021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی خرید لیفتراک سهند

بررسی خرید لیفتراک سهند
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1589

 خرید انواع لیفتراک سهند

یکی از معروف ترین و باکیفیت ترین برندهای سازنده ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری ایرانی، لیفتراک سهند، است. کمپانی لیفتراک سهند با به کارگیری مهندسین و متخصصین عالی رتبه و باسواد، توانسته لیفتراک های داخلی باکیفیتی را بسازد که نسبت به مشابه خارجی و وارداتی، قیمتی پایین و ارزان دارد. با پیشرفت تکنولوژی، تولیدات لیفتراک سهند هم پیشرفت کرده اند.

فعالیت برند سهند در زمینه ی طراحی و تولید لیفتراک، ستودنی هست. کمپانی سهند علاوه بر لیفتراک، اقدام به تولید انواع استاکرها، پالت ها و جک پالت ها، کرده است. اکثر تجهیزات انبارداری در این کمپانی تولید می شوند و لیست دقیق تولیدات سهند شامل لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی، لیفتراک دوگانه سوز، ریچتراک برقی، استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراکت برقی و جک پالت دستی، می شوند.

خرید لیفتراک سهند از نمایندگی ها

جهت خرید لیفتراک سهند، می بایست حتما به نمایندگی ها و مراکز مجاز لیفتراک سهند، مراجعه شود. نمایندگی ها با کمپانی ها ارتباط مستقیم دارند، یعنی تمام تجهیزات انبارداری و ماشین آلات صنعتی را می توان از نمایندگی ها، خرید. نمایندگی ها، به صورت مستقیم با کمپانی های سازنده در ارتباط هستند و قیمتی که این نمایندگی ها، ارائه می کنند، فوق العاده پایین و مناسب است.

می توان این گونه ادعا کرد که قیمتی که در نمایندگی ها ارائه شده است، تقریبا با درب کارخانه یکی می باشد. از این رو، بهتر است برای خرید لیفتراک سهند به نمایندگی ها مراجعه نمایید تا از خدمات مراکز مجاز سهند هم بهره مند گردید.

بررسی خرید لیفتراک سهند

معرفی انواع لیفتراک برقی سهند

پرکاربردترین لیفتراک سهند، لیفتراک برقی سهند است که نسبت به سایر تجهیزات انبارداری، فروش بالایی دارد. کاربرد لیفتراک برقی سهند، در مراکز صنعتی و کارخانه ها، است که از آن برای جابه جایی و حمل بارهای سنگین وزن، استفاده می شود. لیفتراک برقی سهند نسبت به لیفتراک دیزلی سهند، از سر و صدای کمتری برخوردار است و میزان آلودگی صوتی تولیدی آن، تقریبا صفر است.

از آن جایی که آلودگی تولید شده توسط لیفتراک برقی، کم است، از آن در فضاهای بسته هم استفاده می شود. ولی لیفتراک دیزلی، آلودگی بیشتری را تولید می کند و مناسب فضاهای سر بسته نیست و بایستی در فضاهای سر باز، مورد استفاده قرار گیرند. البته از لیفتراک دیزلی در فضاهای سر بسته هم استفاده می شود ولی فقط یک شرط دارد، این که در فضای سر بسته، تهویه مناسب وجود داشته باشد.

وجود هواکش های پرقدرت برای تخلیه هوای داخلی انبار، لازم است. هزینه نگه داری و خرید لیفتراک سهند از نوع برقی، پایین است، از مزایایی این لیفتراک ها می توان به جبران هزینه های آن اشاره کرد. لیفتراک برقی برای حرکت از یک موتور الکتریکی، استفاده می کند و ناگفته نماند که انرژی مورد نیاز این لیفتراک ها، از باتری تامین می شود. انرژی الکتریکی لیفتراک برقی سهند، از باتری تامین می گردد. شارژ کردن این باتری ها به این صورت است که به شبکه متصل می شوند و با بهره گیری از سیستم ترمز لیفتراک برقی سهند، شارژ می گردند.

ویژگی های ماشین آلات برقی سهند

1- قیمت موتورهای الکتریکی که در لیفتراک برقی به کار رفته اند، ارزان قیمت هستند.

2- آلودگی صوتی و آلاینده های گلخانه ای لیفتراک برقی سهند، کم و در حد صفر است.

3- هزینه های نگه داری و سرویس لیفتراک برقی سهند، به علت بهره گیری پایین از قطعات مکانیکی، بسیار پایین و محدود هستند.

4- راندمان کاری لیفتراک برقی در سطح بالایی است.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا