021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - اگر قصد خرید لیفتراک برقی را دارید این مطلب را بخوانید

اگر قصد خرید لیفتراک برقی را دارید این مطلب را بخوانید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3667

خرید لیفتراک برقی یعنی فراهم کردن امکانات کامل برای یک بارگیری ایمن و سریع؛ لیفتراک های برقی در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین تجهیزات انبارداری به ویژه برای کسب و کارهای نوپا هستند. انبارهای نگهداری و ذخیره کالا با وسعت محدودتر به لیفتراک های برقی برای حمل بار نیاز دارند. لجستیک کالا در حوزه کاری انباداری در کارخانه صرفاً از طریق لیفتراک برقی قابل انجام است.

اگرچه علاوه بر خرید لیفتراک برقی ، سایر تجهیزات ارزان تر نظیر بالابرها، جک پالت ها یا استاکر نیز می تواند برای بارگیری در انبارهای کوچکتر مناسب باشد اما یک لیفتراک برقی، دستگاهی تمام عیار و کامل محسوب می شود و تهیه آن می تواند به منزله یک اهرم پیش برنده برای آن صنعت یا واحد تولیدی عمل کند.

انتخاب دقیق و صحیح یکی از لیفتراک های برقی موجود در بازار و خرید آن می تواند بسیاری از هزینه های کار را کاهش دهد.

خرید لیفتراک برقی برای چه نوع کسب و کارهایی مناسب است؟

لیفتراک های برقی ماشین هایی هستند که از نیروی یک باتری قوی برای حرکت استفاده می کنند. خرید لیفتراک و خرید باتری دو مقوله مجزا از هم هستند اما اگر شما مشتری خرید لیفتراک برقی هستید قطعاً تمایل دارید نمایندگی فروش این دستگاه ها تمام قطعات و تجهیزات مورد نیاز لیفتراک را نیز در اختیار شما قرار دهد؛ با این اوصاف، خرید لیفتراک از نمایندگی های معتبر فروش حتماً با ارائه باتری لیفتراک و خدمات مربوط به آن همراه خواهد بود.

لیفتراک های برقی ماشین هایی با ابعاد متوسط هستند؛ این لیفتراک ها در مقایسه با لیفتراک های دیزلی که در اسکله ها برای بارگیری به کار می روند بسیار کوچکتر می باشند؛ خرید لیفتراک برقی نیز دقیقاً به همین دلیل برای مدیران صنایع اهمیت دارد. یک لیفتراک برقی می تواند به خوبی در محوطه های کم وسعت یک انبار حرکت کند و قدرت مانور بیشتری روی سطوح مختلف دارد. سردخانه ها، انبارهای کارخانه های تولیدی و انبار مواد غذایی، نمونه هایی از کاربردهایی برای این لیفتراک ها به شمار می روند.

با خرید لیفتراک برقی می توانید آلایندگی های محیط کار را کاهش دهید. افزایش مدت زمان کار با لیفتراک های نو، یک مزیت بزرگ برای بارگیری و حل کالا محسوب می شود. این لیفتراک ها بدون تولید صدا کار می کنند بنابراین از لحاظ سلامت محیط کار در رتبه بالا قرار دارند. شاید یکی از محدودیت هایی که خرید لیفتراک برقی برای مشتریان این دستگاه ها ایجاد می کنند این است که باتری لیفتراک برقی نیاز به شارژ شدن دارد؛ مدت زمان 8 ساعت کامل طول می کشد تا باتری شارژ شود و پس از پایان کار نیز باید 8 ساعت به دستگاه فرصت داد تا خنک شود. همین عامل است که باعث می شود کارخانه ها از نظر زمانی با محدودیت مواجه شوند.

با توجه به مطالب فوق، اگر شما هم قصد خرید لیفتراک برقی را دارید و وسعت انبار یا کارخانه شما محدود است و از سویی دیگر، تناژ کالاهایی که قرار است بارگیری شوند بالا می باشد، قطعاً و حتماً به لیفتراک برقی نیاز خواهید داشت.

در خرید لیفتراک برقی اگر مزایا و معایب لیفتراک را کنار یکدیگر قرار دهیم، مزایای آن بسیار ارزشمندتر از نقص ها جلوه می کنند به طوری که این دستگاه ها را به عنوان یک ابزار ایده آل برای تسریع در بارگیری معرفی می نمایند. با خرید لیفتراک برقی نباید نگران شارژ باتری و مسائل پیرامون آن باشید. با آموزش های لازم در این حوزه به خوبی می توانید با لیفتراک کار کنید و خواهید دید که چطور خرید لیفتراک نو می تواند سرعت و بهره وری کار شما را افزایش دهد.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا