021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید لیفتراک؟

مهمترین  عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید لیفتراک؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2038

بررسی و شناخت انواع لیفتراک؟

لیفتراک وسیله نقلیه صنعتی کوچک اما پرکاربرد است، و خرید لیفتراک ها نسبت به سایر وسایل نقلیه بیشتر است. آنها دارای یک سکوی چنگال مانند در قسمت جلویی خود هستند که می توانند برای بلند کردن یا جابجایی وسایل از آنها استفاده کرد. لیفتراک نیازهای صنایع مختلف از جمله انبارها و سایر تأسیسات بزرگ ذخیره سازی را تأمین می کند.

 

خرید لیفتراک

لیفتراک ها از طریق باطری برقی یا موتورهای احتراق تغذیه می شوند. برخی از لیفتراک ها به اپراتورها اجازه می دهد تا هنگام رانندگی و کار بر روی صندلی مخصوص ماشین بنشینند ، در حالی که برخی دیگر فاقد صندلی بوده و راننده مجبور است ایستاده آن را هدایت کند، پس هنگام خرید لیفتراک به این گزینه توجه داشته باشد. این وسیله با ارزش برای حمل و نقل مواد و کالاها در سراسر صنعت مورد استفاده قرار می گیرند.

لیفتراک شامل اجزای مختلفی است که برای انجام دادن کاری به طور مؤثر به آنها نیاز دارد. از بدنه، منبع نیرو یا همان موتور تا باتری و وزنه های تعادل برای کارآمد بودن لیفتراک ضروری هستند.

۱- بدنه: مهمترین مؤلفه ای است که پایه دستگاه را تشکیل می دهد. کلیه اجزای اصلی لیفتراک از جمله چرخ ها، باتری و وزنه های تعادل و دکل به این قسمت وصل شده اند.

۲- باتری و وزنه های تعادل:  وزنه چدنی است که به قسمت عقب لیفتراک وصل شده است. هدف آن مقابله با وزن اضافی هنگام برداشتن است، یعنی مقابله با توازنی است که برداشته می شود.

۳- منبع نیرو یا تغذیه: منبع تغذیه لیفتراک از یک موتور احتراق داخلی تشکیل شده است. این موتور را می توان با LPG ، CNG، دیزل و گاز طبیعی تولید کرد. لیفتراک های برقی معمولا از سلول های سوختی یا باتری های اسید سرب استفاده می کنند، هنگام خرید لیفتراک حتما به این گزینه توجه کنید، نوع برقی از جدید ترین مدل های لیفتراک در جهان است .

انواع لیفتراک

خرید لیفتراک ارزان قیمت؟

مراکز متعددی در کشورمان وجود دارد که می توانید برای خرید لیفتراک از آنها استفاده کنید، از کارخانجات تولیدی داخلی گرفته تا شرکت های وارد کننده و فروشگاه های کوچک بازرگانی. هر کدام از این مراکز مزیت ها و معایبی را به همراه دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

کارخانجات تولیدی بهترین و مناسب ترین گزینه برای خرید لیفتراک به شمار می روند، زیرا شما بدون هیچ واسطه ای از آنها خرید می کنید، بنابراین هزینه ها به شدت کاهش پیدا می کند، علاوه بر این کیفیت محصولی که خریداری می کنید نیز بالاتر خواهد بود. در ضمن از ضمانت نامه معتبر کارخانه نیز می توانید استفاده کنید.

علاوه بر این برای خرید لیفتراک می توانید از شرکت های ارائه دهنده در سطح شهرها نیز استفاده کنید،  شما با مراجعه حضوری به این مراکز و با عقد قرارداد می توانید به صورت عمده و نیز جزئی خرید کنید، در صورت خرید عمده می توانید از تخفیفات ارائه شده نیز بهره مند شوید.

قیمت لیفتراک

عوامل تاثیر گذار بر قیمت لیفتراک؟

عوامل متعددی بر قیمت لیفتراک تاثیر می گذارد که مهمترین عامل، میزان قدرت لیفتراک و نوع موتور احتراق داخلی آن است. به عنوان مثال لیفتراک های با منبع تغذیه LPG ، CNG، دیزل و گاز طبیعی، هر کدام قیمت متفاوتی دارند و مهمترین عامل در قیمت آنها میزان قدرت لیفتراک است.

 

https://adespresso.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا