021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی کامل تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا

بررسی کامل تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1214
برچسب ها

نمایندگی های ماشین آلات صنعتی تویوتا

تمام نمایندگی های فروش لیفتراک تویوتا، در سراسر ایران، علاوه بر این که انواع مختلف لیفتراک برقی تویوتا و لیفتراک دوگانه سوز، را از تناژ 1 تن تا 7 تن ارائه کرده اند، قطعات این ماشین آلات را هم عرضه کرده است. از این رو، خریدار می تواند برای تهیه قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز لیفتراک و یا تعمیر آن، به نمایندگی های تویوتا، مراجعه کند. مدل های موجود در نمایندگی ها، ممکن است محدود به چند مدل باشد،

ولی جای نگرانی نیست. چرا که تمام نمایندگی های فروش لیفتراک تویوتا، قادر به پذیرش سفارش مدل های ناموجود در ایران و مدل های خاص هستند. و می توانند چنین ماشین آلاتی را وارد کنند و به دست خریدار و مصرف کننده برسانند. مراجعه کنندگان به نمایندگی های فروش ماشین آلات تویوتا، همیشه رضایت خود را از مشاوره رایگان در انتخاب و خرید ماشین آلات، اعلام کرده اند.

تضمین اصالت لیفتراک تویوتا

علاوه بر تمام این ها، خرید از نمایندگی، به معنی تضمین اصالت لیفتراک تویوتا می باشد و خریدار تمام مدارک مربوط به اصالت ماشین صنعتی خود را از فروشنده، دریافت می کند. هر چند ماشین آلات صنعتی تویوتا، دارای گارانتی بلند مدت شرکتی هستند و در طول مدت گارانتی، لیفتراک دچار مشکل نمی شود ولی نباید از انجام سرویس های دوره ای، عقب ماند. نمایندگی های فروش لیفتراک تویوتا، با انجام سرویس های دوره ای رایگان، مانع از خرابی و آسیب دیدن قطعات لیفتراک، می شوند.

نحوه تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا

خدمات

خدماتی چون تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا، همگی در نمایندگی ها به انجام می شوند. از این رو، مشتریان می توانند جهت تعمیرات ماشین آلات صنعتی و انواع لیفتراک های تویوتا، به نمایندگی ها، مراجعه کنند. قطعاتی که در بازار موجود می باشد، گاها فیک می باشد و اصل نیستند.

قطعات فیک و تقلبی، موجب افت کارامد دستگاه می گردد و به همین منظور می بایست جهت تهیه قطعات ماشین هم به نمایندگی ها، مراجعه کرد. چرا که پیش تر گفتیم که تضمین اصالت کالا از جمله خدماتی است که نمایندگی های فروش لیفتراک تویوتا، به مشتریان خود ارائه کرده اند.
 

انجام تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا

خدمات تعمیراتی که در نمایندگی ها انجام می شود، شامل تعمیر باتری لیفتراک، تعمیر اکسل، تعمیر سیستم روشنایی، تعمیر گیربکس لیفتراک، تعمیر موتور، تعمیر ترمز، تعمیر صندلی، تعمیر هیدرولیک، تعمیر الحاقیه و تعمیر شارژر، می شود. علاوه بر این موارد، اگر لیفتراک، دارای عیب و ایراد دیگری هم باشد، نمایندگی ها آن ها را برطرف می کنند.

تعمیرات، می بایست توسط افراد ماهر و مجرب انجام گیرد تا عیب یابی به درستی صورت گیرد و قطعات اورجینال جایگزین قطعات معیوب و آسیب دیده، می شوند. از طرفی، تعویض روغن لیفتراک و تعویض فیلتر آن، هم توسط نمایندگی های فروش لیفتراک تویوتا، انجام می شود. قطعات اورجینالی که در نمایندگی های تویوتا به فروش می رسد، علاوه بر این که کارایی ماشین آلات صنعتی را تضمین می کند، موجب عملکرد بهتر ماشین صنعتی هم می گردد.

دوام لیفتراک

افزایش کیفیت و بهبود عملکرد، زمینه افزایش طول عمر و دوام لیفتراک را فراهم می کنند. تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا را بر عهده نمایندگی ها قرار دهید و از کیفیت فوق العاده بهره مند شوید. نمایندگی های تویوتا مجهز به وب سایت هستند. شما می توانید جهت بهره مندی از خدماتی چون تعمیر و تعویض، سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند. حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش، کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت و به شما مشاوره خواهند داد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا