قطعات تقلبی که بسیار مشابه به اصل می باشد پیدا کردن این قطعات اورجینال کار بسیار سختی است. بنابراین در هنگام خرید باید بررسی های لازم انجام شود و خرید این قطعات لیفتراک بهتر است از فروشگاه های معتبر انجام پذیرد.

موتور یکی از قطعات اصلی و مهم لیفتراک به حساب می آید و معمولا هر چه کیفیت موتور بالاتر باشد بازده لیفتراک نیز افزایش خواهد یافت. فرمان لیفتراک یکی دیگر از اجزای آن می باشد که سیستم آن به صورت هیدرواستاتیک است و به گونه ای طراحی شده است که کار را در محیط هایی که سطح ناهمواری دارند راحت ساخته است.

یکی دیگر از اجزا مهم دکل لیفتراک است و با توجه به طراحی مناسب آن کار را بسیار راحت کرده است به گونه ای که حرکت با آن خیلی نرم و بی صدا می باشد و در هنگام کار دید راننده کاملا باز است.

تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

نکات مهم در تعمیر لیفتراک دوو دوسان

در واقع نگهداری اصولی و درست از لیفتراک باعث می شود که این محصول بتواند مدت زمان بیشتری را بدون ایجاد هیچ گونه مشکل به کار خود ادامه دهد و طبیعی است که اگر به درستی از این محصول استفاده نگردد دستگاه مرتب دچار خرابی می گردد. اما به طور کلی با مرور زمان و استفاده طولانی مدت از این دستگاه لیفتراک ممکن است دچار فرسودگی گردد و بسیاری از قطعات آن به مشکل برخورد.

در هنگام ایجاد مشکل برای قطعه ها تعویض و تعمیر به موقع از اهمیت بالایی برخوردار است و بهتر است تعویض و یا تعمیر آن به متخصصان با تجربه و کاربلد واگذار شود و برای انجام این کار به تعمیرگاه های معتبر مراجعه شود. اما چند نکته مهم دیگر که در تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان باید به آن توجه شود عبارت است از:

اولین نکته مهم برای جلوگیری از به وجود آسیب جدی برای دستگاه بازرسی روزانه از قطعات و تجهیزات آن است که برای این کار بهتر است اهرم های کنترل، ترمز ها، سیستم روشنایی و چراغ ها، موتور، باتری و... به صورت روزانه و با دقت بررسی شود.

نکته بعد در خصوص تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان بررسی کلی لیفتراک مثل میزان سطح روغن، بازرسی لاستیک ها و... به صورت دوره ای می باشد. همچنین تمیز نگه داشتن دستگاه یکی دیگر از نکات مهمی است که برای جلوگیری از به وجود هرگونه مشکل باید به آن دقت شود. برای این کار هر چند وقت یک بار قطعات و فیلتر لیفتراک از هر گونه آلودگی تمیز شود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا