021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با خرید لیفتراک سهند

آشنایی با خرید لیفتراک سهند
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1890

بررسی خرید لیفتراک سهند

لیفتراک سهند جز یکی از بهترین محصولاتی می باشد که در داخل ایران تولید می شود و دارای گواهینامه ایزو 9001 در زمینه طراحی لیفتراک است. این شرکت کار خود را در آذربایجان شرقی شروع کرده و نزدیک به سی سال سابقه تولید لیفتراک را دارد. این شرکت علاوه بر ساخت و تولید لیفتراک در زمینه تولید انواع بالابر ها، تجهیزات انبارداری و... نیز فعالیت دارد که برای خرید لیفتراک سهند می توان به نمایندگی های معتبر و مربوط به این شرکت مراجعه کرد.

انواع لیفتراک سهند در مدل های مختلف گازی، برقی و دیزلی تولید و به بازار عرضه می شوند و قیمت این لیفتراک ها در مقایسه با نمونه های خارجی بسیار کمتر می باشد که با این وجود توانسته جایگاه ویژه ای در بین لیفتراک ها پیدا کند و در نزد بسیاری از مردم محبوبیت بالایی به دست آورد.

همان طور که گفته شد قیمت این لیفتراک ها با توجه به این که در داخل کشور تولید می شود نسبت به سایر لیفتراک ها کمتر است اما عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت نهایی این محصولات موثر است که با بررسی این عوامل می توان قیمت نهایی را محاسبه کرد.

لیفتراک های سهند در مدل های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آن ها قیمتی متفاوت با دیگری دارند بنابراین یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت لیفتراک توجه به مدل و نوع آن است.

وزن لیفتراک و توانایی و ظرفیت باربری این لیفتراک ها یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین نرخ لیفتراک است که به طور طبیعی هر چه وزن لیفتراک بیشتر باشد و توانایی بیشتری در حمل و نقل و جا به جایی بار داشته باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.

عامل مهم بعدی تجهیزات موجود در لیفتراک ها است و وجود تجهیزات بیشتر باعث بالا رفتن قیمت لیفتراک می گردد. علاوه بر این هزینه حمل و نقل داخلی این لیفتراک ها نیز بر قیمت نهایی لیفتراک موثر است.

خرید لیفتراک سهند

 

نکات مهم در خرید لیفتراک

در هنگام خرید برای عملکرد مناسب تر دستگاه و افزایش طول عمر لیفتراک بهتر است به نکاتی توجه شود تا بتوان بهترین انتخاب را داشت. یکی از نکات مهم در خرید لیفتراک سهند توجه به مراکز و نمایندگی های فروش این محصولات است که بهتر است خرید از نمایندگی های معتبر انجام شود و علاوه بر این در هنگام خرید از مشاوره های متخصصان در این زمینه بهره مند شد تا بتوان محصولی متناسب با نیاز خود خریداری کرد.

نکته مهم بعدی توجه به نوع نیاز و محیط کار لیفتراک می باشد که بهتر است به آن توجه شود زیرا هر نوع و مدل لیفتراکی برای محیطی خاص طراحی شده است برای نمونه لیفتراک های برقی با توجه به این که هیچ گونه آلودگی ایجاد نمی کنند پس برای محیط های داخلی که تهویه مناسبی ندارند مناسب است.

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید لیفتراک سهند به آن توجه شود گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد زیرا در صورت خرابی و ایجاد مشکل برای لیفتراک می توان از این خدمات بهره مند شد و جلوی هزینه های اضافی را گرفت.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا