021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک بائولی

خرید لیفتراک بائولی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3545

یکی از لیفتراک های محبوب در صنعت ماشین آلات انبارداری، لیفتراک بائولی است. تنوع مدل، طراحی منحصر به فرد و ظاهر زیبای لیفتراک موجب شده است لیفتراک های بائولی در سراسر جهان شهرت پیدا کنند و از آن ها برای حمل و نقل انواع کالا با تناژهای مختلف استفاده شود. شرکت کایون – بائولی با به کارگیری فناوری های نوین روز و تجهیزات پیشرفته، لیفتراک های باکیفیت را طراحی و روانه بازار کرده است. امکانات و قابلیت های انواع لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز بائولی، راندمان بارگیری را افزایش می دهد و موجب می شود حمل و نقل کالاها در کمترین زمان و با ایمنی بسیار بالا انجام شود.

آیا خرید لیفتراک بائولی مقرون به صرفه است؟

در حال حاضر لیفتراک ها یکی از مهم ترین دستگاه های انبارداری هستند؛ وجود یکی از مدل های لیفتراک در انبارهای بزرگ ضروری است، بنابراین برندهایی که در حال تولید این دستگاه ها هستند سعی دارند با ارائه محصولات جدید و کارآمد، سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند. به نظر می رسد امکانات و قابلیت هایی که انواع لیفتراک بائولی دارند در موفقیت این دستگاه در بین صنایع مؤثر بوده است.
اگر شما هم مدیر یک کارخانه یا صنعت هستید و قصد دارید برای خرید لیفتراک بائولی اقدام کنید، به شما تبریک می گوییم! بهترین دستگاه را برای کسب و کار خود انتخاب کرده اید. با خرید یکی از انواع لیفتراک های بائولی، حمل و نقل کالاها با سرعت و دقت بالا انجام می شوند. امکاناتی که برای این دستگاه طراحی شده است شامل ترمزها و اهرم های کنترل قوی، موتور پرقدرت، دکل ها ایمن، اتاقک مجهز و طراحی مهندسی لیفتراک می باشند.
لیفتراک های بائولی از لحاظ قیمت در مقایسه با سایر انواع لیفتراک خارجی ارزان تر هستند اما قیمت نهایی لیفتراک بائولی در هر منطقه به قوانین واردات و صادرات کالا و بازار آن کشور بستگی دارد. لیفتراک های برقی بائولی بهترین گزینه برای استفاده در انبارهای کوچک هستند و لیفتراک  های دیزلی برای صنایع بسیار بزرگ نظیر گمرک و بنادر به کار می روند. با اندکی تأمل در موارد فوق، به راحتی می توان دریافت که خرید لیفتراک بائولی بسیار به صرفه است.

لیفتراک بائولی

امکانات لیفتراک های بائولی چیست؟

 لیفتراک دیزلی بائولی هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست تولید نمی کند. اتاقک راننده لیفتراک مجهز به تمام امکانات رفاهی است به گونه ای که اپراتور لیفتراک می تواند عملیات بارگیری را با تسلط کامل و به سهولت انجام دهد. سیستم های هوشمند هشدار دهنده و سیستم های روشنایی مجهز در تمام مدل های لیفتراک بائولی تعبیه شده است.
با خرید لیفتراک بائولی، ایمنی، سرعت و دقت را خریداری می کنید؛ یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم لیفتراک های بائولی، خدمات گسترده گارانتی و تأمین قطعات لیفتراک به صورت تضمینی می باشد. این شرکت برای تمام مشتریان خود، خدمات پشتیبانی در نظر گرفته است و با تأسیس نمایندگی های معتبر لیفتراک بائولی، این خدمات را به آن ها ارائه می کند. مهم ترین هدف شرکت بائولی، کیفیت و قیمت مناسب برای تولید انواع لیفتراک است.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا