021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - راهنمای تعمیرات و قطعات لیفتراک برند tcm

راهنمای تعمیرات و قطعات لیفتراک برند tcm
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1359
برچسب ها

برای تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm بهترین تصمیم چیست؟ ممکن است شما لیفتراک tcm را خریداری کرده باشید و پس از مدت زمانی به تعمیرات نیاز پیدا کنید. در این صورت نیاز است با افراد متخصص در زمینه تعمیرات لیفتراک tcm تماس بگیرید تا مشکل دستگاه شما را حل کنند.

اگر در حین تعمیرات نیاز باشد بعضی قطعات را تعویض کنید باید قطعاتی خریداری کنید که از کیفیت آن ها مطمئن باشید. در این مقاله می خواهیم نحوه انتخاب تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm با کیفیت بالا و تخصص تعمیرکاران آن توضیحاتی را برای شما ارائه دهیم.

شیوه تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm

تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm نیاز به دقت فراوان دارد. لیفتراک های tcm پس از مدتی بنا بر میزان کاری که انجام داده اند ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشند. برای تعمیرات لیفتراک tcm حتما از افرادی کمک بگیرید که تخصص کامل در زمینه تعمیرات این نوع لیفتراک داشته باشند.

با توجه به اینکه لیفتراک tcm قطعات متنوعی دارد با خراب شدن هر کدام از آن ها در کارکرد لیفتراک خلل ایجاد می شود. به همین خاطر گاهی لازم است این قطعات را تعمیر و یا تعویض کرد. در هنگام تعویض قطعات لیفتراک tcm باید دقت کنید که قطعات با کیفیت بالا را خریداری کنید تا بازدهی بالای دستگاه ماندگار باشد.

راهنمای تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm

تعمیرات انواع قطعات لیفتراک برند tcm

تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm انواع لیفتراک ها با یکدیگر متفاوت است. شرکت tcm با تولید انواع لیفتراک های برقی، دوگانه سوز، دیزلی با شرکت های بزرگ تولید کننده لیفتراک در دنیا رقابت می کند. اکنون به بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm در انواع مختلف آن می پردازیم.

• لیفتراک برقی

 لیفتراک های برقی به دلیل سرعت بالایی که دارند جزء پرطرفدار ترین لیفتراک ها هستند. این نوع لیفتراک برای محیط بسیار تمیز بوده و به دلیل عدم استفاده از سوخت در آن آلودگی ندارد.

برای تعمیر لیفتراک های برقی تعمیرکار لازم است مهارت های لازم را داشته باشد‌. این مهارت ها شامل تعمیر انواع باتری با هر نوع تکنولوژی، تعمیر شاسی لیفتراک، تعمیر شیر کنترل و تعمیر برد الکتریکی کنداکتورها است.

• لیفتراک دیزلی

لیفتراک های دیزلی tcm یکی از لیفتراک های پر قدرت است که مصرف سوخت پایینی دارد. این نوع لیفتراک توانایی بلند کردن کالا تا ارتفاع با تا وزن حداکثر ۷ تن را دارد. برای تعمیرات موتور آن لازم است از تجهیزات مناسب برای تست موتور استفاده شود. همچنین تعمیرکار لازم است توانایی تعمیر فرمان هیدرولیک، تعویض روغن و جوشکاری انواع قطعات لیفتراک دیزلی را داشته باشد.

• لیفتراک دوگانه سوز

لیفتراک دوگانه سوز دارای دو مخزن سوخت بنزینی و گاز است. میزان آلاینده های آن نسبت به لیفتراک دیزلی کمتر است. بنابراین می توان در فضاهای بسته به شرط وجود تهویه هوای قوی از این نوع لیفتراک استفاده کرد. تعمیر این نوع لیفتراک به تخصص زیادی نیاز دارد. تعمیرکار باید در زمینه های تعمیر گیربکس در هر تکنولوژی ساخت، تعمیر کامل موتور، تعمیر مخزن های سوخت رسانی و ‌... تخصص کامل داشته باشند.

سخن آخر

برای تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm توصیه می شود از افراد کار بلد و آموزش دیده در این زمینه کمک بگیرید. برای پیدا کردن این اشخاص می توانید از نمایندگی های شرکت tcm پرس و جو کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا