021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - با بهترین نمایندگی لیفتراک تویوتا آشنا شوید

با بهترین نمایندگی لیفتراک تویوتا آشنا شوید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1143

نمایندگی لیفتراک تویوتا چه خدماتی ارائه می دهد؟ امروزه وجود لیفتراک برای جا به جایی کالا ها در هر شرکت و کارخانه ایی لازم و ضروری است. لیفتراک تویوتا می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما در این زمینه باشد. در این مقاله می خواهیم شما را با انواع محصولات لیفتراک تویوتا و نمایندگی آن ها آشنا کنیم.

لیفتراک تویوتا و انواع آن

آلفا ماشین معتبرترین نمایندگی لیفتراک تویوتا در کشور است است که با ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت توانسته در رتبه یک عرضه کنندگان ماشین لیفتراک قرار گیرد. همانطور که می دانید در میان همه شرکت های سازنده لیفتراک شرکت تویوتا رتبه نخست را دارد. همین کسب رتبه اول نشان دهنده کیفیت بالای این محصول است. ویژگی های منحصر به فرد لیفتراک تویوتا باعث جذابیت این محصول در میان خریداران شده است.

از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- با استفاده از لیفتراک تویوتا بسته به نوع آن می توان کالاهایی با وزن ۱ تن تا ۲۰ تن را جا به جا کرد.

2- لیفتراک تویوتا دیزلی و دوگانه سوز تویتا آلایندگی بسیار پایینی دارند.

3- از نظر ظرافت، ظاهری فوق العاده دارند.

4- کیفیت عالی و قدرت بالایی دارند.

با ویژگی هایی که بیان شد متوجه می شوید که کار کردن با لیفتراک تویوتا بسیار خوشایند است.

معرفی بهترین نمایندگی لیفتراک تویوتا

انواع لیفتراک تویوتا

شرکت تویوتا ماشین لیفتراک های خود را بسته به کاربرد های آن ها در انواع زیر تولید می کند.

• لیفتراک تویوتا دیزلی: این نوع از لیفتراک تویوتا می تواند ۱۶ تن کالا جا به جا کند. به دلیل طراحی مناسب آن می تواند به راحتی در جهات مختلف حرکت کند.

• لیفتراک تویوتا برقی: منبع تغذیه این نوع لیفتراک باتری شارژی است. اگر به درستی از باتری آن استفاده شود طول عمر طولانی خواهد داشت. این ماشین مجهز به سیستم هشدار هنگام به اتمام رسیدن شارژ باتری است. لیفتراک برقی از موتور AC درست شده است و همین باعث کاهش هزینه نگهداری و تعمیرات آن می شود.

• لیفتراک دوگانه سوز: سوخت این نوع لیفتراک ها گاز و بنزین است. گازی که برای سوخت آن استفاده می شود گاز LPG است. از مزایای این نوع لیفتراک مصرف سوخت پایین است. بنابراین لیفتراک های دوگانه سوز صرفه اقتصادی بالاتری نسبت به لیفتراک دیزلی دارند.

مشخصات این ماشین

لیفتراک تویوتا شامل مشخصات منحصر به فردی هستند که عبارتند از:

• سیستم فرمان هیدرولیکی: این نوع فرمان باعث می شود ماشین به راحتی توسط راننده کنترل شود و مانع خستگی راننده می شود. همچنین این نوع فرمان از انحراف لیفتراک هنگام برخورد به موانع جلوگیری می کند.

• سیستم انتقال قدرت: در لیفتراک های شرکت تویوتا تعویض دنده ها بسیار راحت بوده و دسترسی به گیربکس ها و بررسی آن ها آسان است.

• میدان دید مناسب برای راننده: شرکت تویوتا لیفتراک های خود را به گونه ایی طراحی کرده که برای داشتن دید مناسب راننده لازم نیست از جای خود بلند شود. چرا که در حالت نشسته بهترین زاویه دید را دارد‌.

• سیستم بالابر سه مرحله ایی: این نوع سیستم به گونه ایی است که لیفتراک می تواند کالا با وزن بیشتر را در ارتفاع بالاتر حمل کند.

• حسگر قفل کننده: در صورتی که راننده از روی صندلی خود بلند شود و لیفتراک را ترک کند این حسگر فعال می شود. با فعال شدن این حسگر ماشین از حرکت می ایستد.

خدمات نمایندگی لیفتراک تویوتا

آلفا ماشین به عنوان بهترین نمایندگی لیفتراک تویوتا در ایران با ارائه خدمات پس از فروش مانند سرویس و تعمیرات لیفتراک بنا به مدت گارانتی محصول در خدمت شما عزیزان است. برای خرید لیفتراک تویوتا بهترین کاری که می توانید انجام دهید مراجعه به نمایندگی های اصلی این شرکت است.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا