021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1228

انواع لیفتراک های زوم لاین موجود در نمایندگی های ایران

هزینه تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین، بسته به مدل ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، متغیر است. یکی از انواع لیفتراک زوم لاین موجود در ایران، لیفتراک دیزلی زوم لاین است که در مدل های مختلفی تولید و ساخته شده است. تمام مدل های لیفتراک دیزلی، فوق العاده کم مصرف می باشند. این نوع ماشین آلات صنعتی از موتور قدرتمندی، بهره مند هستند.

علاوه بر این، ترمز لیفتراک دیزلی زوم لاین، بسیار قوی می باشد که در کنار راندمان بالای این لیفتراک ها، قابل تحسین است. لیفتراک دیزلی زوم لاین، دوستدار محیط زیست است و همراه با سیستم هشدار سوخت، هیچ گونه آلاینده ای را تولید نمی کند و محیط را آلوده نمی کند. از سایر امکانات این لیفتراک ها، می شود به امنیت بالا، فیلترهای هوای پیشرفته، سیستم هیدرولیک، ضربه گیر شاسی و گیربکس اتوماتیک، اشاره کرد.

لیفتراک های برقی

نوع دیگر این لیفتراک ها، برقی می باشد. لیفتراک برقی زوم لاین، موتوری قدرتمند و باکیفیت دارد که زمینه افزایش راندمان لیفتراک، را فراهم کرده است. لیفتراک برقی، آلودگی کمی را تولید می کند و به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند.

از طرفی این نوع ماشین آلات صنعتی، سر و صدایی تولید نمی کنند و برای محیط های سر پویشیده مناسب اند. علاوه بر محیط های سرپوشیده، فضاهای باز هم برای لیفتراک برقی، مناسب هستند. از دیگر ویژگی های این نوع لیفتراک، می توان به باتری آن اشاره کرد که توان حمل و نقل بارهای سنگین را دارد.

لیفتراک دوگانه سوز

نوع سوم لیفتراک زوم لاین، دوگانه سوز است که منبع انرژی آن، از سوخت گاز و بنزین، تامین می شود. توان این نوع لیفتراک زوم لاین تا سه تن، می باشد. هر چند این مدل لیفتراک ها، کوچک هستند ولی در هنگام بارگیری، مقاوم می باشند و احتمال واژگونی آن ها در این حین، نزدیک صفر است. از طرفی، به دلیل کوچک بودن و جمع و جور بودن، مناسب هر نوع فضایی هستند و به راحتی به فضاهای کوچک، رفت و آمد دارند.

تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین

تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین در نمایندگی ها

تمام ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، از قطعات مختلفی تشکیل شده اند. کار سنگین لیفتراک ها، موجب فرسودگی سریع قطعات آن شده است. از طرفی، کار مداوم برای لیفتراک ها، موجب خرابی و آسیب دیدن قطعات و لوازم یدکی آن ها، می شود. قطعات فرسوده، می بایست حتما تعویض شوند ولی قطعات آسیب دیده، در ابتدا برای تعمیر به مکانیکی ارسال می شوند. اگر قطعه قابل تعویض نباشد، در این صورت، قطعه اورجینال و اصل جایگزین قطعه معیوب می شود.

تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین، می بایست تحت نظر نمایندگی های مجاز، صورت گیرد. چرا که تعمیرات باید توسط مکانیک و مهندس ماهر و مجرب، صورت گیرد. اهمیت عیب یابی مشکل، قابل کتمان نیست، پس از عیب یابی، تعمیرات توسط مکانیک، انجام می شود. قطعاتی که بر روی ماشین نصب می شوند، باید اورجینال باشند تا کارایی لیفتراک، حفظ شود. قطعات فیک موجب خرابی لیفتراک و آسیب رساندن به سایر قطعات می گردند. علاوه بر این ها، کارایی ماشین، افت می کند.

قیمت خدمات ارائه شده در نمایندگی لیفتراک زوم لاین، در مقایسه با سایر جاها، فوق العاده پایین می باشد و قیمت تمام شده، در مقایسه با کیفیتی که نمایندگی به مشتریان خود ارائه می کند، ناچیز است. جهت بهره مندی از کیفیت و کارایی بیشتر، توصیه می شود هر چند وقت یک بار، ماشین آلات صنعتی خود را، سرویس کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا