021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک مدل های مختلف؟

خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک مدل های مختلف؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3203

خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک با کیفیت و ارزان قیمت؟

در این مطلب سعی خواهیم کرد در دو بخش به طور کلی به خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک، اشاره کنیم پس با ما همراه باشید:

کدام یک بهتر است، لیفتراک برقی یا لیفتراک های دیزلی؟ پاسخ درست به برنامه شما بستگی دارد - و ممکن است شما را متعجب کند.

تا ده سال پیش، لیفتراک های دیزلی گزینه اصلی برای بسیاری از صنایع به شمار می رفتند، زیرا عملکرد بهتری داشتند و با سرعت زیاد می توانستند کالاها را در انبارها و محیط های دیگر جابجا کنند. اما در سال های اخیر لیفتراک های برقی توانستند در بازارهای جهانی طرفداران بسیاری را به خود جلب کنند. اکنون اکثر تولید کنندگان لیفتراک روی لیفتراک های برقی سرمایه گذاری کرده اند که برای کار در فضای باز در زمین های ناهموار و حتی در زیر باران طراحی شده اند.

در ادامه توضیحات در خصوص خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک باید گفت که، اگر شما در یک مکان سربسته کار می کنید و کار شما مربوط به مواد غذایی، دارویی و ... است،  باید از لیفتراک های برقی استفاده کنند زیرا میزان انتشار گازهای آلاینده آنها صفر است.

لیفتراک های برقی هزینه بالاتری نسبت به لیفتراک های دیزلی دارند، اما معمولاً در حدود دو سال می توانند با صرفه جویی که دارند هزینه خود را جبران کنند. علاوه بر این میزان انتشار آلودگی صوتی لیفتراک های برقی به اندازه صفر است.

با وجود مزیت های بسیار زیاد هنوز هم به دلیل عدم سرویس به موقع و نگهداری مناسب، گاهی شاهد خرابی هایی در لیفتراک ها هستیم. برای اینکه بتوانید علت خرابی در لیفتراک ها را به خوبی تشخیص داده و مشکل را برطرف کنید، بهتر است به مراکز متخصص در زمینه خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک مراجعه کنید.

 خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

بهترین لیفتراک  در بازار صنایع؟

امروزه یکی از سوالات متداول در مورد خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک این است که "آیا باید از لیفتراک برقی یا لیفتراک دیزلی استفاده کنیم؟" انتخاب لیفتراک ایده آل برای برنامه شما می تواند در وقت و هزینه کسب و کار شما صرفه جویی کند. از آنجا که محیط کار و برنامه های کاربردی می توانند به میزان قابل توجهی متفاوت باشند، بسیار مهم است که قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید لیفتراک در مورد عملکرد و کارهایی که از لیفتراک انتظار دارید آشنا باشید، تا بتوانید مناسب ترین لیفتراک را خریداری کنید.

 بهترین مزیت لیفتراک های دیزلی در مقایسه با لیفتراک های برقی، توانایی سوختگیری در هر زمانی است. به سادگی می توانید هنگام تمام شدن سوخت این نوع از لیفتراک ها با یک ظرف مناسب بنزین یا گازوئیل به مخزن آن وارد کنید یا به یک ایستگاه سوخت گیری مراجعه کنید. به این صورت لیفتراک شما برای ادامه کار آماده است. نکته منفی این است که در برخی از برنامه ها ، ممکن است لازم باشد در هنگام شیفت سوخت گیری کنید تا بتوانید از وسیله خود استفاده کنید.

در صورتی که لیفتراک های برقی، حدود ۵ الی ۸ ساعت می توانند کار کنند و بعد از اتمام شارژ باتری، می بایست  برای شارژ آن اقدام کنید که کمی زمان بر است.

 

https://home.komatsu

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا