021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - تعمیرات و قطعات لیفتراک های کوماتسو

تعمیرات و قطعات لیفتراک های کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1563

بدیهی است که لیفتراک ها دستگاه‌ های بسیار سرسخت و با دوامی می باشند اما هر وسیله در استفاده‌ های طولانی مدت نیاز به سرویس و احتمالاً تعویض برخی از قطعات خواهد داشت. مطمئناً مراجعه به مراکز و نمایندگی های مجاز در زمینه تعمیرات و قطعات لیفتراک به سادگی می تواند تضمینی باشد برای کار کرد عالی دستگاه لیفتراک به همین جهت مالکین این دستگاه ها حتما باید در جهت تعمیرات و قطعات لیفتراک های خود به مراکز مجاز و نمایندگی های مطرح در این زمینه مراجعه کنند تا تعمیراتی بسیار حرفه ای نصیبشان شود و قطعاتی کاملا اورجینال را از آنها دریافت نمایند.

لیفتراک های کوماتسو با این که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند اما تعمیرات و تعویض قطعات آنها باید به موقع صورت گیرد تا منجر به خسارتهای احتمالی دیگر نشود. بدیهی است که درباره تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو حتماً باید با کارشناسان این زمینه مشورت کنید و این امر تنها با مراجعه به یک نمایندگی مطرح و دارای اعتبار میسر خواهد بود.

امتیاز سرویس و تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو:

همانطور که مستحضر هستید لیفتراک های کوماتسو دارای کیفیت و دوام بسیار زیادی می باشند و سازندگان آنها یک کمپانی ژاپنی به نام کوماتسو است که بهترین، باکیفیت‌ ترین و مرغوب‌ ترین لیفتراک ها را تولید و به بازار عرضه می کند.

در واقع در محیط های صنعتی ویژه و خاص به عنوان قلب تپنده به لیفتراک ها توجه خاص می شود زیرا این ماشین آلات در شرایط بسیار سختی به کار خود ادامه می‌ دهند و عموماً کار های سنگین و جابجایی های تناژ بالا را انجام می دهند، بنابراین سرویس و تعمیرات و قطعات لیفتراک حتماً باید سر وقت انجام شود زیرا خط تولید محیط های صنعتی وابستگی بسیار شدیدی به این دستگاه ها دارند و نباید به هیچ عنوان آن ها از چرخه تولید خارج شوند.

با این اوصاف تعمیرات و قطعات لیفتراک باید توسط مراکز معتبر و نمایندگی هایی مجرب انجام شود تا بتوان با خیالی آسوده آن ها را به چرخه تولید بازگرداند. بدیهی است که لیفتراک ها با این که مقاومت بسیار زیادی دارند اما در شرایط گوناگون امکان خرابی در آنها بسیار زیاد می باشد، غفلت کردن از تعمیرات و قطعات لیفتراک ها در موقع لزوم عمر این دستگاه ها را به شدت کاهش می دهد. از این گذشته احتمال اینکه برای کاربران و یا محیط هایی که از این دستگاه استفاده می کنند خطرات جدی به بار آید بسیار زیاد است بنابراین به هیچ عنوان نباید تعمیرات و قطعات لیفتراک ها را پشت گوش انداخت.

تعمیرات و قطعات لیفتراک

قطعات لیفتراک کوماتسو

مطمئناً به استثنای تعمیرات و قطعات لیفتراک ها، قطعات لیفتراک نیز حتماً باید به صورت اورجینال تهیه شود تا کارکرد اولیه لیفتراک ها مجدداً احیا گردد. قطعات لیفتراک کوماتسو حتماً باید از نمایندگی های مجاز کوماتسو تهیه شوند تا به صورت فابریک آنها را بر روی دستگاه نصب کرد و کارایی بازدهی و کیفیت لیفتراک کوماتسو کم نشود.

در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان از لیفتراک های خراب شده استفاده نکنید زیرا احتمال اینکه ایمنی افراد به خطر بیفتد بسیار زیاد است، بنابراین به سرعت باید به نمایندگی های مجاز برای تعمیرات و قطعات لیفتراک و یا تعویض قطعات آنها مراجعه شود. به هیچ عنوان از افراد متفرقه برای تعمیر و یا تعویض قطعات لیفتراک های کوماتسو استفاده نکنید زیرا به احتمال بسیار قوی این افراد به دستگاه آسیب های جدی وارد خواهند آورد و به هیچ عنوان صلاحیت تعمیر و یا تعویض قطعات لیفتراک های کوماتسو را ندارند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا