021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - برترین برندهای تولید کننده برای فروش لیفتراک در سال 2018

برترین برندهای تولید کننده برای فروش لیفتراک در سال 2018
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5241

فروش لیفتراک یک امر حیاتی و ضروری برای اجرای عملیات انبارداری با حداکثر ایمنی و سرعت مناسب می باشد. خدمات فروش انواع لیفتراک در فروشگاه های معتبر و نمایندگی های مجازی که هر یکی از برندهای تولیدکننده در سراسر جهان تاسیس کردند به مشتریان ارائه می گردد. بسیاری از مدیران انبارها و صنایع مدیران، نمایندگی های لیفتراک، کارشناسان و اپراتورها، زنجیرهای از فرآیند فروش لیفتراک را تشکیل دادند. رایج ترین چالش برای خرید و فروش لیفتراک این است که چه مدل از لیفتراک ها برای کدام صنایع مناسبتر هستند؟

فروش لیفتراک می تواند هزینه های متفاوتی را به مشتری تحمیل کند و اگر یک دستگاه خوب و قابل اعتماد به مشتری ارائه شود. بسیاری از هزینه ‌های او را کاهش داده و اعتبار تولید کننده لیفتراک نزد مشتری افزایش پیدا می‌کند. یکی از راهکارهای مناسب برای موفقیت در خرید و فروش لیفتراک این است که به عملکرد سازنده این تجهیزات نگاه دقیقی داشته باشید.  
 
برای رتبه‌بندی تولیدکنندگان لیفتراک لازم است نوع محصولات در شرکت به علاوه خدماتی که برای مشتری در نظر می‌گیرند به دقت ارزیابی شود. در یک مطالعه موردی که در سال ۲۰۱۸ انجام شد، ۱۰ تولید کننده برتر ارائه دهنده خدمات فروش لیفتراک به مشتری در یک فهرست، دسته بندی شده اند.

خرید و فروش لیفتراک

برترین برندهای فروش لیفتراک از لحاظ درآمد در سال ۲۰۱۸

گروه صنعتی تویوتا : تولیدکننده انواع لیفتراک تویوتا موفق شده است خدمات فروش لیفتراک را با میزان 78/8 بیلیون دلار در سال ۲۰۱۸ برای خود ثبت کند. محصولات این شرکت از لحاظ تنوع و ظرفیت بارگیری نیاز بسیاری از صنایع را در سراسر جهان فراهم کرده است.
 گروه صنعتی کیون : یکی دیگر از شرکت های موفق در لیفتراک با میزان فروش 924/5 بیلیون دلار، لیفتراک ها و تجهیزات انبارداری متنوع را به بازار عرضه کند.

گروه صنعتی Jungheinrich : این شرکت توانسته است فروش لیفتراک با مبلغ 25/4 بیلیون دلار در سال ۲۰۱۸ ، بارزترین و کاربردی ترین لیفتراک ها، لیفتراک های برقی را برای نیازهای مختلف به بازار ارائه دهد.

گروه صنعتی Mitsubishi : این گروه صنعتی توانسته است فروش لیفتراک را با رقمی معادل 7/3 بیلیون دلار در سال ۲۰۱8 برای فعالیت های خود ثبت کند.

گروه صنعتی Crown : فروش لیفتراک در این گروه صنعتی با حدود مدل 9/2 بیلیون دلار ثبت شده است. این رقم موجب شده این گروه صنعتی در جایگاه پنجم در جهان قرار گیرد. لیفتراک های نو، لیفتراک دست دوم و لیفتراک های اجاره‌ای، بهترین پیشنهادهای این شرکت صنعتی هستند.

گروه صنعتی Hyster-Yale : این گروه صنعتی با لیفتراک و تجهیزات انبارداری با رقمی معادل 9/2 بیلیون دلار، موفق شده است بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه از محصولات خود را از طریق وب سایت به فروش برساند.

گروه صنعتی هلی : لیفتراک هلی با رقمی معادل 28/1 بیلیون دلار، یکی از برترین فروشندگان لیفتراک و تجهیزات انبارداری سنگین در سال ۲۰۱۸ بوده است.
 گروه صنعتی لیفتراک کوماتسو: لیفتراک های کوماتسو رقمی معادل 21/1 بیلیون دلار، برترین تولیدکننده لیفتراک های برقی، ۳۶ و ۴۸ ولت در جهان شناخته می شود.

گروه صنعتی Hangcha : این گروه صنعتی عملیات خرید و فروش لیفتراک با رقمی معادل 07/1 میلیون دلار، برای تولید حجم بزرگی از لیفتراک های برقی در مدل های سه چرخ و چهار چرخ در میان برترین تولیدکنندگان لیفتراک در سال ۲۰۱8 در جهان قرار دارد.

گروه صنعتی لیفتراک Clark : لیفتراک کلارک  با فروش 781  میلیون دلار در سال، در جایگاه دوم قرار گرفته است. این شرکت توانسته برای تولید لیفتراک های سری S و سری GEX  رتبه بالایی را به دست آورد.

گروه صنعتی لیفتراک Doosan : لیفتراک دوسان با رقمی معادل 781  میلیون دلار در سال، در فروش لیفتراک به ویژه لیفتراک های سری ۵ ، مورد توجه قرار دارد.

دسته بندی فروش لیفتراک


دسته بندی فروش لیفتراک بر اساس کیفیت محصول متن و عملکرد


•    Toyota Industries Corp.
•    The KION Group
•    The Jungheinrich Group
•    Mitsubishi Logisnext Co., Ltd.
•    Hyster-Yale Materials Handling Inc.
•    Komatsu
•    Clark Material Handling

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا