021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مواردی در خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

مواردی در خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1367

2 ویژگی مهم لیفتراک باکیفیت

آیا می دانید که در گذشته، از چه روش هایی برای حمل بار استفاده می کردند؟ مسلما نیروی انسانی بر نیروی ماشینی غالب بوده و انسان ها خود برای جابجایی بار اقدام می کردند. امروزه خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک، سهولت جابجایی بار را به همراه آورده است. بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک ترجیح می دهند که برای حمل و نقل محصولات خود از لیفتراک های برقی و دستی استفاده کنند.

 البته باید توجه کرد که این محصولات نیز عمر مفید خود را دارند و استفاده از آن ها باید متناسب با ویژگی های ساختاری باشد. با این حال کیفیت لیفتراک در طول عمر آن مهم ترین تاثیر را دارد. ما در ادامه 2 ویژگی مهم از لیفتراک های درجه یک و باکیفیت را بیان می کنیم:

1- قطعات جانبی اصل و باکیفیت

در درجه اول، کیفیت لیفتراک به قطعات و لوازم جانبی آن بستگی دارد. هرچه یک لیفتراک از قطعات بادوام تری برخوردار باشد، عمر و دوام آن نیز بیش تر خواهد بود. برای همین توصیه می شود در حین خرید لیفتراک، به کیفیت لوازم جانبی آن توجه ویژه داشته باشید.

2- جابجایی سریع تر بار

در صورتی که یک لیفتراک از کیفیت بالایی برخوردار باشد، حمل بار را با سهولت بیش تری انجام می دهد. امروزه انواع مدل های لیفتراک طراحی و تولید شده اند. برای همین توصیه می شود در خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک، به نحوه کارکرد آن توجه ویژه داشته باشید. امروزه لیفتراک های برقی از بهترین دستگاه ها برای جابجایی سریع تر بارها می باشند.

 خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

نکات قابل توجه در خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

برخی گمان می کنند که در خرید لیفتراک، تنها باید به عواملی نظیر قیمت محصول توجه کرد. حال آنکه تنها قیمت نمی تواند کیفیت لیفتراک را تضمین کند. گاهی ممکن است قیمت لیفتراک به علت برند آن باشد. پس بهتر است پیش از خرید ابتدا به نوع کارکردی که از دستگاه انتظار دارید توجه کنید. سپس آن را سفارش دهید. بنابراین می توان گفت که توجه به موارد مهم و بی شماری برای تهیه لیفتراک ضروری است.

برخی از این عوامل عبارتند از:

- توجه داشته باشید که توان و قدرت موتور لیفتراک بالا باشد. در صورت بی توجهی به این امر، ممکن است پس از کمی استفاده از دستگاه، خرابی حاصل شود. خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک، از عامل مهمی به نام کیفیت موتور تاثیر می پذیرد.

- لاستیک های لیفتراک باید به گونه ای طراحی شود که سطح آن دچار خوردگی و اصطکاک نشود. در این صورت می توان اظهار داشت که دستگاه با حداکثر کارایی خود قابلیت جابجایی بار حتی در مسافت های طولانی را نیز دارد.

- بازبینی های دوره ای می تواند تاثیرات فزاینده ای بر کارکرد و کیفیت لیفتراک داشته باشد. در واقع هرچقدر که دستگاه شما باکیفیت باشد، اگر مورد بازبینی قرار نگیرد علائم خرابی را از خود نشان خواهد داد. برای همین است که توصیه می شود به منظور جلوگیری از این اتفاقات پس از خرید دستگاه را به روش دوره ای بررسی کرده و مورد تعمیر قرار دهید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا