021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی نمایندگی لیفتراک TCM

معرفی نمایندگی لیفتراک TCM
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2988

یکی از ماشین آلات پر استفاده در صنعت و انبارهای کالا، لیفتراک می باشد. لیفتراک ها با انواع گوناگون و با برندهای مختلف در بازار جهانی حضور دارند. یکی از شرکت های با سابقه در ساخت لیفتراک،TCM  می باشد. نمایندگی لیفتراک TCM در ایران، بر عهده ی شرکت آلفا ماشین می باشد. شرکت آلفا ماشین با بیش از یک دهه فعالیت در واردات انواع لیفتراک، به عنوان نمایندگی لیفتراک TCM ، برای شما عزیزان و فعالان این حوزه انواع لیفتراک های این شرکت را ارائه خواهد داد. شرکت TCM به مانند سایر رقبای خود در ساخت این نوع ماشین آلات، با ارائه ی انواع لیفتراک های گازسوز، دیزلی و برقی پا به پای رقبای بزرگ این صنعت در حال ساخت لیفتراک ها می باشد.

معرفی کمپانی TCM

کمپانی TCM در سال 1949 به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ساخت انواع ماشین آلات صنعتی پا به این عرصه گذاشت. این شرکت به عنوان اولین کمپانی توانست با ساخت گیربکس لیفتراک خود را پیشرو ترین شرکت در این عرصه معرفی کند و گام بلندی در ساخت انواع لیفتراک ها بردارد. اکنون نیز TCM با وجود نمایندگی های فراوان در سر تا سر جهان توانسته نام خود را در میان شرکت های بزرگ در ساخت و عرضه ی این نوع ماشین جای دهد. در ادامه شما را باانواع لیفتراک های TCM  آشنا خواهیم کرد.

انواع لیفتراک های TCM

کمپانی TCM، همانگونه که بیان کردیم در ساخت انواع لیفتراک ها اکنون مشغول به فعالیت است. لیفتراک های گازسوز TCM یکی از انواع لیفتراک های ساخته شده توسط این شرکت هستند. این نوع لیفتراک که بیشتر در مکان هایی که باید از ایجاد آلودگی جلوگیری شود کاربرد دارد، موتور آن توسعه داده می باشد. البته این نوع لیفتراک نسبت به لیفتراک های دیزلی دارای قدرت کمتری است.

دسته ی بعدی از لیفتراک های ساخت شرکت TCM ، لیفتراک های برقی می باشند. این نوع لیفتراک که دارای لرزش بسیار پایینی هستند، موتورهای آن ها دارای ضریب اطمینان بالایی هستند.

دسته ی آخر از انواع لیفتراک های ساخته شده در شرکت TCM، لیفتراک های دیزلی هستند. قدرت در ساخت این نوع لیفتراک ها حرف اول را می زند. بزرگترین عیب در این نوع لیفتراک، ایجاد آلایندگی و آلوده کردن هوا است. به همین منظور برای مکان هایی که نباید در آنجا آلودگی ایجاد شود نمی تواند گزینه ی مناسبی باشد. شرکت آلفا ماشین نیز به عنوان نمایندگی لیفتراک TCM برای شما عزیزان انواع این لیفتراک ها را ارائه خواهد داد.

مزایای مراجعه به نمایندگی لیفتراک TCM

وجود نمایندگی لیفتراک TCM در ایران موجب شده که کاربران و خریداران این لیفتراک بتوانند از مزایای خرید و خدمات پس از خرید محصولات این شرکت برخوردار شوند. برخی از خدمات این نمایندگی عبارتند از :

- فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک های TCM

- بهره مندی از شرایط اقساطی برای خرید محصولات این شرکت

- آموزش کار با انواع لیفتراک های این شرکت

و همچنین سایر خدمات جانبی که باید یک کاربر از کار کردن با لیفتراک بداند.

سخن پایانی

شرکت آلفا ماشین به عنوان نمایندگی لیفتراک TCM برای فعالان این عرصه، تمام خدمات پس از فروش محصولات کمپانی TCM را عرضه خواهد کرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا