021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نکات مهم در خرید لیفتراک سهند

نکات مهم در خرید لیفتراک سهند
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1110

لیفتراک ها ماشین آلاتی هستند که به عنوان عضو اصلی و مهم برخی از مشاغل کار می کنند. خرید لیفتراک سهند که توسط شرکت لیفتراک سازی سهند تولید می شوند می تواند گزینه مناسبی برای انجام کار های مربوط به لیفتراک باشد.
خرید لیفتراک سهند میتواند بسیار به صرفه و کارآمد باشد. 

شرکت لیفتراک سازی سهند تبریز علاوه بر تولید لیفتراک ها سایر ماشین آلات مربوط به انبارداری مانند یدک کش ها و بالابر ها را نیز تولید می کند. در ادامه به انواع لیفتراک های سهند و خرید آنها می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

نحوه خرید لیفتراک سهند و انواع مدل های آن

برای خرید لیفتراک سهند، مشتریان انتخاب های متنوعی خواهند داشت. زیرا شرکت لیفتراک سازی سهند تبریز انواع مختلف لیفتراک ها را تولید می کند تا مشتریان بتوانند بر اساس نیاز و کاربردی خود بهترین لیفتراک را برای خود خریداری نمایند. لیفتراک های سهند در سه مدل برقی، دوگانه سوز و دیزل تولید می شوند.

لیفتراک های برقی برای بارهای 2 تا 3 تن کاربرد دارند و نمی توان بار های سنگین تر از این مقدار را با آن ها جا به جا کرد. خرید لیفتراک مدل برقی برای کارهای سبک تر بهتر است. این لیفتراک ها برای انبار ها و سوله های کوچک به کار می رود. زیرا در اندازه های کوچک و سبک تولید می شوند تا بتوانند در مکان های محدود و کوچک بهترین عملکرد را داشته باشند. لیفتراک های دوگانه سوز سهند می توانند بار های 2 تا 4 تن را به راحتی جا به جا کنند. خرید لیفتراک سهند از نوع دو گانه سوز هم برای محیط های سربسته و هم برای محیط های باز به کار می رود.

این لیفتراک ها سایز بزرگتری نسبت به لیفتراک برقی دارند و چون دوگانه سوزند، دارای مخزن نیز می باشند که مخزن آن ها باید به صورت دوره ای چک شود. خرید لیفتراک سهند از مدل دیزل برای جابه جایی بارهایی تا 5 تن به کار می رود. این لیفتراک از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین لیفتراک ها می باشند که در انبارهای بزرگ و صنایع بزرگ به کار می روند.

خرید لیفتراک سهند از مجموعه آلفا ماشین

خرید لیفتراک از مجموعه آلفا ماشین

برای خرید لیفتراک سهند باید به نمایندگی های رسمی این شرکت مراجعه کرد. زیرا این گونه از اصل بودن کالا و هم از خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل می کنید. با خرید لیفتراک  از مجموعه آلفا ماشین می توان قبل از خرید، با مشاوره با مدیران این شرکت با توجه به نیاز خود بهترین نوع لیفتراک را تهیه کنید. همچنین می توان در صورت بروز مشکلات جزئی از مشاوره با کارشناسان این شرکت بهره برد. در صورت خراب شدن قطعات می توان به راحتی به این مجموعه مراجعه کنید تا بهترین خدمات تعمیرات و قطعات را دریافت کنید.

سخن پایانی

همان گونه که قبلا اشاره کردیم برای خرید لیفتراک سهند به نمایندگی های رسمی این شرکت مراجعه کنید. لیفتراک ها از ماشین آلات با ارزش و همچنین گران قیمت می باشند که خرید درست و نگهداری درست از آن ها می تواند کمک شایانی به کسب و کار شما بکند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا